Hop til indhold
Ham den unge

Besøg hos lille Vanessa I Glejbjerg.

Recommended Posts

Efter en hård weekend med masser af arbejde, besluttede jeg at besøge Vanessa I Glejbjerg. Jeg valgte at booke 45min til 1000kr. Hvor der var mulighed for at betale med Mobilpay.

Da jeg selv bor ikke så voldsomt langt fra Glejbjerg var diskretion noget jeg var lidt bekymret for . Jeg ankommer til stedet som ligger lige ud til en vej, men andre huse lige ved siden af. Baggården deler de med nabohuset. Dette var bestemt ikke optimalt. Så jeg valgte at parkere et godt stykke væk, for så at gå resten af turen.  Skynder mig lidt at komme indenfor, hvor jeg bliver modtaget af Vanessa som ser brand godt ud i en dejlig natkjole. Det er pigen på billederne dog kan man på billederne ikke se de tatovering som hun har. For mig er dette lidt et minus, da jeg nyder når pigen er "natural" men hva dælen. En hurtig skyller, og ellers ind i sengen. Her kan man virkelig mærke at hun går op i at sikre dig en god service og hun er bestemt ikke bange for at kysse dig over hele kroppen. Hun har små faste b skåls bryster der bare skriger at blive leget med, og nøj hvor hun bare rider som en drøm. Skammer mig lidt ved at sige det men min egen præstation i sengen i dag var under middel da jeg nok kun holdte små ti min før at jeg ikke kunne klare presset mere.

Alt i alt en fornøjelig oplevelse for mig. 

Stedet er dog lidt af et minus hvis man er fra lokal området.

Pigen var lækker og super nem at snakke med.

Fare for gentagelse? Tja det er da bestemt en risiko.

// Ham den unge,

https://annoncelight.dk/showad/265770

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham den unge skrev, den 20/1/2019 at 15:13:

Det er pigen på billederne dog kan man på billederne ikke se de tatovering

Det er dog fandens. Nu havde jeg lige udset mig hende når jeg alligevel skal til trekantsområdet i næste uge, og så har hun mishandlet sin krop. Hvor voldsomt er det? Både ryg og mave? Lår? Store eller små?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke Vanessa på billederne, selv om de ligner meget godt. Faktisk er det vist billeder af 2 forskellige piger. Selv om jeg ikke bryder mig om tatoveringer så syntes jeg ikke at hendes virker generende. Hun er rigtig sød og virker nærmere som "naboens datter" end som en GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det lyder jo godt. Tror du højden på 162 passer? Og kan og vil du beskrive tatoos - evt i pm?

Den Lange skrev, for 1 time siden:

Det er ikke Vanessa på billederne, selv om de ligner meget godt. Faktisk er det vist billeder af 2 forskellige piger. Selv om jeg ikke bryder mig om tatoveringer så syntes jeg ikke at hendes virker generende. Hun er rigtig sød og virker nærmere som "naboens datter" end som en GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, for 3 timer siden:

Det er dog fandens. Nu havde jeg lige udset mig hende når jeg alligevel skal til trekantsområdet i næste uge, og så har hun mishandlet sin krop. Hvor voldsomt er det? Både ryg og mave? Lår? Store eller små?

En stor på ryggen og et par på arm/ben. De er ikke til at undgå, lige meget hvilken stilling du tager hende i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham den unge skrev, Lige nu:

En stor på ryggen og et par på arm/ben. De er ikke til at undgå, lige meget hvilken stilling du tager hende i. 

Æv men tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...