SpankingSub 1075 Skrevet 12. Januar, 2019 ikke så meget for at starte en debat men mere for at forstå Jeg synes at det kan være hyggeligt at chatte på chatten her og loger derfor på en gang i mellem i håb om at andre også har lyst. Ofte oplever jeg at nogen loger på og af inden for samme minut, de siger hverken hej eller bhu og giver ikke de som er på chatten til at sige hej. Det jeg gerne vil forstå er hvad formålet med disse hurtige on/off besøg på chatten er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 12. Januar, 2019 Jeg kommer nogle gange til at trykke på chat fanen ved en fejl, for derefter at lukke den med det samme, måske andre gør det samme ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 12. Januar, 2019 Hvis der ikke rigtig bliver skrevet noget logger mange af hurtigt. De skal bare lige ind og se om der sket noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Januar, 2019 Det sker tit at jeg trykker på Chat istedet for Forum. Så logger jeg af med det samme - gider ikke chaten. Det sker sikkert for mange andre også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 12. Januar, 2019 Ligedele fejlklik og “gad vide om der er en lyserød - nå ik, jamen hej hej” tænker kan være forklaringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg