Hop til indhold

Recommended Posts

idag onsdag 17/10 klokken skrev endelig fyraften :men inden jeg var hjemme ville jeg kigge forbi madonna delux på bjerringbrovej 50c .for at se hvem der var på i aften og til min store overraskelse mødte der mig en gammel kending nemlig jessica :D rødovres ukronet sprøjte orgasme dronning . altid med et smil på læberne :D og de dejligste former lige efter mit hoved måtte jeg lige bruge 45min sammen med hende og fik afvide at hun er på til kl24 i aften og hende kan man ikke få for meget af så snupper lige 45min senere :D så drenge vis i er til sprøjte orgasmer så skynd jer forbi bjerringbrovej og i vil få en oplevelse som ikke andre kan gi :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læste springers anmelde af jessica, blev nysgerrig og tjekkede straks hjemmesiden ud.fik så øje på hun er på gæstevisit idag på sms-planet.perfekt slog lige vejen forbi imorges inden jeg skulle videre på arbejde.blev mødt af en utrolig smilende pige.bestilte straks en halv time med sprøjteorgasme.må give springer ret i hun er danmarks ukronet sprøjteorgame dronning.virkelig en fantastisk oplevelse.det er ikke sidste gang jeg besøger jessica :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...