Hop til indhold
Seductiongirls

Jule party i December Seduction og Madonna...

Recommended Posts

Kære Gæster.

Nu har der været meget efterspørgelse om Seductiongirls evt holder et jule party og vi er nu igang med at planlægge et fælles party sammen med Madonna-Delux i December måned :D

Vi skal mødes i denne uge og drøfte alle detaljer, så der intet kommer til at mangle ;)

Det vil være 4 timer, som altid og der er snak om flere piger fra begge steder, plus vores gode mad, vin, vand, frugt fade og alt det vi er kendt for :P

Så kære mænd, spænd livremmen op og gør klar til årets sidste, men største party ;)

You don`t wanna miss this :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

god intiativ ,tror det er meget vigtig der er en god prissætning i disse krisetider ,og mange mænd der kommer skal jo finde pengene ud af den almindelige husholdning ,så lav pris er lige med store deltagelse ,ikke sagt i ikke levere varen til høj pris ,men så er kundegruppen bare en del mindre .så ser frem til det færdige oplæg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Seductiongirls og Madonna-Delux for at tage et jule-party op til overvejelse.

Vi venter i spænding på jeres oplæg, december er en travl måned med mange aktiviteter på privat og på jobbet. Så med den rette dato, god holdopstilling og et prisbevidste tilbud, så skal vi nok

spænde livremmen op og droppe bukserne ... :D

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner

Øh?

Ser nu at det ser ud til at dato og pris er afgjort - så måske er der ikke så meget at søge indflydelse på:

Nyheder på Seductiongirls.dk

http://www.seductiongirls.net/jule-party/

Afholdes torsdag den 29/11 kl 17 - 21 hos Madonnna Delux.

Pris 2600 kr

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer hvor mange fyre de lukker ind?

2600 for 4 timer er en ok pris.

Husk det er incl. god mad og vin, så betragt det som en god middag med frække forretter og deserter...

Ummm jeg elsker god mad :D

Der plejer at være loft over antal gæster, jeg mindes at der var plads til alle og man kunne komme til hvis man var kampklar. I starten var kampgejsten stor og den dalede når man var kommet... men pigerne skal nok hjælpe os op igen...

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint med de 3 billeder under nyheder på Seductiongirls.dk, men deres profiler viser meget bedre hvilke skønheder der venter de mænd, der vælger at deltage i det der sikkert bliver et brag af et juleparty :P

Jackie La perla

http://www.seductiongirls.net/pigerne/jackie/

Mercedes Manifique

http://www.seductiongirls.net/pigerne/mercedes/

Anna Banana

http://www.seductiongirls.net/pigerne/anna/

Hvem der så deltager fra Madonna Delux, ja den spænding udløses når de er klar med deres bidrag.

Her skal der bare lyde en stor ros til både Seductiongirls og Madonna Delux for at gå sammen om arrangementet. Det var den form for samarbejde mellem 2 klinikker der tidligere løftede sexparties til højder, der tilsyneladende ikke er set de senere år, hvor de få klinikker der en sjælden gang imellem har afholdt sexparty eller gangbang, alle er gået enegang med egne solo arrangementer.

Forhåbentlig betyder dette juleparty et comeback for samarbejdende events mellem klinikker, og jeg vover trods det tidlige stadie planlægningen af denne event befinder sig i, at anbefale enhver interesseret mand der har råd til at deltage, at han melder sig til og får betalt depositum så hurtigt som muligt.

Kun håber jeg at Seduction Girls og Madonna Delux's udmeldinger undervejs om hvilke piger der deltager, denne gang vil give mere indtryk af at holde frem til arrangementets afholdelse, end sidst Seduction Girls afholdt deres sexparty - dog med alle de forbehold der gør at mutter ikke kan garantere dette frem til den endelige dato, hvor eventen løber af stablen.

Vel er det pigerne, og alt den sex mænd kan dyrke med dem i 4 timer, der først og sidst er det vigtigste, uanset hvilken klinik der afholder et party, men til jer der ikke har deltaget tidligere i et sexparty hos Seduction Girls, skal det alligevel fremhæves at det kulinariske niveau hos SG i branchen er i en klasse helt for sig.

Dermed ikke sagt at der mangler noget hos andre til deres parties, men de der har deltaget før hos SG, ved at det er en detalje ved deres events som mutter altid er gået rigtig meget op i, derfor dem der samtidig med meget og god sex, også sætter pris på det gode måltid og drikke til, disse har altid her noget helt særligt at glæde sig til.

En detalje

Jeg vil ikke foreslå at party skal vare mere end de 4 timer der er afsat, men når nu Madonna Delux har så velegnede og rummelige lokaler til formålet, deres vagtplaner i forvejen er så tyndt besatte at der ikke væsentligt går tid fra den daglige drift til party, hvorfor så ikke give mænd og piger lejlighed til at møde op op 1 time før party begynder, og blive op til 1 time efter at party er slut?

