Hop til indhold
Guest Xtra fyrer søges

Dansk pige på 36 år søger herreloge, frække SETUP, GANGBANG, etc

Recommended Posts

Guest Xtra fyrer søges

Hejsa frække fyrer

Jeg er en super fræk dansk amatør pige på 36 år, der tænder på flere fyrer omkring mig. 

Derfor søger jeg en herreloge der står og mangler en fræk pige, der tænder på at blive brugt i et gangbang. I vil ikke være i tvivl om at der er lysten der driver mig, da der for mig ikke findes noget frækkere end at være omgivet af en folk liderlige fyrer, som alle bare venter på at kneppe mig. 

Står i med et SETUP, men mangler pigen så skriv til mig, så ser vi om vi kan blive enige om at få det ført ud i livet. 

Jeg er 100 % seriøs og forventer det samme af jer. Jeg er i et dejligt fast forhold, med min skønne kæreste, så derfor laver jeg aldrig noget uden har er tilstede. Han deltager ikke. 

I må gerne skrive fra hele landet, da jeg gerne kører efter noget frækt. 

Aldersgrænse: max 50 år, samt højde og drøjde passer sammen.

Jeg er til:
- Er både til hård og blød sex.
- Jeg elsker at give blowjob uden kondom.
- At blive kneppet af flere fyrer på skift.
- Du må komme udover min krop, men ikke ansigt og mund.
- Kun skandinaviske mænd.

ALT SEX ER MED GUMMI!

Jeg er ikke til:

- kys / Tunge kys
- sex uden kondom
- anal
- Sperm i ansigtet
- Sperm i mund
- Sluger ikke

Knus
Line

Line002.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Det kan være, at du skal prøve at kontakte @Rejsenetværkset, han har flere gange lufter ideen om en herreklub.

Tak X,men jeg er 53 år gammel, og hun skriver max 50 år.

Så jeg er for gammel, og jeg er nok heller ikke lige den der kan stille med de øvrige herrer.

Ikke uden at det bliver som et åbent tilbud, om at tilkendegive sin interesse.

Så med mindre at nogle kan levere, som efterspurgt, så tror jeg at hun skal starte med at etablere en gruppe fra bunden, af nogle som ikke kender hinanden i forvejen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Tak X,men jeg er 53 år gammel, og hun skriver max 50 år.

Så jeg er for gammel .....

Sludder og vrøvl.

Alder er bare noget, der står på dåbsattesten. Jeg besøgte engang en pige, der havde sat 55 som max, og her faldt jeg jo temmelig meget udenfor, men jeg tog alligevel chancen. Det fortrød hun bestemt ikke, og efterfølgende var det vist nok hende, der var gladest for, at jeg havde blæst på aldersgrænsen.

Det er jo også underligt at komme 17. maj og sige, at man er 49, så det skal være nu, for den 18. fylder jeg altså 50, og så er man bare dybt godnat.

Jeg har aldrig forstået disse alderbetingelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har aldrig forstået disse alderbetingelser.

Næh, måske ikke, men bør vi ikke respektere det når pigerne skriver det?

Eller skal jeg bare møde op uanset, og så se om pigen rent faktisk afviser mig eller ikke.

Og gør hun det ikke, er det så ok at jeg så en pige som kunne have afvist mig, fordi at hun havde jo skrevet at jeg er for gammel.

Jeg hører selv til dem, som ikke synes at det er i orden at pigerne lyver om deres alder, og så er det vel heller ikke i orden at vi gør det.

Hvorfor skriver de piger ikke bare  max 50 + 3 - 5 år, for det kan udseendet altså nemt snyde med.

Jeg vil tillade mig at være lidt mere hellig den anden vej rundt, da det er mig der betaler.

Pigen bør ikke skrive en alder der ikke passer.

Enten skriver hun korrekt alder, ingen alder, eller også eksempelvis først i, midt i eller sidst i tyverne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 51 minutter siden:

Næh, måske ikke, men bør vi ikke respektere det når pigerne skriver det?

Eller skal jeg bare møde op uanset, og så se om pigen rent faktisk afviser mig eller ikke.

