Hop til indhold
Pite

Blå Regering vil hjælpe

Recommended Posts

I 2018 fulgtes ikke et eneste fald af menneskehandel op i Sverige. Ikke et eneste!! Har vi så lykkets fjerne menneskehandel med vores lov? Næppe. Men siden loven så har politiet nedprioriteret menneskehandel og allokeret ressourcerne til anden kriminalitet. Officielt har vi ikke brug længere for politifolk der arbejder med menneskehandel, eftersom vi har den fine prositutionsloven.:(

Sandheden er at det idag er temmelig risikofrit at importere og holde kvinder som slaver i sexindustrien i Sverige. Og sandsynligtvis sker det i større omfang end nogensinde. Der findes ingen statistik, for vi vil jo ikke vide. Godt gået!:???:

Ville være interessant hvis Danmark fandt en anden løsning som kunne blive internationelt forebillede, istedet for det forebillede Sverige har været de sidste 10 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Bananas skrev, for 41 minutter siden:

Ville være interessant hvis Danmark fandt en anden løsning som kunne blive internationelt forebillede, istedet for det forebillede Sverige har været de sidste 10 år.

Hvornår fik svenskerne sexkøbs forbud jeg boede derover i 97/98, og husker at der var en offentlig debat om køb salg af seksuelle tjensteydelser da jeg flyttede tilbage til Danmark tabtevjeg interessen for emnet, men husker en sag hvor en øst bande havde holdt kvinder som sex slaver og man skulle ringe til et pizzariae og bestille en pizza og en dame, så leverede de dame og pizza og tog alle pengene. Eddermame trist historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 46 minutter siden:

Hvornår fik svenskerne sexkøbs forbud jeg boede derover i 97/98, og husker at der var en offentlig debat om køb salg af seksuelle tjensteydelser da jeg flyttede tilbage til Danmark tabtevjeg interessen for emnet, men husker en sag hvor en øst bande havde holdt kvinder som sex slaver og man skulle ringe til et pizzariae og bestille en pizza og en dame, så leverede de dame og pizza og tog alle pengene. Eddermame trist historie.

Jeg ved godt det er upassende. Men nu fik jeg altså lyst til en pizza :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 6 timer siden:

Jeg ved godt det er upassende. Men nu fik jeg altså lyst til en pizza :ph34r:

Selv om du fortjener en frankfurter med sennep. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...