ÅbyhøjMand 193 Skrevet 20. Januar, 2019 For et par uger siden havde jeg mit første møde med @Nemtøs. Ofte har jeg skrevet mine anmeldelser ret hurtigt efter et møde med en GP. Men det har taget tid at fordøje oplevelsen med Nemtøs, og det har taget tid at finde ord, der bare nogenlunde kan yde oplevelsen retfærdighed. Hvis man har fulgt med i Nemtøs' selfietråd og i omtaler af hende her, så vil man nok ikke undre sig over, at jeg virkelig glædede mig og også følte mig vildt beæret over at kunne tilbringe tid sammen med hende. Og så stod hun dér på hotelværelset. En dårende dejlig moden kvinde med øjne, som jeg bare forsvandt i med det samme. Altså de øjne og det blik. På en måde er det som om al hendes lækkerhed, frækhed, skønhed, intelligens og humor er koncentreret til den mest intense fond i de øjne, der kigger nysgerrigt, lokkende, åbent og smilende på en. Bare det at tænke tilbage på hendes øjne tænder mig helt vildt igen. Vi kyssede. Dybt, længe og intenst. Da jeg ofte er ude som censor i mit civile liv, havde vi joket med at jeg skulle bedømme hende i forskellige discipliner som fx dansk, fransk, håndarbejde, fysik, osv. Måske har I set Nemtøs' eget, søde opslag om karakterbogen i hyggedebatten. I hvert fald havde jeg lavet en lille karakterbog til at udfylde og underskrive bagefter. Men det skønne var, at selvom der jo så var lagt op til en række forskellige discipliner, som man i andre situationer måske kunne stresse sig selv og hinanden med at skulle nå igennem (så fransk, så dansk, så spansk, osv...), så voksede alle de fantastiske oplevelser med Nemtøs helt naturligt ud af bare at være sammen med hende. Af at være helt tæt på hendes vidunderlige krop, at kigge i hendes uforglemmelige øjne, at kysse hendes skønne læber. Den liderlighed. Det begær. Den leg og legende lethed i lysten som jeg oplevede sammen med Nemtøs, har jeg aldrig nogen sinde oplevet før. Jeg synes ikke at jeg nødvendigvis er nogen novice, hverken aldersmæssigt, eller når det kommer til sex. Men - ja, jeg ved knapt hvordan jeg skal beskrive det - at møde Nemtøs åbnede simpelthen nogle døre i mit eget begær og min egen lyst, som jeg ikke kendte, og som løftede sex til et helt nyt og vildere niveau. Som jeg skriver i overskriften, så er jeg altså lidt uden ord. Man kunne selvfølgelig klinisk beskrive, skridt for skridt, hvad der skete og hvad vi gjorde, men det ville fuldstændig misse det essentielle i oplevelsen, som var ren, uforfalsket nydelse, liderlighed, sex. Det var her og nu. Det var kroppe og munde på opdagelse, smeltet sammen, uden for tid og rum. Det var sex som sex aldrig før har været for mig. Nemtøs er et fantastisk menneske at møde. Hun er virkelig begavet og sjov at tale med (ikke at det selvfølgelig er en overraskelse, hvis man har læst hendes tråde og kommentarer på EG, eller i øvrigt har kommunikeret med hende), hun er respektfuld, sød og ligetil. Og så er hun toplækker, fræk, udstyret med den dejligste krop (og det er jo heller ikke en overraskelse for mange, der har fuldt selfie-tråden). Og igen, det kan beskrives. Det kan observeres. Men det fortæller ikke noget om den magi jeg oplevede. Det var helheden, det var mødet, det var udlevelsen af at være seksuelle mennesker i seksuelle kroppe uden grænser, viklet ind i hinanden, uden helt at være klar over, hvor den ene stopper og den anden begynder. Jeg kan simpelthen ikke komme beskrivelsen nærmere af, hvor banebrydende og særlig denne oplevelse med Nemtøs var for mig. Jeg var klar til at sige mit job op og tilbringe resten af mit liv krop mod krop med Nemtøs, da jeg tog derfra. Jeg har nok aldrig helt forstået, når nogen har talt om at sex kan være skelsættende og ændre hvad man tror og tænker om sig selv og verden. Nemtøs har lært mig, at det kan det. Med en kvinde af hendes unikke, uforglemmelige og ubegribeligt vidunderlige format. 