Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

thaismile Buddinge

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Mandag kroppen trængte til massage og flere har anbefalet setedet som et seriøst massagested, jeg havde forventet massage og ja skulle der falde et godt blæs af som ekstraservice ville det være velkomment, kvinderne på hjemmesiden stemmer ikke overens med virkligheden mandag aften. 

Alder plejer at signalere erfaring - men jeg blev skuffet, fik "massage" oliesjaskeri" og nossekildning - og et blæs der kunne være værre, men så sandelig også meget markant meget bedre og oplevet bedre, kvinden - der behandlede mig talte et ok dansk, meget petite og med "mavebælte" - af subkutant fedt - langt hår og små bryster. 

Tiden holdt fint og massage 500 - spildt - et blæs 700, stort set spildt.

Bad og coca cola, indgik i service og men ikke i tid. 

Komme retur - nix...

500 for massage og 700 for blæset.

link http://thaismilemassage.dk/?Behandlinger

 

BH

Alko

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Mandag kroppen trængte til massage og flere har anbefalet setedet som et seriøst massagested, jeg havde forventet massage og ja skulle der falde et godt blæs af som ekstraservice ville det være velkomment, kvinderne på hjemmesiden stemmer ikke overens med virkligheden mandag aften. 

Alder plejer at signalere erfaring - men jeg blev skuffet, fik "massage" oliesjaskeri" og nossekildning - og et blæs der kunne være værre, men så sandelig også meget markant meget bedre og oplevet bedre, kvinden - der behandlede mig talte et ok dansk, meget petite og med "mavebælte" - af subkutant fedt - langt hår og små bryster. 

Tiden holdt fint og massage 500 - spildt - et blæs 700, stort set spildt.

Bad og coca cola, indgik i service og men ikke i tid. 

Komme retur - nix...

 

link http://thaismilemassage.dk/?Behandlinger

 

BH

Alko

er lidt forvirret.

hvad betalte du for det hele.

700 eller 1200 eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
sweetstone skrev, for 4 minutter siden:

er lidt forvirret.

hvad betalte du for det hele.

700 eller 1200 eller ?

1.200 ialt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader oliesjask, for mig vægter massagen mindst 75%, så kan de sidste øvelser, hæve det samlede indtryk og mit humør, men en ordentlig massage skal der til! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
chris.36 skrev, for 1 time siden:

Var det af en af dem på billederne?

I min anmeldelse skriver jeg således

kvinderne på hjemmesiden stemmer ikke overens med virkligheden mandag aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
newpussyhunter2 skrev, for 3 timer siden:

Jesus Christ -  700 for BJ ? hvad skete der....

Jeg fik suttet pik, incl. Cim.

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

I min anmeldelse skriver jeg således

kvinderne på hjemmesiden stemmer ikke overens med virkligheden mandag aften. 

Jep, og derfor indsætter jeg et link til deres anden annonce, med andre billeder, som normalt er opdateret, og spørger om det er en af dem, altså ikke en fra dit link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
chris.36 skrev, for 10 timer siden:

Jep, og derfor indsætter jeg et link til deres anden annonce, med andre billeder, som normalt er opdateret, og spørger om det er en af dem, altså ikke en fra dit link?

Ok den fik jeg så ikke lige fanget men jeg kan ikke definitivt sige ja eller nej til det spørgsmål, jeg kan kun refererer min subjektive oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke vild med det sted, men de skal i hvert fald have den ros, at de er meget flittige med at lægge billeder op og opdatere dem, når der skiftes ud i personalet. Det sætter jeg særdeles meget pris på og det kunne andre steder lære af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 9/1/2019 at 22:39:

I min anmeldelse skriver jeg således

kvinderne på hjemmesiden stemmer ikke overens med virkligheden mandag aften. 

 Det gjorde de så  til gengæld i Søndags ....

Jeg havde et rigtig godt randez-vous med en oplagt og tændt Dada - All Inclusive, hvor intet blev overladt til tilfældighederne

 - om jeg skal prøve en tur mere  - helt sikkert :o) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 9/1/2019 at 19:14:

Mandag kroppen trængte til massage og flere har anbefalet setedet som et seriøst massagested .....

Haha, et sted, hvor Linda står i spidsen, kan alt ske. Selv går hun ikke af vejen for noget.

Jeg traf hende første gang i 2011 på Bangkok i Hillerød, og her var massagen i top. Men man kan blive efterladende med tiden. Var det Linda, du var i kløerne på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ved ikke hvad hun hedder kryds så det må blive et ubesvaret spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, for 1 minut siden:

Hvordan kan det være, der er en stjerne ud for denne tråd (og andre tråde), mens de fleste tråde har en cirkel foran?

fordi du tidligere har skrevet i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akus skrev, for 22 timer siden:

Ja hun er sgu dejlig lille Dada, hvad modtog du og hvad måtte du af med 

Jeg modtog fuld pakke med alt hvad hjertet begærer  - og hun tømte min pung for alt hvad jeg havde ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportbilen skrev, for 33 minutter siden:

Nu er der jo flere billeder og flere piger. Men hvis du mener den højeste af dem u sort kjole, er det Nancy. Hun er en sjov og lidt skør pige der er med på det hele. Hun er efterhånden veteran i branchen – i hvert fald mødte jeg hende første gang i december 2011 på Bangkok i Hillerød og besøgte hende jævnligt et par år de forskellige steder, hvor hun "tjente".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Nu er der jo flere billeder og flere piger. Men hvis du mener den højeste af dem u sort kjole, er det Nancy. Hun er en sjov og lidt skør pige der er med på det hele. Hun er efterhånden veteran i branchen – i hvert fald mødte jeg hende første gang i december 2011 på Bangkok i Hillerød og besøgte hende jævnligt et par år de forskellige steder, hvor hun "tjente".

Nancy?? Er det ikke Linda?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Nu er der jo flere billeder og flere piger. Men hvis du mener den højeste af dem u sort kjole, er det Nancy. Hun er en sjov og lidt skør pige der er med på det hele. Hun er efterhånden veteran i branchen – i hvert fald mødte jeg hende første gang i december 2011 på Bangkok i Hillerød og besøgte hende jævnligt et par år de forskellige steder, hvor hun "tjente".

Jag menar henne på bild 15,16 och 17. Er det Nancy? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 55 minutter siden:

Nancy?? Er det ikke Linda?

Jo, det er det selvfølgelig. Pludselig var navnet væk i et hukommelseshul, da jeg skrev indlægget i aftes. Tak for korrektionen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...