Hop til indhold
Thailove23

Nyt stol færdig hvad synes i?

Recommended Posts

Guest Master Bator
Thailove23 skrev, for 36 minutter siden:

Så blev jeg 98% færdig med mit nye projekt, hvad synes i ??

den er lavet så den kan skilles helt ad på 8-10 min. 

81CA5F20-8E4D-41C8-9C55-59A1A31115D2.jpeg

DE08F5FE-061A-4323-B563-126A4F354440.jpeg

A56524BB-270D-410F-A54A-4B2C04578EE4.jpeg

Jeg er med på at der er et element af gynækolog stol i den dér kreation, men brugen af den og dermed anvendeligheden har jeg lidt svært ved at gennemskue. 

1. Er det med vilje at den er lagt ud til den ukomfortable side?..... eller kommer der mere polstring på sæde, ryg og bøjler i de sidste 2%?

2. Højden er lidt svær at bestemme ud fra billederne, så om man skal stå op eller ligge på knæ for at knalde pigen der måtte sidde i den kan jeg ikke lige se. Men uanset hvad, er den stiver i bunden mellem de to stoleben ikke i vejen for det?

3. Pigen kommer da til at sidde noget akavet ryglænets vinkel taget i betragtning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thailove23 skrev, 1 time siden:

Så blev jeg 98% færdig med mit nye projekt, hvad synes i ??

den er lavet så den kan skilles helt ad på 8-10 min. 

81CA5F20-8E4D-41C8-9C55-59A1A31115D2.jpeg

DE08F5FE-061A-4323-B563-126A4F354440.jpeg

A56524BB-270D-410F-A54A-4B2C04578EE4.jpeg

Nå! Jeg troede, vi var på den lokale genbrugsplads.      :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Master Bator skrev, for 46 minutter siden:

Jeg er med på at der er et element af gynækolog stol i den dér kreation, men brugen af den og dermed anvendeligheden har jeg lidt svært ved at gennemskue. 

1. Er det med vilje at den er lagt ud til den ukomfortable side?..... eller kommer der mere polstring på sæde, ryg og bøjler i de sidste 2%?

2. Højden er lidt svær at bestemme ud fra billederne, så om man skal stå op eller ligge på knæ for at knalde pigen der måtte sidde i den kan jeg ikke lige se. Men uanset hvad, er den stiver i bunden mellem de to stoleben ikke i vejen for det?

3. Pigen kommer da til at sidde noget akavet ryglænets vinkel taget i betragtning. 

Hej og tak for din respons. 

Den er lavet på den måde at bøjlerne er lige til at tage op og sæde kan fjernes så pige kan stå på knæ og fikseres på forskellige måder og kneppes bagfra mens man står op. 

Hvad ang  gynækolog elementet passer det så man sidder med ryggen mod bjælken som får en polstring på, og vil man ligge ned er sædet lavet så det kan rykkes  

husk på stolen er lave primært til SM  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 35 minutter siden:

Hej og tak for din respons. 

Den er lavet på den måde at bøjlerne er lige til at tage op og sæde kan fjernes så pige kan stå på knæ og fikseres på forskellige måder og kneppes bagfra mens man står op. 

Hvad ang  gynækolog elementet passer det så man sidder med ryggen mod bjælken som får en polstring på, og vil man ligge ned er sædet lavet så det kan rykkes  

husk på stolen er lave primært til SM  

Stangen mellem de to ben er lavet i en afstand så det passer med man står fint og knepper. Kommer også polstring i bøjlerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Master Bator skrev, for 2 timer siden:

Pigen???? - tænker at det nok mest er dig selv, der burde tages under behandling i det torturinstrument, for at have konstrueret den ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Pigen???? - tænker at det nok mest er dig selv, der burde tages under behandling i det torturinstrument, for at have konstrueret den ;-)

Kommer ikke til at ske at jeg sidder i den;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bliver lidt spændende snart,har fået en henvendelse fra et par der gerne vil teste den før evt. Køb. Så bliver sjovt at høre hvad de synes. Giver lige en melding senere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 25 minutter siden:

Kommer ikke til at ske at jeg sidder i den;)

Nej, jeg tvivler også på du har testet den - eller nogensinde kommer til det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik den lidt ekstra komfort i bøjlerne og på ryggen og en slynge til nakken så man kan lægge ned er jeg igang med. 

De lyserøde bliver nok skiftet ud til sorte når de ankommer med posten. 

33B71642-4299-4F01-9607-2E668F2B22ED.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Selv om jeg er i stand til at slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele, så kan jeg ikke tage æren for st have konstrueret den stol. 

Æren tilfalder ene og alene Thailove23 ;)

Redigeret af Master Bator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...