Hop til indhold
Tøver

BDSM område på EroGuide -> fra Generel Debat

Recommended Posts

Jeg flyttede lige mit svar herover for ikke at hijacke Lady Cheries tråd endnu mere :)

Næææh, det har vi nu ikke X. Vi har et board for Anmeldelser af SM. :) Det overvejes, hvorvidt der skal laves et lille SM hjørne, hvor der er Anmeldelser, Efterlysninger og Generel Debat. Det er et interessant område for nogle. Andre synes mindre godt om det. :oops: Men som du ved, så er der lidt højere til loftet herinde, og der skal helst være plads til alle.

Lady Cherie's forespørgsel er lige nu til 1. behandling i Førerbunkeren. ;)

MVH

Co Admin :ugeek:

Hurra for højt til loftet!

Må jeg bringe en anden mulighed i spil?

SM Anmeldelser er ikke just uoverskuelig på grund af for meget aktivitet ;) og en god del af de meget få indlæg er ikke en gang anmeldelser.

Kunne vi istedet lave et samlet BDSM forum til anmeldelser, efterlysninger, sniksnak, overvejelser og røverhistorier. Jeg tror i øvrigt samtidig det vil være bedst at kalde den BDSM og ikke SM. Ikke nødvendigvis fordi jeg er religiøs i spørgsmålet om at bruge SM som fællesbetegnelse, men jeg kan godt lide signalet i at Bondage og dominans er meget vigtige i denne de af det seksuelle univers.

De der har BDSM tilgang virker ikke som dem der skriver allermest her, det kan selvfølgelig ændre sig nu hvor Lady Cherie for alvor skriver. Men det vil være synd at brede tingene for meget ud og have en masse nærdøde forum istedet for et enkelt der blot trækker vejret roligt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Tøver

Der vil komme et nyt forum ala det du har foreslået.

Administrator vil se på det ved lejlighed.

Venlig hilsen

Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt gået gutter. Under 24 timer fra forslag til indførelse :D

Nå ja i var godt på vej med det i forvejen. Lad os se om vi ikke kan få liv i dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...