Hop til indhold
Guest Agetha

Nødvendighed

Recommended Posts

Guest Agetha

Ok, helt dum er jeg ikke. 

Jeg vil faktisk i mit arbejde som jeg selvfølgelig ikke oplyser her, erklærer en nødvendighed i Eroguidesarbejde. Det handler ikke om fedteri, for jeg tjener måske mere end dem. Det handler om respekt. Jeg vil gerne opfodre Eroguide, til at udvikle deres forretnings planer. Det kræver så lidt nytænkning, så vil være nyskabende og hvorfor sidder jeg her på et platform der kan skabe noget identisk.

Faktum er, det kan de ikke. 

Jeg havde en stor Vittig platform,  platform er rigtig mange penge værd, men med øje for rette sans.

Det hedder forretning. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for alt det unødvendige fnidder, hvorfor så ikke bare skrive i kort og præcis tale, hvad dine ideer konkret går ud på.  Det er da i hvert fald mit indtryk, at EG gerne modtager gode ideer.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

I stedet for alt det unødvendige fnidder, hvorfor så ikke bare skrive i kort og præcis tale, hvad dine ideer konkret går ud på.  Det er da i hvert fald mit indtryk, at EG gerne modtager gode ideer.  

Det her er ikke unødvendig fnidder, faktisk vil jeg heller støtte et så veletableret site op med fornyelser, for det vil det kræve på længere sigt.  Men det vil også gøre eroguiude stærkt på verdensmarked og tro mig, det marked vil træde frem.

 Mine ideer vil jeg gerne give til eroguide for synes faktisk de fortjener det. Men Eroguide må også have et team bag sig med stærke ideer. Men, nytænkning er penge værd, og finder ikke det bag deres styrke, det skal de bare finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

I stedet for alt det unødvendige fnidder, hvorfor så ikke bare skrive i kort og præcis tale, hvad dine ideer konkret går ud på.  Det er da i hvert fald mit indtryk, at EG gerne modtager gode ideer.  

En god ide, vi være at at adskille nationaliteter, 

Jeg kan komme med mange ideer med, faktum er bare, hvem skal vi se dem ud fra?

Hold det fokus, så bliver du dygtigt. Adskil - det giver belønning, og på sigt skal det spredes ud. Men adskil i nationalitetsgrupper, lande, osv.

Danske mænd er vilde med forskellige oprindelse, lav et verdenskort med piger der kun kan tilmelde sig på vagten når de er i DK. Og gør det ddet eksklusivt, så deres reklame og verdenskort er eksklusivt.

Byg et Atlas, med piger her og nu....Og tag minimum 40% i annoncepenge, for verdenskortet er hos jer eller dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 2 minutter siden:

Det her er ikke unødvendig fnidder, faktisk vil jeg heller støtte et så veletableret site op med fornyelser, for det vil det kræve på længere sigt.  Men det vil også gøre eroguiude stærkt på verdensmarked og tro mig, det marked vil træde frem.

 Mine ideer vil jeg gerne give til eroguide for synes faktisk de fortjener det. Men Eroguide må også have et team bag sig med stærke ideer. Men, nytænkning er penge værd, og finder ikke det bag deres styrke, det skal de bare finde.

Jamen så offentliggør da dine ideer, hvorfor alt det udenomssnak (unødvendig fnidder).  Der er et forum der hedder feedback om Eroguide.dk.  Hvis det skyldes at vi andre ikke må høre dine ideer, så kan du jo bare sende dem via PM til @Administrator  og så er tråden jo bare overflødig.   Hvorfor gøre noget simpelt kompliceret ?

Du kan roligt gå ud fra at ledelsen bag Eroguide dels gerne modtager gode ideer og dels allerede har forretningsstrategier, herunder sikkert også "ting og sager" i skuffen som de vil implementere på et tidspunkt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Jamen så offentliggør da dine ideer, hvorfor alt det udenomssnak (unødvendig fnidder).  Der er et forum der hedder feedback om Eroguide.dk.  Hvis det skyldes at vi andre ikke må høre dine ideer, så kan du jo bare sende dem via PM til @Administrator  og så er tråden jo bare overflødig.   Hvorfor gøre noget simpelt kompliceret ?

Du kan roligt gå ud fra at ledelsen bag Eroguide dels gerne modtager gode ideer og dels allerede har forretningsstrategier, herunder sikkert også "ting og sager" i skuffen som de vil implementere på et tidspunkt.

 

Hvis jeg var mand, og ønskede en latino pige, ville jeg elske et verdenskort med piger jeg kunne nå.

Det skaber succes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 11 minutter siden:

Og faktisk også omvendt - win- win

Jeg ved godt det er langt ude, elsker farver og maler faktisk meget. 

Hvis du kan se et smukt verdenskort ala et Atlas, der blev indbygget i deres geografiske tilværelse, og du ved de piger er der, eller der fra....amen så er det da vellykket. Den succes forstår de færreste, og det skal bygges op. . 

Det vigtigere for mig, pigerne der kommer til Danmark lever under gode forhold, og ved hvad de laver. Med denne globale eller Atlas indsigt vil eroguide gøre sig førende på et vigtigt område som rigtig mange støtter. Det må være det vigtigste, at nogle tager ordentligt hånd om det og stadig skal uvidne mennesker forstå, at denne site, eller side, er vigtig for udviklingen af det frie valg. ( og forhåbentlig de frie gæster ) 

Nat nat 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 5 timer siden:

Jeg havde en stor Vittig platform,  platform er rigtig mange penge værd, men med øje for rette sans. 

Det give ingen mening overhovedet- er det en platform med tegneserier du referer til, siden den er vittig? :shock: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 6 timer siden:

Jeg ved godt det er langt ude, elsker farver og maler faktisk meget. 

Glemmer du ofte at skrue låget på terpentin flaskerne så? Det ville i mine øjne forklare en helt del, for jeg forstår vitterligt ikke en hat af hvad du snakker om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1963 skrev, 1 time siden:

Jeg fatter ikke 1 meter af hvad Trådstarter har på hjertet - det virker som tågesnak.

 

Beklager Agetha !

Det er ikke meningen at det skal forståes. Det er bare en masse ord i tilfældig rækkefølge, for at få en reaktion fra de øvrige bruger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Ratata skrev, for 7 timer siden:

Det give ingen mening overhovedet- er det en platform med tegneserier du referer til, siden den er vittig? :shock: 

Folk med mindre omtanke for succes forstår ikke succes.

Jeg har søgt på mange domæner.

Hvorfor køber Eroguide ikke 6kalender.dk ( det er ledigt ) det er et fedt domæne som ikke afviser psykologien bag et et stærkt brand.

En 6kaldender er da et fedt brand, og kan blive meget større end som så. En 6kalender med eksklusivitet. Og psykologien bag, er et stærkt brand når det gælder kunderne. 

(  6kalender.dk ) er nytænkning...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, den 8/1/2019 at 01:13:

Ok, helt dum er jeg ikke. 

Jeg vil faktisk i mit arbejde som jeg selvfølgelig ikke oplyser her, erklærer en nødvendighed i Eroguidesarbejde. Det handler ikke om fedteri, for jeg tjener måske mere end dem. Det handler om respekt. Jeg vil gerne opfodre Eroguide, til at udvikle deres forretnings planer. Det kræver så lidt nytænkning, så vil være nyskabende og hvorfor sidder jeg her på et platform der kan skabe noget identisk.

Faktum er, det kan de ikke. 

Jeg havde en stor Vittig platform,  platform er rigtig mange penge værd, men med øje for rette sans.

Det hedder forretning. :-) 

Åhh du er så dygtig. Hvor er vi heldige at ha dig med på holdet så vi kan beriges med dine geniale ideer. Og så er du så dygtig til at forklare dine brilliante ideer så alle kan forstå dem. 

Tak Agetha, tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...