Hop til indhold

Recommended Posts

Hold da op!!! Virkelig lækker, det er da lige til at få julelys i øjnene over! Wauv siger jeg bare! Den Triumph gad jeg godt eje :wub:

Hun er da forresten også meget sød, hvad er puppy position?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 12 timer siden:

hvad er puppy position?

Frit oversat = hvalpeposition, så mon ikke hun mener doggy position ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 13 timer siden:

Besøgte denne dejlige kvinde idag og det var en super oplevelse.

Dejligt diskret sted tæt på guldsmedegade i aarhus.

Det er hende på billederne.

Hendes engelsk er dog ikke så godt.

https://annoncelight.dk/showad/266480

Hvor stort et honorar måtte du spenderer og for hvor lang tid?

Vh. bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes, hun er skøn og en super GFE. 

Man skal dog lige være klar over at hun er en post-op shemale. Altså en tidligere mand, der har fået kappet klokkeværket. 

Men hvis man kan abstrahere fra det, er hun noget nær den mest ultimative GFE, jeg nogensinde har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 28 minutter siden:

Yes, hun er skøn og en super GFE. 

Man skal dog lige være klar over at hun er en post-op shemale. Altså en tidligere mand, der har fået kappet klokkeværket. 

Men hvis man kan abstrahere fra det, er hun noget nær den mest ultimative GFE, jeg nogensinde har besøgt.

Tænkte godt lidt i den retning men hun fortalte at hun havde et barn og dermed kunne hun vel ikke være tidligere mand!

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 24 minutter siden:

Tænkte godt lidt i den retning men hun fortalte at hun havde et barn og dermed kunne hun vel ikke være tidligere mand!

Jeg er mand og jeg har to børn :-) 

Hun fortalte mig det samme, og jeg tænkte at hun måske har forsøgt sig som heterosexuel. Latinamerika er ikke så frisindede når det kommer til transkønnethed, så der er nok en del socialt pres på transkønnede mennesker derovre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 45 minutter siden:

Jeg er mand og jeg har to børn :-) 

Hun fortalte mig det samme, og jeg tænkte at hun måske har forsøgt sig som heterosexuel. Latinamerika er ikke så frisindede når det kommer til transkønnethed, så der er nok en del socialt pres på transkønnede mennesker derovre.

Nu sagde hun så også at det var hendes ex boyfriend der passede barnet når hun var væk der må vel være en "rigtig" kvinde når der skal produceres et barn.

Men hvor om alting er så er hun lækker nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 12 timer siden:

Yes, hun er skøn og en super GFE. 

Man skal dog lige være klar over at hun er en post-op shemale. Altså en tidligere mand, der har fået kappet klokkeværket. 

Men hvis man kan abstrahere fra det, er hun noget nær den mest ultimative GFE, jeg nogensinde har besøgt.

Det kunne være interessant at vide hvorfra du har det rygte. 

Check denne tråd hvor Gisela selv skriver om det:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener helt bestemt at hendes bryster er ægte, kan en post-op have det?

Der har tidligere været de samme beskyldninger mod Sabrina, og der viste de sig at være fuldstændig grundløse, så jeg er en smule skeptisk denne gang

Redigeret af Montgomery

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i går, og det er hands down den bedste oplevelse, jeg nogensinde har haft med en GP!

Om hun er post-op, tvivler jeg stærkt på, men er egentlig også ligeglad. Der var kold øl ved ankomst, dybe frække tungekys, blow til roden med masser af kærlighed til nosserne, en velsmagende fisse, hård anal uden (andet end den frække) klynk og så skøn massage til slut...

Det fås simpelthen ikke bedre! 

Kroppen er i øvrigt endnu strammere end på fotos, og hun er virkelig sød at snakke med.

Bedste anbefalinger herfra :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 10 timer siden:

Det kunne være interessant at vide hvorfra du har det rygte. 

Check denne tråd hvor Gisela selv skriver om det:

 

Rygte? Jeg har besøgt hende og havde en fantastisk oplevelse. Super GFE. Men der er absolut ingen tvivl om at hun er post-op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 29 minutter siden:

Rygte? Jeg har besøgt hende og havde en fantastisk oplevelse. Super GFE. Men der er absolut ingen tvivl om at hun er post-op.

Hvad var du så der gjorde dig sikker? Hun siger jo selv hun er mor og at det er en opfundet historie af nogen der vil ødelægge hendes forretning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • Hendes kropsbygning
  • Hendes meget små brystvorter
  • Måden hun forsøger at skjule sin fisse på når man går ned på hende
  • At hun hele tiden selv skal fugte sin fisse med sit eget spyt når man vil røre ved hende

Men allermest af alt. Det er altså ikke svært at kende forskel på en virkelig fisse:

image.jpeg.49cfd481e14d09d5afeb0e8b80e66603.jpeg

Og en post-op fisse:

Billedresultat for post op pussy close up

Og for lige at slå fast med syvtommersøm: Jeg er ikke ude på at ødelægge noget for hverken hende eller andre. Jeg havde en fantastisk oplevelse, da jeg besøgte hende lige før jul. Hvis folk vælger at tro at hun er kvinde, så gør det absolut ingen forskel for mig. Men jeg er ret overbevist om at hun er tidligere mand. Derfor skriver jeg det. Fordi det er den slags oplysninger, dette forum er til.

/Havemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 16 timer siden:
  • Hendes kropsbygning
  • Hendes meget små brystvorter
  • Måden hun forsøger at skjule sin fisse på når man går ned på hende
  • At hun hele tiden selv skal fugte sin fisse med sit eget spyt når man vil røre ved hende

Men allermest af alt. Det er altså ikke svært at kende forskel på en virkelig fisse:

image.jpeg.49cfd481e14d09d5afeb0e8b80e66603.jpeg

Og en post-op fisse:

Billedresultat for post op pussy close up

Og for lige at slå fast med syvtommersøm: Jeg er ikke ude på at ødelægge noget for hverken hende eller andre. Jeg havde en fantastisk oplevelse, da jeg besøgte hende lige før jul. Hvis folk vælger at tro at hun er kvinde, så gør det absolut ingen forskel for mig. Men jeg er ret overbevist om at hun er tidligere mand. Derfor skriver jeg det. Fordi det er den slags oplysninger, dette forum er til.

/Havemanden

Jeg ved ikke hva jeg skal sige om Gisela. Men jeg kan huske at jeg besøgte hende da hun var i Århus før. Det var nok i 2017 eller var det i 2018:D

Kan ikke huske om hun havde små brystvorter, men når jeg skulle slikke hende, skjulte hun sin fisse ved at klemme benene sammen:huh:

det vigtigste af det hele var at hun havde en meget dyb stemme. Vil ikke ødelægge det for andre, men syntes at havemanden har ret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Tyrkeren82 skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved ikke hva jeg skal sige om Gisela. Men jeg kan huske at jeg besøgte hende da hun var i Århus før. Det var nok i 2017 eller var det i 2018:D

Kan ikke huske om hun havde små brystvorter, men når jeg skulle slikke hende, skjulte hun sin fisse ved at klemme benene sammen:huh:

det vigtigste af det hele var at hun havde en meget dyb stemme. Vil ikke ødelægge det for andre, men syntes at havemanden har ret.

 

Jeg vil nærmere kalde hendes stemme nasal. Kan ikke huske, om jeg har nærstuderet hende forneden, så det har jeg nok ikke. Hendes bryster er som på billederne. Tør ikke sige, om hun er blevet opereret eller bare har et "problem" med fissen. Jeg ville aldrig have tænkt i de baner, hvis det ikke var blevet bragt op. Har besøgt hende i går og to gange for et år siden. No regrets ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hello my name is lina, and due to the large number of messages I receive from customers who have never been with me asking me if I am a man I decided to look for where this problem comes from, and I am again with this, I want to thank greatly Havemand, who cares a lot about me, who claims to be a client of mine in Copenhagen or something I've read on this page, you have paid me 1000 crowns or maybe 1600 I do not know and I do not remember either, but I think that little amount It does not give you the right to write shit about me on the internet, saying that I cut my penis, and place images comparing my pussy with that of an operated transsexual, sorry if I do not have big pesones as you like, or for not have a princess disney pussy. I want to thank you that you have made my short stay in this country very intense, because thanks to you I have not stopped receiving insults on the phone and absurd questions from people I do not know and I do not want to know, because I like to work with kind men and educated, all the men who have visited me know that I am the girl in the picture and that I am a beautiful, tall woman, with long hair and a sweet smile and that I worry about providing a pleasant moment for men. You clients seek discretion, but I do not understand why afterwards they divulge everything that we trust in the room. I also want to thank the people who have left a good comment about me based only on my service and the pleasant time we enjoy together...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men like you, who speak badly of a woman behind their backs in my country have a name, but out of respect for other people I'm not going to write it here.:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...