Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 12 minutter siden:

Jeps igennem opgang op på første sal..da jeg var der stod døren i stuen åben, men så ingen

8000

Er kollektivet ikke skiftet ud med en thaiklinik som er flyttet ud fra byen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Er kollektivet ikke skiftet ud med en thaiklinik som er flyttet ud fra byen? 

Ved det ikke. Læste om det.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reda er fantastisk lækker! Men nogen der ved hvor gammel hun er? Hun virker ikke til at være mere end 22. Men thai'er er jo super svære at bedømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også besøgt Rida igår. Fantastisk lille nips, med nogle dejligt store silikone bryster. Brysterne ser meget mere naturlige ud i virkeligheden end på hendes billeder.

500 kr for 15 min, og det var inklusiv et hæderligt økoblow. Jeg kommer helt sikkert igen!

Redigeret af DaJe8000
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ellers glædet mig til at besøge den bette Thai på Trøjborg, men må konstatere at hun tilsyneladende ser stort og flot på aftaler eller har for travlt, for der var ingen Rida på aftalte tidspunkt og sted :angry:

Men heldigvis er der nok andre oplevelser i Aarhus, så får nok noget ud af køreturen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 12 minutter siden:

Havde ellers glædet mig til at besøge den bette Thai på Trøjborg, men må konstatere at hun tilsyneladende ser stort og flot på aftaler eller har for travlt, for der var ingen Rida på aftalte tidspunkt og sted :angry:

Men heldigvis er der nok andre oplevelser i Aarhus, så får nok noget ud af køreturen... 

Samme oplevelse havde jeg, da hun var i Vejle:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte Rida igår i hendes lejlighed i Randers c.

Og jeg kan tilslutte mig koret af tilfredse kunder.  Dejlig og flot pige med lækre store bryster, og så leverer hun varen med et smil.

Havde bestilt 15 min, - hvor vi kom rundt om det meste - næste gang tror jeg det bliver dem begge (rida og Nanna) i en halv time for 1200 Bobs)

Nanna var iøvrigt også i lejligheden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 6 timer siden:

Nogen der har besøgt hende for nylig. Kan se hun er i vejle

Kan ikke forestille mig at hun har ændret sig siden jeg sidst så hende, så se du bare at komme afsted. Hun er alle pengene værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, den ‎29‎-‎07‎-‎2019 at 15:09:

Nogen der har besøgt hende for nylig. Kan se hun er i vejle

Jeg besøgte Rida i hendes lejlighed i Vejle i lørdags.

Og jeg kan tilslutte mig koret af tilfredse kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

Fik besøgt Rida i Vejle. Hun husere i en fin lejlighed ovenpå en kendt thaiklinik.

Fik aldrig den fest jeg havde forventet. Bevares hun er lækker men ringe massage og ingen indlevelse fra hendes side under sex.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, den 15.1.2019 at 18:10:

Jeg besøgte dette lille imødekommende nips i dag. Hun vejer vel 40 kg, superslank og superstram, med pæne silikonebryster, Jeg havde i forvejen bestemt mig for at det måtte koste 500,- og for det fik jeg 15 min. with full service, b2b, sex og blowjob with finish in mouth. Nåede ikke en 69'er som også kunne lade sig gøre.

 

https://annoncelight.dk/showad/267068

 

er det hende her vi taler om

https://annoncelight.dk/showad/288155

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

BaronVonKandis2 - ja, - hun kommer lidt rundt i Jylland, - lige nu er hun i Nørresundby

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er hende på billederne. Jeg har besøgt hende i Århus, da hun var på de kanter. En lækker lille sag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

De to nederste er ens men Rida synes jeg ser helt anderledes ud. Se f. eks på området omkring munden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah kom nu!

Kan ingen se nogle ligheder der mellem de to?

Jeg ved godt at de er to forskellig piger men altså???

:) :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...