Bukkake 197 Skrevet 16. Januar, 2019 Hej ønsker at købe et simkort med noget taletid til en reservemobil jeg vil have liggende i tilfælde af at jeg mister min mobil. Bare et helt simpelt et til 100kr. Nogen bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Januar, 2019 (edited) Det er svært at opdrive men netto har startpakke til nettotalk som man skal aktivere på nettet med oplysninger og så har de til tdc. Redigeret 16. Januar, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 16. Januar, 2019 Lebara startpakke købt på tankstation, efterfølgende kan du købe taletid på tanken, hvis du ikke ønsker at bruge dit kort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 16. Januar, 2019 Lebara eller Lycamobile. Lyca kan købes i Netto og du kan købe mere taletid rigtig mange steder, hvis du ikke vil bruge dit dankort og købe det online. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 16. Januar, 2019 Netto forhandler også startpakker til Yousee til ca. 35 kr. for SIM-kort og en smule taletid inkluderet og så kan du tanke op efter behov. Taletid kan købes med kort eller kontant og sættes direkte ind på telefon uden brug af net eller andet. Sim-kortet fungerer også umiddelbart uden registerering eller aktivering.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 16. Januar, 2019 Nettos taletidskort har et månedligt gebyr hvis det ikke bruges eller der ikke bruges nok over en 3 månders periode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 16. Januar, 2019 Jeg glemte at skrive at man ikke kan sende mms med Lycamobile. Så hvis du sender billeder, så skal du ikke vælge det taletidskort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 16. Januar, 2019 Smider lige et spørgsmål mere ind jeg har lebra men den gælder kun en mdr. 100kr er der steder hvor det holder længere som er cash 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. Januar, 2019 8000 skrev, for 22 minutter siden: Smider lige et spørgsmål mere ind jeg har lebra men den gælder kun en mdr. 100kr er der steder hvor det holder længere som er cash 8000 Er du sikker på de kun holder en måned?. Jeg bruger også Lebera og køber taletid i kiosken. Mener at det bare skal bruges inden for et år. Det jeg bruger af nu er købt for over 6 md siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 16. Januar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Er du sikker på de kun holder en måned?. Jeg bruger også Lebera og køber taletid i kiosken. Mener at det bare skal bruges inden for et år. Det jeg bruger af nu er købt for over 6 md siden. hej du kan købe tdc talesidskort med simkort hos expert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 16. Januar, 2019 Jeg købte kort og tid i en TDC telebutik, problemfrit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 16. Januar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Er du sikker på de kun holder en måned?. Jeg bruger også Lebera og køber taletid i kiosken. Mener at det bare skal bruges inden for et år. Det jeg bruger af nu er købt for over 6 md siden. Nej er ikke sikker på at det er lebra. Tjekker lige næste gang 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 16. Januar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Er du sikker på de kun holder en måned?. Jeg bruger også Lebera og køber taletid i kiosken. Mener at det bare skal bruges inden for et år. Det jeg bruger af nu er købt for over 6 md siden. Hvis man bare køber “løs taletid” så udløber den ikke efter en måned, jeg køber gerne for 500,- Lebara taletid pr gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 16. Januar, 2019 Liv skrev, for 4 timer siden: Hvis man bare køber “løs taletid” så udløber den ikke efter en måned, jeg køber gerne for 500,- Lebara taletid pr gang Hmm hvad er løs taletid.? Kan man købe det på tankstationer kontant ? kan se at jeg køber lebara til 99 pr mdr 60 GB 10 timer tale. Bruger den måske maks en time om måneden. Det der vigtigst for mig er SMS og tale og selvfølgelig fuld anonymitet. Dvs kontant afregning ude registrering. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Januar, 2019 8000 skrev, for 8 timer siden: Hmm hvad er løs taletid.? Kan man købe det på tankstationer kontant ? kan se at jeg køber lebara til 99 pr mdr 60 GB 10 timer tale. Bruger den måske maks en time om måneden. Det der vigtigst for mig er SMS og tale og selvfølgelig fuld anonymitet. Dvs kontant afregning ude registrering. 8000 Åh det er et abonnement du har. Det er ikke 100% anonymt, idet Lebera ved hvem du er Men andre kan vist ikke finde dig via nummeret da Leberas numre ikke er med på 118.dk og lignende sider - mig bekendt. Jeg har bare et taletidskort købt i kiosken kontant, og så køber jeg af og til mere tid. Det er 100% anomymt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 17. Januar, 2019 8000 skrev, for 13 timer siden: Hmm hvad er løs taletid.? Kan man købe det på tankstationer kontant ? kan se at jeg køber lebara til 99 pr mdr 60 GB 10 timer tale. Bruger den måske maks en time om måneden. Det der vigtigst for mig er SMS og tale og selvfølgelig fuld anonymitet. Dvs kontant afregning ude registrering. 8000 Jeg købte først en startpakke med et telefonnummer og lidt taletid. Nu køber jeg så taletid på tanken, fx for 500,- og overfører det til min telefon efter anvisningen på bonen. Helt nemt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 17. Januar, 2019 Jeg har et lille tillægsspørgsmål. Hvor skal man købe taletidskort så man kan skrive til en udenlandsk mobil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. Januar, 2019 Sweex skrev, for 18 minutter siden: Jeg har et lille tillægsspørgsmål. Hvor skal man købe taletidskort så man kan skrive til en udenlandsk mobil? Jeg kan gøre det ned mit Lycamobile simkort. Men det koster flere kroner pr sms når det er til et udenlandsk nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2019 Jeg bruger Mobilligt hos Føtex, men det sælger de ikke i øjeblikket - Hvad skal jeg så købe, og hvor? - I Århus og randers området?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 2. Maj, 2019 paafuglen skrev, for 14 minutter siden: Jeg bruger Mobilligt hos Føtex, men det sælger de ikke i øjeblikket - Hvad skal jeg så købe, og hvor? - I Århus og randers området?? Lebara på en hvilken som helst tankstation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1155 Skrevet 2. Maj, 2019 Jeg er gået all in på Lebara... Købte deres 10 timers tale+60GB data til 99.- Jeg har fornyet det online og så bliver det opgraderet til 100 timers tale og 100GB data... 100GB pr. måned passer meget godt til mig, så jeg har opsagt mit fibernet og har i flere måneder kørt 100% på Lebara 4G (Altså via hotspot på mobilos) - det er hurtigere og billigere end fibernet til prisen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg