Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Hvem har prøvet ovennævnte? De har et tilbud med 2 piger til kr. 750 det lyder

interessant for en jyde der skal til "staden" på tirsdag ... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du graver lidt tilbage i strengen, mener jeg, at der står en del om Buddingevej. Har bl.a. selv på et tidspunkt anmeldt stedet.

Men går din forespørgsel på "stedet" eller på omtalte "ugens tilbud"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På stedet - eller er der i nærheden et sted, som du kan anbefale - jeg foretrækker

unge piger - 25-35 - god massage og god Happy ending :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På stedet - eller er der i nærheden et sted, som du kan anbefale - jeg foretrækker

unge piger - 25-35 - god massage og god Happy ending :)

I nærheden ligger også:

thailyngby.dk

sabai-sabai.dk

søborgthaimassage.dk

Har prøvet dem alle til nogle gennemsnitlige oplevelser,

men det ligger lidt tid tilbage og kender ikke nuværende standard/piger.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Buddinge er oftest meget ok. Sidst mødte jeg en utroligt smuk pige i midten af tyverne: Mimi. Hendes massage var ikke noget særligt, men den superfransk hun overraskede med var noget af det bedste nogensinde. Sød og sjov pige, med dejlig naturlig krop.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Buddinge er oftest meget ok. Sidst mødte jeg en utroligt smuk pige i midten af tyverne: Mimi. Hendes massage var ikke noget særligt, men den superfransk hun overraskede med var noget af det bedste nogensinde. Sød og sjov pige, med dejlig naturlig krop.

B

Bananas: du lyder som om du er god stamkunde på Buddingevej..så sikkert dig man skal lytte til hvis man overvejer ....det gør jeg ....mit første besøg på thai massage...og ku´godt tænke mig det blev en lækker oplevelse....nogen ide om hvad pakken : 1/2 times olie massage inkl superfransk koster ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananas: du lyder som om du er god stamkunde på Buddingevej..så sikkert dig man skal lytte til hvis man overvejer ....det gør jeg ....mit første besøg på thai massage...og ku´godt tænke mig det blev en lækker oplevelse....nogen ide om hvad pakken : 1/2 times olie massage inkl superfransk koster ?

Kun næsten stamkunde. Jeg er der ikke ofte nok, at holde orden på pigerne. Og jeg bestiller aldrig noget som "1/2 time olie massage inkl superfransk". Jeg bestiller altid en time med mulighed for festivitas hvis vi bliver kemiske med hinanden. Men et gæt på en pris for din bestilling: Måske 800? Jeg plejer at give 1200 for en time plus det hele.

Sidste gang jeg var der, var Pula in charge - d.v.s det var Pula der fordelte piger til kunderne. Pula selv er nydelig, cirka 40 med store bryster. Men hun giver ikke meget massage for tiden. De to andre piger var nye for mig - bægge så dejlige ud og jeg prøvede altså Mimi. Og med risk for at gentage mig: Det superfranske var top of the pops. Aldeles uventet formidabelt af en meget smuk pige. Jeg aner ikke hvor hun har lært det, for det var det eneste hun levererede af klasse. Men sikken en klasse. Måske Watpo Elite Sucking Temple for talentfulde piger :shock:

God Tur

Og husk at fortælle mig hvis Suzie er tilbage. Det er hende jeg hele tiden håber at få se igen.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun næsten stamkunde. Jeg er der ikke ofte nok, at holde orden på pigerne. Og jeg bestiller aldrig noget som "1/2 time olie massage inkl superfransk". Jeg bestiller altid en time med mulighed for festivitas hvis vi bliver kemiske med hinanden. Men et gæt på en pris for din bestilling: Måske 800? Jeg plejer at give 1200 for en time plus det hele.

Sidste gang jeg var der, var Pula in charge - d.v.s det var Pula der fordelte piger til kunderne. Pula selv er nydelig, cirka 40 med store bryster. Men hun giver ikke meget massage for tiden. De to andre piger var nye for mig - bægge så dejlige ud og jeg prøvede altså Mimi. Og med risk for at gentage mig: Det superfranske var top of the pops. Aldeles uventet formidabelt af en meget smuk pige. Jeg aner ikke hvor hun har lært det, for det var det eneste hun levererede af klasse. Men sikken en klasse. Måske Watpo Elite Sucking Temple for talentfulde piger :shock:

God Tur

Og husk at fortælle mig hvis Suzie er tilbage. Det er hende jeg hele tiden håber at få se igen.

B

Tak ....skal prøves....og skal nok give besked , hvis Suzie is back in town:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...