Guest Søren A Skrevet 31. Januar, 2022 Randy skrev, for 2 timer siden: Urin er ikke sterilt.... Uanset hvor rask man er. Urin fra en ellers sund og rask person er hovedsageligt sterilt, hvilket vil sige, at det er bakteriefrit. Har jeg hørt fra en pålidelig kilde, men ja, alt kan jo gå galt. De piger, der får lov at tisse på mig er så fine og velplejede, at jeg vælger at tro, at deres urin er lige så fin og ren, som de selv fremstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 138 Skrevet 1. Februar, 2022 Søren A skrev, for 2 timer siden: Urin fra en ellers sund og rask person er hovedsageligt sterilt, hvilket vil sige, at det er bakteriefrit. Har jeg hørt fra en pålidelig kilde, men ja, alt kan jo gå galt. De piger, der får lov at tisse på mig er så fine og velplejede, at jeg vælger at tro, at deres urin er lige så fin og ren, som de selv fremstår Det er ALDRIG bakteriefrit. Men det kan være minimalt. https://www.healthline.com/health/is-urine-sterile#:~:text=Despite the rumors%2C urine is,for your health or survival. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 1. Februar, 2022 (edited) Randy skrev, for 6 timer siden: Det er ALDRIG bakteriefrit. Men det kan være minimalt. Det er jeg med på og mit indlæg skulle også læses med et glimt i øjet. Der er bakterier i alt, og det behøver ikke at være skadeligt på nogen måde. Ligesom med alt muligt andet, så må man jo vurdere og tage et valg. Det har aldrig givet mig problemer af nogen art, at modtage urin, og de piger jeg har modtaget det af, har set meget sunde ud, selvom det formentlig er irrelevant i denne sammenhæng, men det er med i min vurdering og skøn, når jeg kaster mig ud i sådan noget på samme måde, som jeg ikke slikker hvem som helst, så modtager jeg altså ikke urin fra hvem som helst. De piger jeg møder er nøje udvalgte og jeg er kke bekymret når vi har hygget os sammen Redigeret 1. Februar, 2022 af Søren A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 24. November, 2022 Kan nogen anbefale en pige i jylland der leverer urin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg