Hop til indhold
Rejsenetværk

FKK klubber hvor pigerne er helt nøgne

Recommended Posts

Jeg har en tur til Hessen i tankerne, herunder med fokus på FKK Sharks i Darmstadt.

Men Der findes jo 2 versioner ar FKK klubber:

1. FKK nøgen klubber

Her er alle pigerne i reglen splitternøgne, og let påklædt udgør undtagelsen.

2. FKK Saunaclubber

Her er pigerne i reglen mere eller mindre påklædt i lingeri, og total nøgenhed udgør undtagelsen.

Se her:

FKK Hessen

https://www.fkk24.de/fkk-saunaclubs#hessen

Kan nogle af jer fortælle om klubber i Hessen hvor alle pigerne er splitternøgne.

Jeg savner efterhånden at besøge en af de klubber igen, hvor alle pigerne er helt nøgne.

Jeg har i prioriteret rækkefølge fokus på:

FKK Sharks

https://www.fkk24.de/fkk-sharks

The Palace

https://www.fkk24.de/the-palace

FKK-Mainhattan

https://www.fkk24.de/fkk-mainhattan

Jeg håber at de alle er rene nøgen klubber, og hvis der er klubber der ikke er, kan jeg fravælge dem.

Nu er fokus også baseret på at vi ikke har bil til rådighed, men hvis vi bliver nok til at leje en bil, og der er interesse for det, så kan vi jo vælge at leje en bil.

Så information om alle klubberne i Hessen vil være velkommen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Kære Rejsenetværk....jeg har om nogle få måneder turen forbi Frankfurt, havde tænkt besøge både Mainhattan og Palace....håber inderligt du laver en beretning herfra hvis du kommer forbi.........sorry men det var det, kan desværre ikke svare dine spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 55 minutter siden:

Men Der findes jo 2 versioner ar FKK klubber:

1. FKK nøgen klubber

Her er alle pigerne i reglen splitternøgne, og let påklædt udgør undtagelsen.

2. FKK Saunaclubber

Her er pigerne i reglen mere eller mindre påklædt i lingeri, og total nøgenhed udgør undtagelsen.

 

Egentlig hedder de vistnok (1) FKK klubber, og (2) Sauna-klubber:

GoldenTime Saunaclub
The largest FKK Saunaclub in NRW

https://goldentime.de/index.php/en/

og:

Living Room Saunaclub - DER FKK-CLUB & SAUNACLUB LIVINGROOM IN KAARST BEI DÜSSELDORF - NRW

https://livingroom.de/

De 2 hedder egentlig saunaklubber - men har FKK i underteksten med så de ikke falder udenfor når man søger efter FKK.

Sammenlign med FKK-Oase https://www.fkk-oase.de/index_en.php hvor pigerne er nøgne; den hedder ikke noget med Saunaclub. Den ligger forresten i Hessen.

Mht. de klubber du spørger på: Iflg https://www.frankfurt-nightlife-guide.com/sauna-clubs-fkk/fkk-mainhattan/ er pigerne på Manhattan splitternøgne undtagen om onsdagen. Iflg. https://www.tuscl.net/app/discussion.php5?id=58974 er pigerne på Sharks nøgne.

Og efter hvad jeg ellers kan søge frem så er nøgenhed mere eller mindre standard i Hessen, modsat NRW. Men kan ikke give personlige garantier; den eneste nulevende klub jeg har besøgt i Hessen er Oase og det er over 10 år siden. Men dengang var de i hvert fald splitternøgne :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Slip

Info og links er guld værd :)

Kendte ikke den side tucl.net, den ser ud til at være meget informativ.

Bemærkede at amerikanere rejser til Tyskland, i stedet for til Mexico, som de ofte sammenligner med, og til fordel for Tyskland.

Interessant detalje, en amerikansk sexturist havde hyret en limousine der hentede ham i Frankfurt lufthavn, og bragte ham til hans hotel i Darmstadt, tæt FKK Sharks.

Det tog 15 minutter og kostede 60 euro.

På Taxirechner.de ser det ud til at samme tur tager 30 minutter +, og koster 50 euro +.

Det ligner en mulig overvejelse, hvis man vælger at bo på hotel i Darmstadt, for at besøge Sharks, hvis man er 2 til 3 om at dele en vogn.

Det ser ud til at det tager 30 til 40 minutter for den samme tur, med tog eller bus.

Det overrasker mig at det ser ud til at 30 standard minutter med standard ydelser, kun koster 50 euro på Sharks.

Er det et forkert indtryk, hvis mit indtryk er at klub standarden i Hessen er en tand  højere end i NRW, entreen lidt højere end i NRW, prisen for sex er identisk med prisen for samme i klubberne i NRW.

Er det mon tilfældet at klub og pige niveauet i Hessen, er på på niveau med samme i Bayern og Barden Wyrtemberg, men priserne nærmer er de samme som i NRW.

Altså lavere priser i Hessen end i Bayern og Barden Wyrtemberg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 42 minutter siden:

Er det et forkert indtryk, hvis mit indtryk er at klub standarden i Hessen er en tand  højere end i NRW, entreen lidt højere end i NRW, prisen for sex er identisk med prisen for samme i klubberne i NRW.

Jeg har for lidt erfaring til at svare dig. Men hvis "klub standard" omfatter omgivelser, mad osv. så er mit indtryk at standarden er på højde eller højere i NRW. Jeg lader mig gerne modsige her, hvis nogen er uenig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Rejse,

Troede en verdensmand som dig havde styr på Tysklands FKK klubber. Men her er lidt input:

Oase, Sharks og World i Hessen: Pigerne er nøgne. Dog kan nogle af dem have en smule lingeri på såsom strømpebukser, hofteholder mv. på. Men bryster, missen og bagdel er generelt til frit syn. Prisen har været 50 EUR for 30 minutter, og med den nye lov så koster superfransk nu 50 EUR mere. Samme for tungekys, anal mv. som hver er EUR 50 pr. ydelse. De 50 EUR i standard pris er generelt et hurtigt blæs og så 2-3 hurtige positioner. Jeg har desuden læst, at i flere af de store Hessen klubber, der er der mange piger som ikke vil gå med dig for mindre end 100 EUR nu. Har ikke selv besøgt i noget tid, så kan ikke bekræfte. Indgangen i Hessen er generelt 60 EUR for de store klubber.

Af de tre ovenfor har jeg følgende prioriteringer:

Sharks er vinterklub nr. 1 da de har de flotteste piger og et lækkert indendørs areal - stort og åbent med overblik. Fra deres jaccuzi på første sal kan man se pigerne. Ingen pool og ingen sex kino. De vinder mest på pigerne som kan ses uanset hvor man sætter sig.

World er nr. 2 da de har et kæmpe indendørs areal og endnu større udendørs areal (næppe relevant nu). Som den eneste har de en pool indendørs. Har også jacuzzi men ligger ikke særlig interessant. Har en god underetage til afslapning med lidt TV, hvilket Sharks savner lidt.

Oase er nr. 3: Deres kino er "åben" til resten af klubben og derfor ikke god til forspil. Deres kontaktrum var mørkt og deres musik højt da jeg var der. De har derimod en stor jaccuzi men den ligger lige ved siden af restauranten, hvilket ikke er den mest interessante placering. De har en et indendørs rum med liggestole man kan slappe af i og undgå pigerne, men det ligger afsidiges så man kan ikke se nogle af pigerne derfra.

Artemis i Berlin (ikke i Hessen - blot til sammenligning) er en smule dyrere med 60-70 EUR for 30 min. og samme 50 EUR ekstra som ovenfor, og det er altså ekstra per ydelse. Indgangner vist 70-80 EUR. Også her er pigerne nøgne, men igen nogle med lidt lingeri dog med bryster mv. blottede.

 

Palace og Mainhattan har jeg ikke besøgt, så dem kan jeg ikke kommentere på. Hvis du besøger dem så må du meget gerne skrive en anmeldelse, da jeg overvejer dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej
CJ69

Jeg er ingen verdensmand, og har kun  mine egne erfaringer at formidle.

Erfaringer som efterhånden er af ældre dato, og derfor jo ældre de er, des mindre aktuelle er de.

Jeg har haft en periode på ca 1,5 år, hvor jeg har haft en personlig nedtur, herunder at jeg fysisk og økonomisk har været afskåret fra tage på nye FKK ture.

Har nu overvundet disse udfordringer, er økonomisk ovenpå, og igen klar til nye eventyr.

Er godt klar over at der er skrevet en del nyere beretninger, hvor der kan findes svar på mine spørgsmål.

Men eftersom at jeg endnu ikke har været på klub i Hessen, så har jeg tilladt mig at oprette en tråd, hvor jeg godt ved at jeg stiller spørgsmål, som der kan findes svar på i arkivet i forum.

Håber at I bærer over med mig, men formålet er at samle op på en overskuelig Hessen FAQ, for på sigt at kunne arrangere en tur, hvor alle kan søge inspiration i denne tråd, inden at en tur eventuelt bliver til noget.

Tak til dig for dine værdifulde informationer, de er meget nyttige med henblik på den videre planlægning.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Hej
CJ69

Jeg er ingen verdensmand, og har kun  mine egne erfaringer at formidle.

Erfaringer som efterhånden er af ældre dato, og derfor jo ældre de er, des mindre aktuelle er de.

Jeg har haft en periode på ca 1,5 år, hvor jeg har haft en personlig nedtur, herunder at jeg fysisk og økonomisk har været afskåret fra tage på nye FKK ture.

Har nu overvundet disse udfordringer, er økonomisk ovenpå, og igen klar til nye eventyr.

Er godt klar over at der er skrevet en del nyere beretninger, hvor der kan findes svar på mine spørgsmål.

Men eftersom at jeg endnu ikke har været på klub i Hessen, så har jeg tilladt mig at oprette en tråd, hvor jeg godt ved at jeg stiller spørgsmål, som der kan findes svar på i arkivet i forum.

Håber at I bærer over med mig, men formålet er at samle op på en overskuelig Hessen FAQ, for på sigt at kunne arrangere en tur, hvor alle kan søge inspiration i denne tråd, inden at en tur eventuelt bliver til noget.

Tak til dig for dine værdifulde informationer, de er meget nyttige med henblik på den videre planlægning.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Hej Rejse,

 

Der er hverken noget du skal undskylde for eller for den sags skyld forklare. Min bemærkning omkring at du var den verdensmand skal også ses lidt i lyset af dit navn herinde ;-)

Ked af at høre, at du har haft en nedtur, men glad for at høre, at du er ved at være på toppen igen. Jeg håber du får en god tur til Hessen, og jeg ser rigtig meget frem til at læse nogle opdaterede beretninger fra dig, så jeg selv kan få opdateret min indsigt inden jeg evt. selv skal på tur igen.

 

Vh. CJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Hej rejse

 

har været forbi klubben et par gange sidste år. Senest i november. Kan informere dig om, at pigerne er nøgne dog har nogle lidt frækt på. Jeg personligt syntes klubben er på højde med dem i NRW og prisen er lige så god. Der er piger for en hver smag og der var ca. 50 piger den torsdag som jeg var der fra 13-20:00.  

 

Indgang var 50-60euro

30min= 50 euro + 50 for hver exstra ting som SF 

havde selv læst det med at mange piger ikke vil på rum for mindre end 1 time =100euro. Men dette oplevede jeg aldrig. Dog ville mange af pigerne selvfølgelig gerne sælge ekstra. Nogle af pigerne giver stadigvæk SF som standart, men det er ikke noget man snakker højt om. 

Hvis du ankommer med fly til Frankfurt lufthavn køre der en bus direkte fra lufthavnen til Darmstadt og derfra kan du tage toget 1-2 stop og du er der næsten. 

Har selv været med taxa, lejet bil og bussen. 

 

Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...