Hop til indhold
riberhus

Gina Anal lover

Recommended Posts

Guest CuriousDk

Hun er vist blevet anmeldt tidligere. Noget med manglende engelsk og lunken service. Du kan søge det frem, er jeg sikker på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nå ok - det kunne jeg så ikke har ellers forsøgt, men uden held.

Nu tog jeg så een for holdet og det var ikke prangende.

Oplevelsen 5/10 - smilende og sød ved ankomst, men dårligt engelsk og meget distance under akten, måtte ikke røre missen, ellers var hun ikke direkte afvisende, men hun virkede bare ikke rigtigt som om at det var det her hun skulle lave, kyssede hende lidt på kinder og nakke, men intet gengældt, hun gav ikke SF, middel blow med gummi, noget hårdhændet. Hun skriver anal lover, men mente jeg var for stor, fair nok, men lover er måske lige at overdrive det. ikke meget øjenkontakt under akten, men hun stønede da naturligt

Pigen måske 6/10 - hende på billederne, men ikke så skarp som hun står der,

image.png.0fd0f68c31aa109d7f924b8afbd4f670.png

meget flotte bryster, men røven var egentligt bare ok og hun havde lidt fedt på maven - ikke noget i vejen med hende, men når oplevelen/indlevelsen var under middel, så trækker det det hele ned.

Stedet 9/10 - lækker lejlighed i ørestaden nær sluseholmen

Gentagelse - ingen fare, havde til enhver tid gået ind til Milla i sluseholmen istedet, der fik man samme indlevelse, men hun var sjældent nærrig med SF/MF og anal.

ingen anbefalinger herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Æv. Men så huskede jeg da i det mindste ikke forkert. Bedre held næste gang!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men det er så FUCKING irriterende at vi altid er 10 skridt bagud herinde, de dårlige tøser skifter navn og billeder konstant. Søgte sgu efter Gina, men kunne ikke finde noget der matchede, så valgte jeg at gå efter de ægte billeder.... ærgerligt når det næsten hver gang er et valg mellem flere, hvor man så tager en chance for at møde en ny og blir skuffet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
riberhus skrev, for 3 timer siden:

Ja, men det er så FUCKING irriterende at vi altid er 10 skridt bagud herinde, de dårlige tøser skifter navn og billeder konstant. Søgte sgu efter Gina, men kunne ikke finde noget der matchede, så valgte jeg at gå efter de ægte billeder.... ærgerligt når det næsten hver gang er et valg mellem flere, hvor man så tager en chance for at møde en ny og blir skuffet

Jeg føler med dig :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...