Guest Nemtøs Skrevet 9. Januar, 2019 Jeg var blevet advaret at mine præstationer ville blive bedømt efter den gamle 13 skala - det skete så i går. Jeg hyggede mig gevaldigt i hans frække selskab og ja så satte han sig hen til bordet og udfyldte min karakter som jeg kunne få med hjem Karakterbogens fag var fortrykte - hvis jeg skulle komme med en lille rettelse gik jeg også op i græsk - det var mig der bad om at komme op i det fag. Tak for en skøn og fræk oplevelse og de fine karakter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjergdreng 118 Skrevet 9. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 38 minutter siden: Jeg var blevet advaret at mine præstationer ville blive bedømt efter den gamle 13 skala - det skete så i går. Jeg hyggede mig gevaldigt i hans frække selskab og ja så satte han sig hen til bordet og udfyldte min karakter som jeg kunne få med hjem Karakterbogens fag var fortrykte - hvis jeg skulle komme med en lille rettelse gik jeg også op i græsk - det var mig der bad om at komme op i det fag. Tak for en skøn og fræk oplevelse og de fine karakter Sikke en flot eksamen, hvad var dine valgfag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Januar, 2019 Esbjergdreng skrev, for 2 minutter siden: Sikke en flot eksamen, hvad var dine valgfag? Jeg kan komme i tanke om flere fag som han kunne have bedømt mig efter fx. Klassens time, græsk, og så et enkelt fag han nød meget men som jeg ikke helt ved hvor det skal placeres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjergdreng 118 Skrevet 9. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg kan komme i tanke om flere fag som han kunne have bedømt mig efter fx. Klassens time, græsk, og så et enkelt fag han nød meget men som jeg ikke helt ved hvor det skal placeres. Valgfagene kunne vel være spansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4202 Skrevet 9. Januar, 2019 Kære Nemtøs nu var jeg ikke den flittigste elev i skolen ,præsterede mest i frikvater eller til sport / idræts timerne. jeg har kun fået 13 tallet en gang, så at du formår at få så mange er jo rigtig flot gået,,,, Ham sensoren må du vist ha tryllebundet,,, kunne dog være rart med et lille billede fra eksamen ,,men har forståelse for at der jo IKKE må filmes ved sådanne sessioner uden at vide det så mon ikke at du også fik karakteren 13 i faget Græsk,,du var jo inde i en ret gode stime i de andre fag,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 256 Skrevet 9. Januar, 2019 Går ud fra at "Dato-skrivning" ikke hørte med Eller er karakterbogen 1 år gammel ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4202 Skrevet 9. Januar, 2019 Martin1963 skrev, for 8 minutter siden: Går ud fra at "Dato-skrivning" ikke hørte med Eller er karakterbogen 1 år gammel ? godt spottet,18` ikke 19´,,men det er jo sensor som har underskrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Januar, 2019 Martin1963 skrev, for 18 minutter siden: Går ud fra at "Dato-skrivning" ikke hørte med Eller er karakterbogen 1 år gammel ? Den er fra i går, må have gjort censor lettere diffus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 716 Skrevet 9. Januar, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Den er fra i går, må have gjort censor lettere diffus Hvis censor har udfyldt karakter bogen forkert, må det vel betyde at du skal op til en ny eksamen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 9. Januar, 2019 Husk du kan gange snittet med 1,08 hvis du vælger at læse videre indenfor 2 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25028 Skrevet 9. Januar, 2019 Det var et held for dig, at han brugte 13-skalaen. Du ville sprænge den nyere 12-skala, da 13 her ville svare til 14-15 stykker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅbyhøjMand 191 Skrevet 9. Januar, 2019 Ja, censor var helt sikker komplet diffus og rundt på gulvet efter Nemtøs' præstation og vidste ikke hvilket år, han befandt sig i. Det er en meget præcis beskrivelse af min tilstand i går. Men som Weber skriver, med så graverende en fejl på beviset har du ret til en re-eksamen hos mig... Jeg rutter normalt ikke med karaktererne som censor, og 13 blev som bekendt givet for "den usædvanlig selvstændige og udmærkede præstation." Men du havde fortjent hvert og et af dine 13-taller, skønneste @Nemtøs. 12-skalaen slog simpelthen ikke til! Jeg tror ikke nogen censor har oplevet så overbevisende og velforberedt en eksaminand, så meget inde i stoffet, som jeg gjorde med dig i går. Og det, selvom du gik op i fuldt pensum. Du er fantastisk og uforglemmelig, Nemtøs. Helt og aldeles uforlignelig, og jeg nød dig helt vildt meget. Jeg tager meget gerne mange flere eksamensstunder med dig! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 9. Januar, 2019 Min lærerinde sagde også jeg var god til Fransk, men sproget kunne jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4202 Skrevet 9. Januar, 2019 ÅbyhøjMand skrev, for 1 time siden: Ja, censor var helt sikker komplet diffus og rundt på gulvet efter Nemtøs' præstation og vidste ikke hvilket år, han befandt sig i. Det er en meget præcis beskrivelse af min tilstand i går. Men som Weber skriver, med så graverende en fejl på beviset har du ret til en re-eksamen hos mig... Jeg rutter normalt ikke med karaktererne som censor, og 13 blev som bekendt givet for "den usædvanlig selvstændige og udmærkede præstation." Men du havde fortjent hvert og et af dine 13-taller, skønneste @Nemtøs. 12-skalaen slog simpelthen ikke til! Jeg tror ikke nogen censor har oplevet så overbevisende og velforberedt en eksaminand, så meget inde i stoffet, som jeg gjorde med dig i går. Og det, selvom du gik op i fuldt pensum. Du er fantastisk og uforglemmelig, Nemtøs. Helt og aldeles uforlignelig, og jeg nød dig helt vildt meget. Jeg tager meget gerne mange flere eksamensstunder med dig! Lyder som om man skulle ha læst videre til sensor Var der ikke spansk på eksamens programmet.? ,, nu har vi jo set Nemtøs' flotte fortrin og tænker at dette også ville blevet mestret til endnu et flot (frækt) 13'tal,, også selvom hun ikke behærsker sproget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25028 Skrevet 9. Januar, 2019 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Lyder som om man skulle ha læst videre til sensor Haha, censor er ikke noget, man læser videre til. Næ, det bliver man skam udpeget til. Jeg ved ikke, hvor mange censorer jeg i årenes løb har udpeget. Måske en af dem har fundet vej til Nemtøs? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5424 Skrevet 9. Januar, 2019 Uden muligheder for forbedring så er der vel kun at gå i kloster tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4202 Skrevet 9. Januar, 2019 Borende X skrev, for 27 minutter siden: Haha, censor er ikke noget, man læser videre til. Næ, det bliver man skam udpeget til. Jeg ved ikke, hvor mange censorer jeg i årenes løb har udpeget. Måske en af dem har fundet vej til Nemtøs? Ja ved det,,, kræver nok først at være fx skole lærer og så fremdeles,,, blive specielt udvalgt,, men måske kan man være heldig en dag at blive en af Nemtøs'. udvalgte,, tænker dog at det kræver en helt del især fra min side jeg er jo mest af alt bare en dreng i en voksen krop ,,, og hun tager mig nok ikke seriøst nok,, bare en lille sjov tanke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. Januar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: Ja ved det,,, kræver nok først at være fx skole lærer og så fremdeles,,, blive specielt udvalgt,, men måske kan man være heldig en dag at blive en af Nemtøs'. udvalgte,, tænker dog at det kræver en helt del især fra min side jeg er jo mest af alt bare en dreng i en voksen krop ,,, og hun tager mig nok ikke seriøst nok,, bare en lille sjov tanke Kontakt hende og prøv om du kan tage manuduktioner med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Januar, 2019 ÅbyhøjMand skrev, for 4 timer siden: Ja, censor var helt sikker komplet diffus og rundt på gulvet efter Nemtøs' præstation og vidste ikke hvilket år, han befandt sig i. Det er en meget præcis beskrivelse af min tilstand i går. Men som Weber skriver, med så graverende en fejl på beviset har du ret til en re-eksamen hos mig... Jeg rutter normalt ikke med karaktererne som censor, og 13 blev som bekendt givet for "den usædvanlig selvstændige og udmærkede præstation." Men du havde fortjent hvert og et af dine 13-taller, skønneste @Nemtøs. 12-skalaen slog simpelthen ikke til! Jeg tror ikke nogen censor har oplevet så overbevisende og velforberedt en eksaminand, så meget inde i stoffet, som jeg gjorde med dig i går. Og det, selvom du gik op i fuldt pensum. Du er fantastisk og uforglemmelig, Nemtøs. Helt og aldeles uforlignelig, og jeg nød dig helt vildt meget. Jeg tager meget gerne mange flere eksamensstunder med dig! Tusind tak for din flotte bedømmelse af mig - jeg er klar op en re-eksamen i dit selskab. Jeg nød timerne i dit selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4202 Skrevet 9. Januar, 2019 Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden: Kontakt hende og prøv om du kan tage manuduktioner med hende OK det ord har jeg aldrig hørt om før så måtte liiiige slå det op,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 231 Skrevet 9. Januar, 2019 DETH skrev, for 4 timer siden: Uden muligheder for forbedring så er der vel kun at gå i kloster tilbage Aaaarrrhhh, Nemtøs kunne squ da have smurt et landgangsbrød, og gå efter 13-tallet i hjemkundskab Velbekomme 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Januar, 2019 Listige Svend skrev, for 1 minut siden: Aaaarrrhhh, Nemtøs kunne squ da have smurt et landgangsbrød, og gå efter 13-tallet i hjemkundskab Velbekomme Der er uendelige muligheder for nye fag som jeg kan eksamineres i. Geografi, biologi, spejderknob, førerbevis, duelighedsprøve er bare et lille udsnit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅbyhøjMand 191 Skrevet 9. Januar, 2019 Jeg skal heeelt sikkert have dig op i biologi! Og anatomi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg