Hop til indhold
Guest Nemtøs

Karakterbog

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  var  blevet  advaret at  mine præstationer ville  blive  bedømt  efter  den  gamle  13 skala - det  skete  så  i går.  Jeg  hyggede  mig  gevaldigt i hans  frække  selskab  og  ja  så  satte  han  sig  hen  til  bordet  og  udfyldte  min  karakter  som  jeg  kunne  få  med  hjem 

Karakterbogens fag  var  fortrykte  - hvis  jeg  skulle  komme  med  en  lille rettelse  gik  jeg  også  op  i  græsk  - det  var  mig  der  bad  om  at  komme  op  i  det fag. 

Tak for  en  skøn  og fræk oplevelse og  de  fine  karakter 

20190109_062648.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Nemtøs skrev, for 38 minutter siden:

Jeg  var  blevet  advaret at  mine præstationer ville  blive  bedømt  efter  den  gamle  13 skala - det  skete  så  i går.  Jeg  hyggede  mig  gevaldigt i hans  frække  selskab  og  ja  så  satte  han  sig  hen  til  bordet  og  udfyldte  min  karakter  som  jeg  kunne  få  med  hjem 

Karakterbogens fag  var  fortrykte  - hvis  jeg  skulle  komme  med  en  lille rettelse  gik  jeg  også  op  i  græsk  - det  var  mig  der  bad  om  at  komme  op  i  det fag. 

Tak for  en  skøn  og fræk oplevelse og  de  fine  karakter 

20190109_062648.jpg

Sikke en flot eksamen, hvad var dine valgfag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Esbjergdreng skrev, for 2 minutter siden:

Sikke en flot eksamen, hvad var dine valgfag?

Jeg  kan  komme  i  tanke  om  flere  fag  som  han  kunne  have  bedømt  mig  efter  fx.  Klassens time, græsk, og  så  et  enkelt  fag  han  nød  meget  men  som  jeg  ikke  helt  ved  hvor  det  skal  placeres. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  kan  komme  i  tanke  om  flere  fag  som  han  kunne  have  bedømt  mig  efter  fx.  Klassens time, græsk, og  så  et  enkelt  fag  han  nød  meget  men  som  jeg  ikke  helt  ved  hvor  det  skal  placeres. 

 

Valgfagene kunne vel være spansk?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nemtøs

nu var jeg ikke den flittigste elev i skolen ,præsterede mest i frikvater eller til  sport / idræts timerne.

jeg har kun fået 13 tallet en gang, så at du formår at få så mange er jo rigtig flot gået,,,,:)

Ham sensoren  må du vist ha tryllebundet,,,:rolleyes:

kunne dog være rart med et lille billede fra eksamen ,,men har forståelse for at der jo IKKE må filmes ved sådanne sessioner

uden at vide det så mon ikke at du også fik karakteren 13  i faget Græsk,,du var jo inde i en ret gode stime i de andre fag,,,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Martin1963 skrev, for 18 minutter siden:

Går ud fra at "Dato-skrivning" ikke hørte med :-)

Eller er karakterbogen 1 år gammel ?

Den  er  fra  i går,  må  have  gjort  censor  lettere  diffus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Den  er  fra  i går,  må  have  gjort  censor  lettere  diffus 

Hvis censor har udfyldt karakter bogen forkert, må det vel betyde at du skal op til en ny eksamen. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Husk du kan gange snittet med 1,08 hvis du vælger at læse videre indenfor 2 år:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var et held for dig, at han brugte 13-skalaen. Du ville sprænge den nyere 12-skala, da 13 her ville svare til 14-15 stykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, censor var helt sikker komplet diffus og rundt på gulvet efter Nemtøs' præstation og vidste ikke hvilket år, han befandt sig i. Det er en meget præcis beskrivelse af min tilstand i går. ;-)

Men som Weber skriver, med så graverende en fejl på beviset har du ret til en re-eksamen hos mig...

Jeg rutter normalt ikke med karaktererne som censor, og 13 blev som bekendt givet for "den usædvanlig selvstændige og udmærkede præstation." Men du havde fortjent hvert og et af dine 13-taller, skønneste @Nemtøs. 12-skalaen slog simpelthen ikke til!

Jeg tror ikke nogen censor har oplevet så overbevisende og velforberedt en eksaminand, så meget inde i stoffet, som jeg gjorde med dig i går. Og det, selvom du gik op i fuldt pensum.

Du er fantastisk og uforglemmelig, Nemtøs. Helt og aldeles uforlignelig, og jeg nød dig helt vildt meget. Jeg tager meget gerne mange flere eksamensstunder med dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Min lærerinde sagde også jeg var god til Fransk, men sproget kunne jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅbyhøjMand skrev, for 1 time siden:

Ja, censor var helt sikker komplet diffus og rundt på gulvet efter Nemtøs' præstation og vidste ikke hvilket år, han befandt sig i. Det er en meget præcis beskrivelse af min tilstand i går. ;-)

Men som Weber skriver, med så graverende en fejl på beviset har du ret til en re-eksamen hos mig...

Jeg rutter normalt ikke med karaktererne som censor, og 13 blev som bekendt givet for "den usædvanlig selvstændige og udmærkede præstation." Men du havde fortjent hvert og et af dine 13-taller, skønneste @Nemtøs. 12-skalaen slog simpelthen ikke til!

Jeg tror ikke nogen censor har oplevet så overbevisende og velforberedt en eksaminand, så meget inde i stoffet, som jeg gjorde med dig i går. Og det, selvom du gik op i fuldt pensum.

Du er fantastisk og uforglemmelig, Nemtøs. Helt og aldeles uforlignelig, og jeg nød dig helt vildt meget. Jeg tager meget gerne mange flere eksamensstunder med dig!

Lyder som om man skulle ha læst videre til sensor ;)

Var der ikke spansk på eksamens programmet.? ,, nu har vi jo set Nemtøs' flotte fortrin og tænker at dette også ville blevet mestret til endnu et flot (frækt) 13'tal,, også selvom hun ikke behærsker sproget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Lyder som om man skulle ha læst videre til sensor ;)

Haha, censor er ikke noget, man læser videre til. Næ, det bliver man skam udpeget til. Jeg ved ikke, hvor mange censorer jeg i årenes løb har udpeget. Måske en af dem har fundet vej til Nemtøs?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Haha, censor er ikke noget, man læser videre til. Næ, det bliver man skam udpeget til. Jeg ved ikke, hvor mange censorer jeg i årenes løb har udpeget. Måske en af dem har fundet vej til Nemtøs?

Ja ved det,,, kræver nok først at være fx skole lærer og så fremdeles,,, blive specielt udvalgt,, men måske kan man være heldig en dag at blive en af  Nemtøs'. udvalgte,, tænker dog at det kræver en helt del især fra min side jeg er jo mest af alt bare en dreng i en voksen krop :rolleyes:,,, og hun tager mig nok ikke seriøst nok,, bare en lille sjov tanke :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Ja ved det,,, kræver nok først at være fx skole lærer og så fremdeles,,, blive specielt udvalgt,, men måske kan man være heldig en dag at blive en af  Nemtøs'. udvalgte,, tænker dog at det kræver en helt del især fra min side jeg er jo mest af alt bare en dreng i en voksen krop :rolleyes:,,, og hun tager mig nok ikke seriøst nok,, bare en lille sjov tanke :)

 

Kontakt hende og prøv om du kan tage manuduktioner med hende :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
ÅbyhøjMand skrev, for 4 timer siden:

Ja, censor var helt sikker komplet diffus og rundt på gulvet efter Nemtøs' præstation og vidste ikke hvilket år, han befandt sig i. Det er en meget præcis beskrivelse af min tilstand i går. ;-)

Men som Weber skriver, med så graverende en fejl på beviset har du ret til en re-eksamen hos mig...

Jeg rutter normalt ikke med karaktererne som censor, og 13 blev som bekendt givet for "den usædvanlig selvstændige og udmærkede præstation." Men du havde fortjent hvert og et af dine 13-taller, skønneste @Nemtøs. 12-skalaen slog simpelthen ikke til!

Jeg tror ikke nogen censor har oplevet så overbevisende og velforberedt en eksaminand, så meget inde i stoffet, som jeg gjorde med dig i går. Og det, selvom du gik op i fuldt pensum.

Du er fantastisk og uforglemmelig, Nemtøs. Helt og aldeles uforlignelig, og jeg nød dig helt vildt meget. Jeg tager meget gerne mange flere eksamensstunder med dig!

Tusind  tak  for  din flotte  bedømmelse  af  mig  - jeg  er  klar  op  en  re-eksamen i  dit  selskab.

Jeg  nød  timerne  i  dit  selskab  

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 4 timer siden:

Uden muligheder for forbedring så er der vel kun at gå i kloster tilbage:unsure:

Aaaarrrhhh, Nemtøs kunne squ da have smurt et landgangsbrød, og gå efter 13-tallet i hjemkundskab :D

Velbekomme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Listige Svend skrev, for 1 minut siden:

Aaaarrrhhh, Nemtøs kunne squ da have smurt et landgangsbrød, og gå efter 13-tallet i hjemkundskab :D

Velbekomme

Der  er  uendelige muligheder  for  nye  fag  som  jeg  kan  eksamineres i.  Geografi, biologi, spejderknob, førerbevis, duelighedsprøve er  bare  et  lille  udsnit 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...