18 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 20. Januar, 2019 ÅbyhøjMand skrev, for 2 minutter siden: For et par uger siden havde jeg mit første møde med @Nemtøs. Ofte har jeg skrevet mine anmeldelser ret hurtigt efter et møde med en GP. Men det har taget tid at fordøje oplevelsen med Nemtøs, og det har taget tid at finde ord, der bare nogenlunde kan yde oplevelsen retfærdighed. Hvis man har fulgt med i Nemtøs' selfietråd og i omtaler af hende her, så vil man nok ikke undre sig over, at jeg virkelig glædede mig og også følte mig vildt beæret over at kunne tilbringe tid sammen med hende. Og så stod hun dér på hotelværelset. En dårende dejlig moden kvinde med øjne, som jeg bare forsvandt i med det samme. Altså de øjne og det blik. På en måde er det som om al hendes lækkerhed, frækhed, skønhed, intelligens og humor er koncentreret til den mest intense fond i de øjne, der kigger nysgerrigt, lokkende, åbent og smilende på en. Bare det at tænke tilbage på hendes øjne tænder mig helt vildt igen. Vi kyssede. Dybt, længe og intenst. Da jeg ofte er ude som censor i mit civile liv, havde vi joket med at jeg skulle bedømme hende i forskellige discipliner som fx dansk, fransk, håndarbejde, fysik, osv. Måske har I set Nemtøs' eget, søde opslag om karakterbogen i hyggedebatten. I hvert fald havde jeg lavet en lille karakterbog til at udfylde og underskrive bagefter. Men det skønne var, at selvom der jo så var lagt op til en række forskellige discipliner, som man i andre situationer måske kunne stresse sig selv og hinanden med at skulle nå igennem (så fransk, så dansk, så spansk, osv...), så voksede alle de fantastiske oplevelser med Nemtøs helt naturligt ud af bare at være sammen med hende. Af at være helt tæt på hendes vidunderlige krop, at kigge i hendes uforglemmelige øjne, at kysse hendes skønne læber. Den liderlighed. Det begær. Den leg og legende lethed i lysten som jeg oplevede sammen med Nemtøs, har jeg aldrig nogen sinde oplevet før. Jeg synes ikke at jeg nødvendigvis er nogen novice, hverken aldersmæssigt, eller når det kommer til sex. Men - ja, jeg ved knapt hvordan jeg skal beskrive det - at møde Nemtøs åbnede simpelthen nogle døre i mit eget begær og min egen lyst, som jeg ikke kendte, og som løftede sex til et helt nyt og vildere niveau. Som jeg skriver i overskriften, så er jeg altså lidt uden ord. Man kunne selvfølgelig klinisk beskrive, skridt for skridt, hvad der skete og hvad vi gjorde, men det ville fuldstændig misse det essentielle i oplevelsen, som var ren, uforfalsket nydelse, liderlighed, sex. Det var her og nu. Det var kroppe og munde på opdagelse, smeltet sammen, uden for tid og rum. Det var sex som sex aldrig før har været for mig. Nemtøs er et fantastisk menneske at møde. Hun er virkelig begavet og sjov at tale med (ikke at det selvfølgelig er en overraskelse, hvis man har læst hendes tråde og kommentarer på EG, eller i øvrigt har kommunikeret med hende), hun er respektfuld, sød og ligetil. Og så er hun toplækker, fræk, udstyret med den dejligste krop (og det er jo heller ikke en overraskelse for mange, der har fuldt selfie-tråden). Og igen, det kan beskrives. Det kan observeres. Men det fortæller ikke noget om den magi jeg oplevede. Det var helheden, det var mødet, det var udlevelsen af at være seksuelle mennesker i seksuelle kroppe uden grænser, viklet ind i hinanden, uden helt at være klar over, hvor den ene