Måske det også vil være en fordel for pigerne at kunne smalltallke med nye gæster før/efter party, mændene kan få sat ansigt på pigerne fra nettet, som de til daglig måske taler 1 minut med på klinikken før det går løs, hvis de møder op hos dem på en normal vagt - hvem ved, måske får det nogle mænd til efterfølgende at vægte klinikken, også efter deres deltagelse i party.

Party lokalerne

http://www.madonna-delux.net/LOKALERNE.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Et eller andet siger mig jeg har hørt det meste af denne svada før Rejse. Med forslag til hvad pigerne skal gøre og ikke gøre. :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et eller andet siger mig jeg har hørt det meste af denne svada før Rejse. Med forslag til hvad pigerne skal gøre og ikke gøre. :geek:

Jeg kan godt lide din signatur:

"Bunkepul er for bøsser!!!!! Bang, bang, bang. Hvem har set min hest?"

Så er vi ret mange bøssere og biseksuelle herinde...

Hvis du ikke er interesseret i sexparties, hvorfor læser du denne tråd ?

"Bang, bang, bang" betyder "knalde, knalde, knalde" på udenlandsk

har du knaldet din hest og den er løbet væk, hehe...dyreplager !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at SG og MD er hårdhudede nok til at skelne mellem negativ og positiv karma i denne tråd :)

Det samme tror jeg seriøst interesserede mænd i deres juleparty også er, og jeg kan kun opfordre til at begge parter kun anspores til at arbejde sammen om at gøre SG og MD's juleparty til årets begivenhed 8-)

Ikke kun på de svedige lagner på dagen, men også med en svedig penneføring i forum efterfølgende :)

Jeg har sådan på fornemmelsen at mutre og piger hos begge bordeller har lagt sig i selen for at lægge til rette for en oplevelse, af en karakter, som SG for år tilbage var med primus motor for i branchen.

Sexafhængige Hugo og jeg selv har hver for sig prøvet det dengang, og er noget lignende i vente, er det kun at slå til, hvis I har pengene, for det er aldrig til at vide hvornår chancen sig igen byder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var faktis da en utoliget go pris 2600 for 4 timer når man osse tænker på der er moske 6 piger og hos sms startere de på 2000 for 1 time og det var 4 piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok - nu må vi endelig ikke få den misforståelse at der kommer 6 piger, hvis der som vanligt kommer 4 piger i 4 timer, max op til 20 mænd.

Uanset der er 2600 kr dags taksten for tiden for et total setup af piger, sex mad og drikke som ingen andre mig bekendt gør SG efter i dagens marked.

Og så ser det også ud til at SG og MD har nogle af de bedste lokaler til formålet.

Men skulle der på nogen måde være tale om 6 piger, stadig max 20 mænd får deltagerne faktisk 50 % mere for de samme penge, og sker det ikke, er der stadig alt mulig grund til at gribe chancen for at deltage, hvis man har råd til det.

Det er en sjælden mulighed der byder sig, og slår man ikke til, hvis man kan og gerne vil, er jeg sikker på man går glip af en meget stor oplevelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke Madonna Delux følger denne tråd?

Nu hvor I er gået sammen med Seduction Girls om dette arrangement, og SG er begyndt at bruge de muligheder som Eroguide giver klinikker for at bruge forum aktivt, synes jeg at MD til en begyndelse selv skulle oprette sig med en bruger profil.

Om de så vil bruge profilen aktivt som SG gør, kan de selv helt afgøre, men med en aktiveret profil, har de dog muligheden for at gøre det :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har afholdt sidste møde med Madonna- delux idag, som desværre måtte meddele at der ikke var nogen af deres piger, som kunne deltage i dette arrangementet.

MEN dette er ingen hindring for vi har fået lov til at låne deres lokaler denne dag og finder 5 af vores egne piger og holder årets sidste og branchen største party.

Vi har de første 3 piger på banen og afventer nu svar fra hvem de sidste 2 piger skal være ;)

Så kære mænd, tøv ikke, vi garanterer at det kommer til at gå over jeres forventning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Så kære mænd, tøv ikke, vi garanterer at det kommer til at gå over jeres forventning"

Det er der overhovedet ingen tvivl om, men kom lidt ind i chatten med pigerne op til, hvis I har lyst?

Så kan vi slå lidt på trommer der også for juleparty :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Indlægget var placeret under Annoncering, Sexevents af klinikken. Klinikken havde oprettet det som en information om et arrangement der engang måtte komme og som endnu ikke var skemalagt, da indlægget blev oprettet. Da klinikken nu har oprettet en ny tråd med en dato og mere information om dette sexevent, og da debattråden her også har udviklet sig lidt til en diskusionstråd, så flyttes strengen til generel debat.

En annoncering af selve sexeventen, der omtales i denne debatstreng, har klinikken som sagt oprettet nu og kan ses under forummet Annoncering, Sexevents. Der er en masse informationer om begivenheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Tja måske kunne nogle jyder fristes, MEN ikke imod forudbetaling

vi jyder betaler ved ankomst og når vi har sagt vi kommer så

gør vi det selvfølgelig også..

Så jeg kunne godt fristes til at deltage, men ikke på

de betingelser som lige nu er tilstede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja måske kunne nogle jyder fristes, MEN ikke imod forudbetaling

vi jyder betaler ved ankomst og når vi har sagt vi kommer så

gør vi det selvfølgelig også..

Så jeg kunne godt fristes til at deltage, men ikke på

de betingelser som lige nu er tilstede.

Kære Knajten.

Nu er vi jo nødt til at spørge dig hvorfor det er et problem med at betale et depositum. Vi stiller ovenikøbet bank overførelse til rådighed plus kvittering..

Vi alle kan jo gå rundt og sige stol på mig og i mange tilfælde gør man det bestemt også, dog ikke pga Jyder, for Københavner kan man vel også stole på ik ??.

Det har vi da bevist igennem de sidste 12 år og med de 5 sexparties vi allerede har afholdt.

Men vi kan jo vende den om og sige til dig, bare rolig Knajten, du kan stole på os, men hvorfor gør du ikke ?

Venligst Little Mama san :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt ;)

Nu er det måske sådan at der findes de jyder, der er vant til at gå til party uden forudbetaling, der som du ikke kunne drømme om at betale forud - fred med det, så kommer I bare ikke.

Men nu skriver du at jyder kommer hvis de har lovet det, men du har også før skrevet at der ikke altid kommer dem der har tilmeldt sig, og det må pigerne så bare leve med.

I min verden skal SG ikke bare på lykke og fromme stille hele dette store arrangement på benene, uden nogen som helst garanti, hverken for hvor mange mænd der deltager, eller hvor stor omsætningen bliver på dagen.

Er overbevist om at der findes jyder, som ikke har prøvet et SG party endnu, og som gerne betaler et depositum forud - det kan I også roligt gøre :!:

Tror på at vi kan stole fuldt og helt på hver og en, af de etablerede klinikker, der over mere end et årti har afholdt sexparty og gangbang.

Men selvfølgelig, depositum er vel tabt, hvis party bliver til noget, og man ikke selv kommer, hvilket kun er rimeligt, har man reserveret plads til party.

Er så spændt på at læse anmeldelser i forum efterfølgende, og håber at Madonna Delux kunne overveje at slå sig op som udlejer af deres gode lokaler til andre piger i branchen, der mangler et sted, hvor de kan tilbyde mænd events noget oftere end 5 gange på 12 år :)

Ps

Gid SG ville droppe at skrive alt de skriver med stor skrift i fed, nøjes med det i deres annoncer ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gid SG ville droppe at skrive alt de skriver med stor skrift i fed, nøjes med det i deres annoncer

Den store fede skrift er godt for dem, som har glemt læse brillerne.

Det sagde en gæst engang til vores reklame sedler i venterummet, men så var det godt han kunne lege u-båd og føle sig frem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gid SG ville droppe at skrive alt de skriver med stor skrift i fed, nøjes med det i deres annoncer

Høee, men til gengæld skriver de kort om fakta-uden en masse omsvøb og indskudte sætninger. Pænt lix tal!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej SG

Det juleparty bliver stort, er jeg sikker på :P

Mercedes Manifique

http://www.seductiongirls.net/pigerne/mercedes/

Jackie La Perla

http://www.seductiongirls.net/pigerne/jackie/

Miss Lulu

http://www.seductiongirls.net/pigerne/miss-lulu/

Anna Banana

http://www.seductiongirls.net/pigerne/anna/

Angelina Diamond

http://www.seductiongirls.net/pigerne/angelina/

+

viewtopic.php?f=15&t=2398

OG DER VIL SOM ALTID BLIVE DISKET OP MED LÆKKER HJEMMELAVET JULEBUFFET.

FORRET: DIV JULE DELIKATESSER.

HOVEDRET: FLÆSKESTEG, MORMORS FRIKADELLER, KARTOFFEL SALAT OG DIV TILBEHØR.

DESSERT: RIS A LA MANDE ( DER VIL VÆRE MANDEL GAVE TIL VINDEREN )

DER ER OGSÅ MASSER AF KILDEVAND, SODAVAND, RØDVIN, HVIDVIN OG ROSEVIN.

I de her lokaler:

Madonna Delux

http://www.madonna-delux.net/LOKALERNE.html

SG?

Kan I få pigerne til party med ind i chatten op til juleparty den 29/11, de vil vække jubel, og tror jeg kunne skubbe husarerne lidt hurtigere frem til at lægge depositum, så der bliver fuldt hus på dagen.

Til jyder og andet godtfolk

Hvis I gerne vil med til et party, som I næppe tilbydes lokalt, så find sammen om at fylde en dele bil, eller flere dele biler om en tur til Rødovre den 29/11, læg en tråd ud, hvis du har bilen og tilbyd 2 - 3 sæder til turen, og pludselig bliver det ikke så dyrt at køre ud og hjem.

Plus at det er super hyggeligt at sidde og gejle hinanden op til sådan en oplevelse hele vejen over til djævleøen - det har jeg selv prøvet 3 mand i bil til Hamburg fra Sjælland, gør det, kast jer ud i det, gør I det bliver det nok ikke sidste gang for jer, hvis I/vi er så heldige igen at få et tilsvarende tilbud øst for hovedlandet :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...