Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis vi går helt tilbage i starten af 00 erne var der en fantastisk kvinde som holdte til i Lyngby som kaldte sig SUS MARIE.

Hun var fantastisk at være sammen med, og var noget af det vildeste sex man kunne opstøve, hun nærmest voldtog dig fra du kom ind af døren til du gik ud igen.

Dem af jer som kan huske hende :) ved hvad jeg taler om, spørgsmålet er så nu.

Hvem skal man besøge for at finde noget, som bare er i nærheden af hende ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved hvad du taler om : )...........Sus gik på knæ og havde ens lem dybt nede i halsen før døren var helt lukket : ))

Smukke Anna fra Jylland kommer ind imellem på besøg i Kbh og overgår Sus på alle planer : )

https://annoncelight.dk/profile/SMukke+danske+Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benja4858 skrev, for 29 minutter siden:

Hvis vi går helt tilbage i starten af 00 erne var der en fantastisk kvinde som holdte til i Lyngby som kaldte sig SUS MARIE.

Hun var fantastisk at være sammen med, og var noget af det vildeste sex man kunne opstøve, hun nærmest voldtog dig fra du kom ind af døren til du gik ud igen.

Dem af jer som kan huske hende :) ved hvad jeg taler om, spørgsmålet er så nu.

Hvem skal man besøge for at finde noget, som bare er i nærheden af hende ? 

Uha - bare jeg såg overskriften skete der noget med mig:wub:

Jeg tror ikke der findes nogen som hende, men det har skrevets en del om Karina i Karlslunde. Søg herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sus Marie, starten af 00erne - lige før Lyngby. Fantastisk kvinde og de dejligste bryster. 

har lige været nødt til at køre mit skrivebord et stykke op

Hun har hamrende fræk. Gik i kødet på mig med det samme jeg kom ind. 

Husker en heftig 69er, hvor jeg slikkede hendes fisse og røv, og hun savlede og suttede på min pik imens hun kørte en finger rundt i min røv - det bedste var hendes lyde - stønnede højt og liderligt.... virkelig godt. 

Besøgte hende i alt 4 gange i den lille lejlighed. 

Men hvor hun er nu ved jeg ikke - gad sgu godt møde hende igen - her 15 år efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...