stopper og den anden begynder. Jeg kan simpelthen ikke komme beskrivelsen nærmere af, hvor banebrydende og særlig denne oplevelse med Nemtøs var for mig. Jeg var klar til at sige mit job op og tilbringe resten af mit liv krop mod krop med Nemtøs, da jeg tog derfra. Jeg har nok aldrig helt forstået, når nogen har talt om at sex kan være skelsættende og ændre hvad man tror og tænker om sig selv og verden. Nemtøs har lært mig, at det kan det. Med en kvinde af hendes unikke, uforglemmelige og ubegribeligt vidunderlige format. Dejlig anmeldelse !! Dejlig at læse !! Flere af den slags !! God søndag Dk fyr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 20. Januar, 2019 Jeg har også været så heldig at indfange @Nemtøs og kan genkende alt i ovenstående beskrivelse - hun er en tsunami i autentisk liderlighed og meget behagelig selskab. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 20. Januar, 2019 @ÅbyhøjMand kan tilslutte mig din anmeldelse 100%. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 20. Januar, 2019 Dejlig anmeldelse må jeg sige. Låner I hende ikke ud til Københavnstrup en gang i mellem? Vi låner jo også Ana-Bell og Trine Tease ud til det jyske med venlig hilsen - med forventning om, at vi får dem tilbage igen, forstås . Nej, seriøst, det glæder mig, du har haft sådan en skøn oplevelse. Har selv haft en lignende oplevelse med Amy Hot i dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Januar, 2019 (edited) ÅbyhøjMand skrev, for 2 timer siden: For et par uger siden havde jeg mit første møde med @Nemtøs. Ofte har jeg skrevet mine anmeldelser ret hurtigt efter et møde med en GP. Men det har taget tid at fordøje oplevelsen med Nemtøs, og det har taget tid at finde ord, der bare nogenlunde kan yde oplevelsen retfærdighed. Hvis man har fulgt med i Nemtøs' selfietråd og i omtaler af hende her, så vil man nok ikke undre sig over, at jeg virkelig glædede mig og også følte mig vildt beæret over at kunne tilbringe tid sammen med hende. Og så stod hun dér på hotelværelset. En dårende dejlig moden kvinde med øjne, som jeg bare forsvandt i med det samme. Altså de øjne og det blik. På en måde er det som om al hendes lækkerhed, frækhed, skønhed, intelligens og humor er koncentreret til den mest intense fond i de øjne, der kigger nysgerrigt, lokkende, åbent og smilende på en. Bare det at tænke tilbage på hendes øjne tænder mig helt vildt igen. Vi kyssede. Dybt, længe og intenst. Da jeg ofte er ude som censor i mit civile liv, havde vi joket med at jeg skulle bedømme hende i forskellige discipliner som fx dansk, fransk, håndarbejde, fysik, osv. Måske har I set Nemtøs' eget, søde opslag om karakterbogen i hyggedebatten. I hvert fald havde jeg lavet en lille karakterbog til at udfylde og underskrive bagefter. Men det skønne var, at selvom der jo så var lagt op til en række forskellige discipliner, som man i andre situationer måske kunne stresse sig selv og hinanden med at skulle nå igennem (så fransk, så dansk, så spansk, osv...), så voksede alle de fantastiske oplevelser med Nemtøs helt naturligt ud af bare at være sammen med hende. Af at være helt tæt på hendes vidunderlige krop, at kigge i hendes uforglemmelige øjne, at kysse hendes skønne læber. Den liderlighed. Det begær. Den leg og legende lethed i lysten som jeg oplevede sammen med Nemtøs, har jeg aldrig nogen sinde oplevet før. Jeg synes ikke at jeg nødvendigvis er nogen novice, hverken aldersmæssigt, eller når det kommer til sex. Men - ja, jeg ved knapt hvordan jeg skal beskrive det - at møde Nemtøs åbnede simpelthen nogle døre i mit eget begær og min egen lyst, som jeg ikke kendte, og som løftede sex til et helt nyt og vildere niveau. Som jeg skriver i overskriften, så er jeg altså lidt uden ord. Man kunne selvfølgelig klinisk beskrive, skridt for skridt, hvad der skete og hvad vi gjorde, men det ville fuldstændig misse det essentielle i oplevelsen, som var ren, uforfalsket nydelse, liderlighed, sex. Det var her og nu. Det var kroppe og munde på opdagelse, smeltet sammen, uden for tid og rum. Det var sex som sex aldrig før har været for mig. Nemtøs er et fantastisk menneske at møde. Hun er virkelig begavet og sjov at tale med (ikke at det selvfølgelig er en overraskelse, hvis man har læst hendes tråde og kommentarer på EG, eller i øvrigt har kommunikeret med hende), hun er respektfuld, sød og ligetil. Og så er hun toplækker, fræk, udstyret med den dejligste krop (og det er jo heller ikke en overraskelse for mange, der har fuldt selfie-tråden). Og igen, det kan beskrives. Det kan observeres. Men det fortæller ikke noget om den magi jeg oplevede. Det var helheden, det var mødet, det var udlevelsen af at være seksuelle mennesker i seksuelle kroppe uden grænser, viklet ind i hinanden, uden helt at være klar over, hvor den ene stopper og den anden begynder. Jeg kan simpelthen ikke komme beskrivelsen nærmere af, hvor banebrydende og særlig denne oplevelse med Nemtøs var for mig. Jeg var klar til at sige mit job op og tilbringe resten af mit liv krop mod krop med Nemtøs, da jeg tog derfra. Jeg har nok aldrig helt forstået, når nogen har talt om at sex kan være skelsættende og ændre hvad man tror og tænker om sig selv og verden. Nemtøs har lært mig, at det kan det. Med en kvinde af hendes unikke, uforglemmelige og ubegribeligt vidunderlige format. Kæreste @ÅbyhøjMand Tusind tak for dit dejlige selskab og tak for din tid du brugte sammen med mig. Jeg er tæt på at være mundlam efter at have læst din oplevelse af mit selskab - jeg rødmer og samtidig bobler glæden inde i mig. At du kan nyde mig i den grad du har beskrevet handler i høj grad af din personlighed og din væremåde overfor mig. Jeg nød den intense sex og leg med dig - timerne fløj afsted. Tak Redigeret 20. Januar, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Januar, 2019 pussycatman skrev, 1 time siden: Jeg har også været så heldig at indfange @Nemtøs og kan genkende alt i ovenstående beskrivelse - hun er en tsunami i autentisk liderlighed og meget behagelig selskab. Frække @pussycatman jeg nyder dig så meget. Jeg håber du kommer til det mørke Jylland igen og jeg kan få en omgang af dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Januar, 2019 AalborgLook skrev, 1 time siden: @ÅbyhøjMand kan tilslutte mig din anmeldelse 100%. @AalborgLook tak frække mand - mon jeg kan lokke dig til at være uartig i mit selskab igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Januar, 2019 niels6663 skrev, for 33 minutter siden: Dejlig anmeldelse må jeg sige. Låner I hende ikke ud til Københavnstrup en gang i mellem? Vi låner jo også Ana-Bell og Trine Tease ud til det jyske med venlig hilsen - med forventning om, at vi får dem tilbage igen, forstås . Nej, seriøst, det glæder mig, du har haft sådan en skøn oplevelse. Har selv haft en lignende oplevelse med Amy Hot i dag. Ka næsten ikk la vær, sidste gang vi lånte jer det halve Kongerige, fik vi ej retur, ud over en Skatbillet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Januar, 2019 Thaimig skrev, for 5 minutter siden: Ka næsten ikk la vær, sidste gang vi lånte jer det halve Kongerige, fik vi ej retur, ud over en Skatbillet Ja, sorry, men vi sælger/bytter ej det bedste vi har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 20. Januar, 2019 Thaimig