Det synes jeg faktisk, at du skal.

For hvad er forskellen imellem at være 49 år den 17. maj og så være 50 den 18. maj? Jeg har faktisk mødt flere piger, som, trods min tiltagende hængevom, har skudt mig ti år yngre, end det jeg faktisk er.

En pige herinde, som jeg dog ikke har mødt, men som havde et helt konkret alderskriterium, er ved en nærmere konfrontation fra min side af forholdet bakket helt tilbage på kravet. Det skyldtes ifølge det opgivne, at jeg med mine skriverier lød til at være "ret fornuftig".

Det viser, hvor tynd is vi er ude på, når alderskriteriet bliver bragt i spil, og det kan jeg ikke bruge til noget som helst. Jeg vil endda vove den påstand, at en 85-årig kan give en pige en større oplevelse end en 18-årig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Det viser, hvor tynd is vi er ude på, når alderskriteriet bliver bragt i spil, og det kan jeg ikke bruge til noget som helst. Jeg vil endda vove den påstand, at en 85-årig kan give en pige en større oplevelse end en 18-årig.

Jeg er lodret uening med dig.

Dels tvivler jeg på at en oldings erfaring kan matche en ung blodrig knægts libido, fysik og ivrighed. Jeg mindes selv, hvordan jeg i tyverne kunne komme adskellige gange på kort tid.

I dag skal der arbejdes noget meget for at få en god udløsning.

Og så er der det med fysisk tiltrækning - en tændt kvinde er en glad kvinde : Det er jo også  de færreste oldefædre, der ser ret god ud, endsige har en prægtig fysisk :-)

Endelig er der vel en grund til at hun sætter en maks aldersgrænse? Vi tænder alle på forskelligt.

Naturligvis burde  to-tre år  plus minus ikke være det allerstørste problem, men 10-20 år ? Det er respsktløst.

Jeg har personligt kontaktet piger, selvom min alder lå netop 3-4 år over den aldersgrænse de angav.

En takkede pænt nej, men var glad for at jeg spurgte først, en anden accepterede gladligt, at jeg kom, hun havde sat en aldersgrænse for at slippe for at afvise gæster, der kunne være hendes morfar.

Jeg siger ikke, at ældre ikke har krav på sex, men det er naturligt at yngre mennesker ikke tænder på ældre (og vice versa), og man skal naturligvis respektere andre menneskers grænser.

Nok er der tale om købesex, men der er altså et rigtigt menneske bag annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Xtra fyrer søges
herfordig86 skrev, den 12/1/2019 at 01:22:

Jeg er helt sikkert frisk. Er dog ikke i en herreloge. Så vi må få nogle flere med på holdet.

Hvor i landet har du tænkt at det skulle foregå.

 

Jeg er åben for forslag til hvor i landet det er, da jeg gerne kører efter det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Xtra fyrer søges

Hvorfor snakker i så ikke sammen og laver et SETUP. Som sagt jeg er frisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Xtra fyrer søges skrev, for 1 time siden:

Hvorfor snakker i så ikke sammen og laver et SETUP. Som sagt jeg er frisk 

Fedt indspark! B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, 1 time siden:

Jeg er også frisk på noget i Odense ;) 

Skal vi starte med at mødes os drenge og få snakket om et super-setup?

- så kan vi se om det udvikler sig til en loge ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Xtra fyrer søges

I finder bare en der kan ligge hus til, så er jeg klar. 

Jeg ville gerne komme en tur til Odense fredag d 8/2 fra kl 11:00 - 14:00

mangler kun stedet - så nu er det op til jer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Xtra fyrer søges

Har desværre heller ikke hørt fra nogen som har et sted eller vil stå for at samle en masse fyrer. 

Øv - kom nuuuuu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xtra fyrer søges skrev, for 1 minut siden:

Har desværre heller ikke hørt fra nogen som har et sted eller vil stå for at samle en masse fyrer. 

Øv - kom nuuuuu 

Men kan du komme forbi Fyn en anden dato, er jeg frisk ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Xtra fyrer søges

Find en som har et sted, så finder vi en dato, og jeg vil med glæde komme en tur til Odense 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...