Hop til indhold
Nina

Al begyndelse er svær...

Recommended Posts

Heller et uperfekte menneske ;)

En et perfekt unaturligt menneske :shock:

Ps Gina . Håber det et grammatisk rigtigt skivet ellers må du godt rate mig :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom tråden vist på et vildspor, lad os lige vende tilbage til oprindelige emne som Stinna startede.

Hvis i ønsker at diskutere grammatik, så opret venligst en ny tråd til dette :)

Ok Admin. forstået, men vil bare spørge Ludvig, hvor køber man bakskuld idag?

mine tænder løber i vand

Hilsen

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Go'aften Skjold!

Vi skal stoppe her... :)

Jeg bor i Esbjerg,hvor egensretten er tilgængelig flere steder..Fannikkerne på øen har også forstået teknikken... :)

VH Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go'aften Skjold!

Vi skal stoppe her... :)

Jeg bor i Esbjerg,hvor egensretten er tilgængelig flere steder..Fannikkerne på øen har også forstået teknikken... :)

VH Ludvig

Nej kære Ludvig, vi stopper ikke her, jeg savler hvorfor sku du også lige nævne det, send en kasse til mig på efterkrav, betaler gladeligt hvad det koster.

m.v.h.

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sællomma vi ikke må skrive om grammatik her i strengen mere på grund af den strenge administrator, vil jeg alligevel liiige poste et indlæg, hvor jeg vil forsøge at gi' Gina en forklaring på, hvorfor der er nogen, der mener, at man også kan skrive "goes" i stedet for "go".

Min engelsklærer er fuldstændig ening med dig, Gina - og det er alle engelsklærere. Men jeg kom til at tænke på musical'en "Porgy and Bess", og på, at dér siger Porgy f. eks. "I loves my woman" eller sådan noget lignende.

Og så kom jeg til at tænke på, at på vulgært engelsk talt i sydstaterne eller deromkring, er (eller var?) det vist meget almindeligt at putte et "s" på i alle tal og ikke kun i tredje person éntal.

Jeg synes osse, jeg har set det andre steder, hvor man skulle illudere vulgærsprog - og det er måske dét, ovennævnte englsklærer har tænkt på, når han har tænkt på det, han har tænkt på. :D

Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...