skrev, for 10 minutter siden: Ka næsten ikk la vær, sidste gang vi lånte jer det halve Kongerige, fik vi ej retur, ud over en Skatbillet Go' værkstedshumor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 20. Januar, 2019 Thaimig skrev, Lige nu: Ja, sorry, men vi sælger/bytter ej det bedste vi har Næ, det kunne jeg forestille mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 20. Januar, 2019 Thaimig skrev, for 1 minut siden: Ja, sorry, men vi sælger/bytter ej det bedste vi har Tror jeg ved, hvad du mener. Vi ville også nødig låne Amy Hot ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Januar, 2019 niels6663 skrev, for 28 minutter siden: Tror jeg ved, hvad du mener. Vi ville også nødig låne Amy Hot ud Behold hende gerne på Sjælland og helst i anmeldelser under Sjælland og ikke i en anmeldelse af mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 20. Januar, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: @AalborgLook tak frække mand - mon jeg kan lokke dig til at være uartig i mit selskab igen Nu er du altså lidt dum at høre på, for selvfølgelig kan du det. Vil elske at hygge med dig i et udvidet session. Hvem vil ikke gerne være fræk sammen med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 20. Januar, 2019 Åbyhøjmand, din velskrevne anmeldelse af Nemtøs er spot on. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 22 timer siden: Kæreste @ÅbyhøjMand Tusind tak for dit dejlige selskab og tak for din tid du brugte sammen med mig. Jeg er tæt på at være mundlam efter at have læst din oplevelse af mit selskab - jeg rødmer og samtidig bobler glæden inde i mig. At du kan nyde mig i den grad du har beskrevet handler i høj grad af din personlighed og din væremåde overfor mig. Jeg nød den intense sex og leg med dig - timerne fløj afsted. Tak "Timerne",,, var det ikke eksamens tid med sensor, karakterer, Max 30 min. mv.,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Januar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 11 minutter siden: "Timerne",,, var det ikke eksamens tid med sensor, karakterer, Max 30 min. mv.,,, Meget udenfor nummer - men jeg leger som udgangspunkt ikke på tid, så der kan ikke "bestilles" 15 minutter hos mig. Hatten af for dem der tilbyder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Meget udenfor nummer - men jeg leger som udgangspunkt ikke på tid, så der kan ikke "bestilles" 15 minutter hos mig. Hatten af for dem der tilbyder det. Ved det,,dem som er heldige at opleve dig IRL, er nogle heldige kartofler,,, om det så er 1,2,3 eller flere timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 21. Januar, 2019 ÅbyhøjMand skrev, den 20/1/2019 at 16:51: For et par uger siden havde jeg mit første møde med @Nemtøs. Ofte har jeg skrevet mine anmeldelser ret hurtigt efter et møde med en GP. Men det har taget tid at fordøje oplevelsen med Nemtøs, og det har taget tid at finde ord, der bare nogenlunde kan yde oplevelsen retfærdighed. Hvis man har fulgt med i Nemtøs' selfietråd og i omtaler af hende her, så vil man nok ikke undre sig over, at jeg virkelig glædede mig og også følte mig vildt beæret over at kunne tilbringe tid sammen med hende. Og så stod hun dér på hotelværelset. En dårende dejlig moden kvinde med øjne, som jeg bare forsvandt i med det samme. Altså de øjne og det blik. På en måde er det som om al hendes lækkerhed, frækhed, skønhed, intelligens og humor er koncentreret til den mest intense fond i de øjne, der kigger nysgerrigt, lokkende, åbent og smilende på en. Bare det at tænke tilbage på hendes øjne tænder mig helt vildt igen. Vi kyssede. Dybt, længe og intenst. Da jeg ofte er ude som censor i mit civile liv, havde vi joket med at jeg skulle bedømme hende i forskellige discipliner som fx dansk, fransk, håndarbejde, fysik, osv. Måske har I set Nemtøs' eget, søde opslag om karakterbogen i hyggedebatten. I hvert fald havde jeg lavet en lille karakterbog til at udfylde og underskrive bagefter. Men det skønne var, at selvom der jo så var lagt op til en række forskellige discipliner, som man i andre situationer måske kunne stresse sig selv og hinanden med at skulle nå igennem (så fransk, så dansk, så spansk, osv...), så voksede alle de fantastiske oplevelser med Nemtøs helt naturligt ud af bare at være sammen med hende. Af at være helt tæt på hendes vidunderlige krop, at kigge i hendes uforglemmelige øjne, at kysse hendes skønne læber. Den liderlighed. Det begær. Den leg og legende lethed i lysten som jeg oplevede sammen med Nemtøs, har jeg aldrig nogen sinde oplevet før. Jeg synes ikke at jeg nødvendigvis er nogen novice, hverken aldersmæssigt, eller når det kommer til sex. Men - ja, jeg ved knapt hvordan jeg skal beskrive det - at møde Nemtøs åbnede simpelthen nogle døre i mit eget begær og min egen lyst, som jeg ikke kendte, og som løftede sex til et helt nyt og vildere niveau. Som jeg skriver i overskriften, så er jeg altså lidt uden ord. Man kunne selvfølgelig klinisk beskrive, skridt for skridt, hvad der skete og hvad vi gjorde, men det ville fuldstændig misse det essentielle i oplevelsen, som var ren, uforfalsket nydelse, liderlighed, sex. Det var her og nu. Det var kroppe og munde på opdagelse, smeltet sammen, uden for tid og rum. Det var sex som sex aldrig før har været for mig. Nemtøs er et fantastisk menneske at møde. Hun er virkelig begavet og sjov at tale med (ikke at det selvfølgelig er en overraskelse, hvis man har læst hendes tråde og kommentarer på EG, eller i øvrigt har kommunikeret med hende), hun er respektfuld, sød og ligetil. Og så er hun toplækker, fræk, udstyret med den dejligste krop (og det er jo heller ikke en overraskelse for mange, der har fuldt selfie-tråden). Og igen, det kan beskrives. Det kan observeres. Men det fortæller ikke noget om den magi jeg oplevede. Det var helheden, det var mødet, det var udlevelsen af at være seksuelle mennesker i seksuelle kroppe uden grænser, viklet ind i hinanden, uden helt at være klar over, hvor den ene stopper og den anden begynder. Jeg kan simpelthen ikke komme beskrivelsen nærmere af, hvor banebrydende og særlig denne oplevelse med Nemtøs var for mig. Jeg var klar til at sige mit job op og tilbringe resten af mit liv krop mod krop med Nemtøs, da jeg tog derfra. Jeg har nok aldrig helt forstået, når nogen har talt om at sex kan være skelsættende og ændre hvad man tror og tænker om sig selv og verden. Nemtøs har lært mig, at det kan det. Med en kvinde af hendes unikke, uforglemmelige og ubegribeligt vidunderlige format. Ja hun er lækkert og frækt selskab har været så heldig at nyde hendes selskab 3 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Januar, 2019 Hallo-hallo skrev, for 46 minutter siden: Ja hun er lækkert og frækt selskab har været så heldig at nyde hendes selskab 3 gange Du er også rigtig dejlig og mega fræk selskab frække fynbo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babsfan Skrevet 22. Januar, 2019 Mmmm jeg drømmer tit om et frækt møde med Nemtøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 22. Januar, 2019 Så skriv til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Januar, 2019 Hallo-hallo skrev, for 17 timer siden: Så skriv til hende Det er altid dejligt med post fra dejlige frække mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg