Hop til indhold
Guest Xtra fyrer søges

Dansk pige på 36 år søger herreloge, frække SETUP, GANGBANG, etc

Recommended Posts

Guest Xtra fyrer søges

Hejsa frække fyrer

Jeg er en super fræk dansk amatør pige på 36 år, der tænder på flere fyrer omkring mig. 

Derfor søger jeg en herreloge der står og mangler en fræk pige, der tænder på at blive brugt i et gangbang. I vil ikke være i tvivl om at der er lysten der driver mig, da der for mig ikke findes noget frækkere end at være omgivet af en folk liderlige fyrer, som alle bare venter på at kneppe mig. 

Står i med et SETUP, men mangler pigen så skriv til mig, så ser vi om vi kan blive enige om at få det ført ud i livet. 

Jeg er 100 % seriøs og forventer det samme af jer. Jeg er i et dejligt fast forhold, med min skønne kæreste, så derfor laver jeg aldrig noget uden har er tilstede. Han deltager ikke. 

I må gerne skrive fra hele landet, da jeg gerne kører efter noget frækt. 

Aldersgrænse: max 50 år, samt højde og drøjde passer sammen.

Jeg er til:
- Er både til hård og blød sex.
- Jeg elsker at give blowjob uden kondom.
- At blive kneppet af flere fyrer på skift.
- Du må komme udover min krop, men ikke ansigt og mund.
- Kun skandinaviske mænd.

ALT SEX ER MED GUMMI!

Jeg er ikke til:

- kys / Tunge kys
- sex uden kondom
- anal
- Sperm i ansigtet
- Sperm i mund
- Sluger ikke

Knus
Line

Line002.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Det kan være, at du skal prøve at kontakte @Rejsenetværkset, han har flere gange lufter ideen om en herreklub.

Tak X,men jeg er 53 år gammel, og hun skriver max 50 år.

Så jeg er for gammel, og jeg er nok heller ikke lige den der kan stille med de øvrige herrer.

Ikke uden at det bliver som et åbent tilbud, om at tilkendegive sin interesse.

Så med mindre at nogle kan levere, som efterspurgt, så tror jeg at hun skal starte med at etablere en gruppe fra bunden, af nogle som ikke kender hinanden i forvejen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk