Guest Nemtøs Skrevet 5. Januar, 2019 Hvilke hoteller kan I anbefale i henholdsvis Ålborg og Vejle som er diskrete? Jeg kommer til at skulle overnatte i disse byer indenfor de kommende 2 måneder. På forhånd tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 5. Januar, 2019 Hvad mener du med et diskret hotel - et stort et hvor man kan blive væk i mængden eller et lille snusket med få stjerner som ligger lidt uden for centrum. Aalborg har jeg ingen erfaring med, men jeg nyder at bo på Comwell i Aarhus - virkeligt lækkert hotel lige i centrum;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Januar, 2019 (edited) Mr_HBX(2) skrev, for 5 minutter siden: Hvad mener du med et diskret hotel - et stort et hvor man kan blive væk i mængden eller et lille snusket med få stjerner som ligger lidt uden for centrum. Aalborg har jeg ingen erfaring med, men jeg nyder at bo på Comwell i Aarhus - virkeligt lækkert hotel lige i centrum;) Ønsker bestemt ikke et snusket sted, da jeg skal sove der, men et sted hvor der ubemærket kan snige sig 1-2 mænd forbi receptionen uden problemer. Enig Comwell hotelkæden er lækker, har dog kun spist på det i Århus. Men overnattet et par gange på det i Kolding. Redigeret 5. Januar, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 5. Januar, 2019 Jeg vil tro at du kan gøre det på næste alle hoteller, kun de helt små med få værelser vil jeg gå uden om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Januar, 2019 Mr_HBX(2) skrev, for 1 minut siden: Jeg vil tro at du kan gøre det på næste alle hoteller, kun de helt små med få værelser vil jeg gå uden om. Tak for din respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 5. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Tak for din respons Jeg har selv fået en elskerinde eller 2 med på værelset et par gange;) Må jeg høre hvad du har af planer med mændene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Januar, 2019 Mr_HBX(2) skrev, for 5 minutter siden: Jeg har selv fået en elskerinde eller 2 med på værelset et par gange;) Må jeg høre hvad du har af planer med mændene? Afhænger jo fuldstændig af manden, men jeg kunne godt tænke mig noget intens god sex uden at være tidspresset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 504 Skrevet 5. Januar, 2019 I Vejle kan du bruge hotel Hedegaarden det er rimelig tæt på motorvejen og man kan snildt have besøg på værelset uden at det bliver opdaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 504 Skrevet 5. Januar, 2019 Jeg kommer gerne og besøger dig på værelset hvis du kommer til vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 5. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Afhænger jo fuldstændig af manden, men jeg kunne godt tænke mig noget intens god sex uden at være tidspresset. Lækkert:P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 5. Januar, 2019 Hotel Medio Det ligger lige ved motorvejen mellem Vejle og Fredericia Findes ikke mere diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 123 Skrevet 5. Januar, 2019 (edited) dette hotel i vejle centrum: https://www.bbhotels.dk/hotel-vejle/?gclid=EAIaIQobChMIlpyA1dXW3wIVA853Ch2BtwE0EAAYASAAEgKqlfD_BwE Mener helt sikkert der er en bagindgang ( altså til hotellet) så man kan gå ind og lige op af trappen, mener ikke der er en receiption der er bemannet, pæne værelser, har været der en enkelt gang. L Redigeret 5. Januar, 2019 af lhrn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 5. Januar, 2019 lhrn skrev, for 12 minutter siden: dette hotel i vejle centrum: https://www.bbhotels.dk/hotel-vejle/?gclid=EAIaIQobChMIlpyA1dXW3wIVA853Ch2BtwE0EAAYASAAEgKqlfD_BwE Mener helt sikkert der er en bagindgang ( altså til hotellet) så man kan gå ind og lige op af trappen, mener ikke der er en receiption der er bemannet, pæne værelser, har været der en enkelt gang. L BB Hotellerne er selvbetjeningshoteller, hvor du får en kode til døren, når du reserverer. Mere diskret bliver det ikke. Jeg har ikke været på det i Vejle, men på det i Rønne. Rent og pænt i god stand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Januar, 2019 Mr_HBX(2) skrev, for 49 minutter siden: Må jeg høre hvad du har af planer med mændene? Spurgte du virkelig om det? Hun vil nok ikke spille ludo med dem. Hun vil misbruge dem så hårdt seksuelt at de ikke kan stå på deres ben. Og så vil hun smide dem ud af døren når hun er tilfreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 5. Januar, 2019 Det er der vel heller ikke noget galt, eller hvad? Gør du selv det? Altså misbruger stakkels mænd og smider dem ud når du er tilfredsstillet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 93 Skrevet 5. Januar, 2019 Scandic Hotel Aalborg tæt på mortorvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Januar, 2019 Mr_HBX(2) skrev, for 5 minutter siden: Det er der vel heller ikke noget galt, eller hvad? Gør du selv det? Altså misbruger stakkels mænd og smider dem ud når du er tilfredsstillet? Ja. Og de elsker det. Jeg sørger jo for at de også bliver tilfredsstillet før jeg er færdig med dem. Og ud fra hvad jeg kan læse ud af Nemtøs historier i en anden tråd herinde, så har hun det på samme måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 504 Skrevet 5. Januar, 2019 Motel medio ligger ikke mellem Vejle og Fredericia, det ligger i Snoghøj tæt på Fredericia og Middelfart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 5. Januar, 2019 Scandic i Aalborg ligger ved Gigantium og motorvej. Det er uden for byen. Cabinn i Aalborg liger i centrum ved Salling og er en del af Friis indkøbscenter. Man kan parkere i kælderen og gå direkte til værelserne. Jeg har bla været til GB på Cabinn 2 gange uden problemer. Små værelser, men ren og meget diskret. Og gode store senge. Vil gerne spille ludo med @Nemtøshvor taberen kan vælge mellem at bliver straffet eller give et blowjob. P.S. der er ikke kondomer i receptionen på Cabinn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Januar, 2019 AalborgLook skrev, for 9 minutter siden: Scandic i Aalborg ligger ved Gigantium og motorvej. Det er uden for byen. Cabinn i Aalborg liger i centrum ved Salling og er en del af Friis indkøbscenter. Man kan parkere i kælderen og gå direkte til værelserne. Jeg har bla været til GB på Cabinn 2 gange uden problemer. Små værelser, men ren og meget diskret. Og gode store senge. Vil gerne spille ludo med @Nemtøshvor taberen kan vælge mellem at bliver straffet eller give et blowjob. P.S. der er ikke kondomer i receptionen på Cabinn Jeg vinder altid i ludo - snyder alt hvad jeg kan komme til. Hader at tabe i spil - meeen vil gerne tabe til dig hvis jeg kan få begge gevinster og gerne samtidig. Jeg vidste den kom - glemmer aldrig mere kondomer . Håber vi ses til en omgang spil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 5. Januar, 2019 Vi har jo det berømte bodel motel i Støvring tæt ved Ålborg . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 5. Januar, 2019 ligesom Sprogø, Apropros Comwell. Så er der et Comwell hotel ca. 10 km fra Vejle i Brejning. Kellers Park. Meget passende blev det før i tiden benyttet til utugtige piger, ligesom Sprogø. Måske det var noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Januar, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 36 minutter siden: ligesom Sprogø, Apropros Comwell. Så er der et Comwell hotel ca. 10 km fra Vejle i Brejning. Kellers Park. Meget passende blev det før i tiden benyttet til utugtige piger, ligesom Sprogø. Måske det var noget? Nej Kellers Anstalter var for åndsvage - som man kaldte dem dengang https://da.wikipedia.org/wiki/De_Kellerske_Anstalter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 5. Januar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden: Nej Kellers Anstalter var for åndsvage - som man kaldte dem dengang https://da.wikipedia.org/wiki/De_Kellerske_Anstalter Utugtige piger og skøger faldt også ind under den kategori. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Januar, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 27 minutter siden: Utugtige piger og skøger faldt også ind under den kategori. Det må være passende til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg