Guest Maxi90 Skrevet 10. Januar, 2019 https://www.dr.dk/nyheder/politik/koebesex-skal-vaere-mere-acceptabelt-regeringen-vil-give-prostituerede-bedre-forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 10. Januar, 2019 Når vi nu endelig har en regering der melder klart ud at de vil prostitution og arbejde for at de får forbedrede forhold, så må vi håbe den får lov at fortsætte Alle herinde burde bidrage til at det sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 10. Januar, 2019 Jeg syntes også Mai Mercado var meget klar i spyttet under interviewet i Go'morgen Danmark En dejlig udmelding for branchen,som forhåbentlig på sigt kan bringe den lidt ud af stigmatiseringen og gråzonen. Om det er gammel vin på nye flasker må tiden vise. Håber som @Prinz også at vi som samlet enhed herinde kan bidrage til at pigernes arbejdsvilkår rammer år 2019 og ikke forbliver i stenalderen. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 10. Januar, 2019 Enzo L'uri skrev, for 3 timer siden: Jeg syntes også Mai Mercado var meget klar i spyttet under interviewet i Go'morgen Danmark En dejlig udmelding for branchen,som forhåbentlig på sigt kan bringe den lidt ud af stigmatiseringen og gråzonen. Om det er gammel vin på nye flasker må tiden vise. Håber som @Prinz også at vi som samlet enhed herinde kan bidrage til at pigernes arbejdsvilkår rammer år 2019 og ikke forbliver i stenalderen. Enzo. Det er også flot at en politiker tør, at tage diskussionen op og stå fast, da det jo er et meget følsomt emne. Hun kommer jo sikkert til at stå til ansvar overfor hr og fru Danmark, så det kan resultere i at hun mister stemmer Men hun har helt ret i at, "Det er hyklerisk, at man i dag skal betale skat, hvis man er prostitueret, men man har ingen rettigheder" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 10. Januar, 2019 (edited) Om det ligefrem er flot kan vel diskuteres. Jeg syntes mere man kan sige at hun er sit ansvar bevidst. Så er det vel også flot hvis vi købere herinde står ved vores sexkøb,og giver hende eller hendes parti vores stemme i respekt for pigernes valg Enzo. Redigeret 10. Januar, 2019 af Enzo L'uri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg