Hop til indhold
AmagerLarsen

At date en pige der har sex for penge ...

Recommended Posts

Hah.

Det var nu ikke negativt ment. Slå ordet ''luder'' op i ordbogen Hr. sydvinden. 

prostituerede, luder, sexarbejder, glædespige er vel det samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydvinden skrev, for 34 minutter siden:

Ja - men det er ordet i netop denne kontekst her som jeg blev ret irriteret af. Jeg er udmærket klar over, at - især yngre mennesker - bruger ordet i en anden betydning, men netop her i chefens sætning kan det ikke opfattes som andet end meget nedsættende.

Det blev jeg også stødt over engang men det er jeg forlængst kommer videre med. 

Prostitueret klinger bare bedre i manges øjne og øre  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chefen skrev, for 3 minutter siden:

Hah.

Det var nu ikke negativt ment. Slå ordet ''luder'' op i ordbogen Hr. sydvinden. 

prostituerede, luder, sexarbejder, glædespige er vel det samme?

Kan sagtens følge hvad du mener

Har også været i branchen i en krig så er blevet imum overfor ordet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M_Sdrj6500
sydvinden skrev, for 13 timer siden:

Ja - men det er ordet i netop denne kontekst her som jeg blev ret irriteret af. Jeg er udmærket klar over, at - især yngre mennesker - bruger ordet i en anden betydning, men netop her i chefens sætning kan det ikke opfattes som andet end meget nedsættende.

Om folk kalder mig prostitueret, luder, sexarbejder eller glædespige er det samme og kan komme ud på et.

Jeg kalder mig selv for glædespige, simpelthen fordi det er pænere.

Men når jeg tager penge for sex er jeg reelt set prostitueret, luder, sexarbejder glædespige, kært barn har samme navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
M_Sdrj6500 skrev, for 3 minutter siden:

Om folk kalder mig prostitueret, luder, sexarbejder eller glædespige er det samme og kan komme ud på et.

Jeg kalder mig selv for glædespige, simpelthen fordi det er pænere.

Men når jeg tager penge for sex er jeg reelt set prostitueret, luder, sexarbejder glædespige, kært barn har samme navn.

Tjek lige hvilken profil du er logget ind på. ;):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
M_Sdrj6500 skrev, for 2 minutter siden:

Om folk kalder mig prostitueret, luder, sexarbejder eller glædespige er det samme og kan komme ud på et.

Jeg kalder mig selv for glædespige, simpelthen fordi det er pænere.

Men når jeg tager penge for sex er jeg reelt set prostitueret, luder, sexarbejder glædespige, kært barn har samme navn.

Jeg troede man var Gigolo som mand?

Med mindre at profilen skulle ha været et andet køn;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M_Sdrj6500
Christina ssbbw skrev, for 35 minutter siden:

Tjek lige hvilken profil du er logget ind på. ;):lol:

fuck hvor griner... havde ikke set min mand (denne profil havde været på inden han tog afsted - typisk mig og computere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Succes i forhold er et spørgsmål om respekt og ærlighed imo.

Så date hende blot, jeg kan ikke se problemet. Det er dog lidt tricky at bringe på banen at du godt ved hun er prostitueret. Uanset hvor large du er, så kan du ende med, ironisk nok at skulle forsvare dig omkring hvordan du ved hun er prostitueret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...