Hop til indhold
Guest Nemtøs

Diskret hotel

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Hvilke  hoteller  kan  I anbefale  i henholdsvis  Ålborg  og  Vejle  som  er  diskrete?

Jeg  kommer  til  at  skulle  overnatte  i  disse  byer  indenfor  de  kommende  2 måneder. 

På  forhånd tak for hjælpen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du med et diskret hotel - et stort et hvor man kan blive væk i mængden eller et lille snusket med få stjerner som ligger lidt uden for centrum.

Aalborg har jeg ingen erfaring med, men jeg nyder at bo på Comwell i Aarhus - virkeligt lækkert hotel lige i centrum;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr_HBX(2) skrev, for 5 minutter siden:

Hvad mener du med et diskret hotel - et stort et hvor man kan blive væk i mængden eller et lille snusket med få stjerner som ligger lidt uden for centrum.

Aalborg har jeg ingen erfaring med, men jeg nyder at bo på Comwell i Aarhus - virkeligt lækkert hotel lige i centrum;)

Ønsker  bestemt  ikke  et  snusket  sted,  da  jeg  skal  sove  der,  men  et  sted  hvor  der  ubemærket  kan  snige  sig  1-2 mænd  forbi  receptionen  uden  problemer.  

Enig  Comwell hotelkæden  er  lækker,  har  dog  kun  spist  på  det  i Århus.  Men  overnattet  et  par  gange  på  det  i Kolding. 

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr_HBX(2) skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil tro at du kan gøre det på næste alle hoteller, kun de helt små med få værelser vil jeg gå uden om.

 

Tak  for  din respons 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Tak  for  din respons 

Jeg har selv fået en elskerinde eller 2 med på værelset et par gange;)
Må jeg høre hvad du har af planer med mændene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr_HBX(2) skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har selv fået en elskerinde eller 2 med på værelset et par gange;)
Må jeg høre hvad du har af planer med mændene?

Afhænger  jo  fuldstændig  af  manden,  men  jeg  kunne  godt  tænke  mig  noget intens god  sex  uden  at  være  tidspresset.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Vejle kan du bruge hotel Hedegaarden det er rimelig tæt på motorvejen og man kan snildt have besøg på værelset uden at det bliver opdaget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Afhænger  jo  fuldstændig  af  manden,  men  jeg  kunne  godt  tænke  mig  noget intens god  sex  uden  at  være  tidspresset.  

Lækkert:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hotel Medio

Det ligger lige ved motorvejen mellem Vejle og Fredericia

Findes ikke mere diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg

dette hotel i vejle centrum: https://www.bbhotels.dk/hotel-vejle/?gclid=EAIaIQobChMIlpyA1dXW3wIVA853Ch2BtwE0EAAYASAAEgKqlfD_BwE

Mener helt sikkert der er en bagindgang ( altså til hotellet) så man kan gå ind og lige op af trappen, mener ikke der er en receiption der er bemannet, pæne værelser, har været der en enkelt gang.

L

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 12 minutter siden:

dette hotel i vejle centrum: https://www.bbhotels.dk/hotel-vejle/?gclid=EAIaIQobChMIlpyA1dXW3wIVA853Ch2BtwE0EAAYASAAEgKqlfD_BwE

Mener helt sikkert der er en bagindgang ( altså til hotellet) så man kan gå ind og lige op af trappen, mener ikke der er en receiption der er bemannet, pæne værelser, har været der en enkelt gang.

L

BB Hotellerne er selvbetjeningshoteller, hvor du får en kode til døren, når du reserverer. Mere diskret bliver det ikke. Jeg har ikke været på det i Vejle, men på det i Rønne. Rent og pænt i god stand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Mr_HBX(2) skrev, for 49 minutter siden:

Må jeg høre hvad du har af planer med mændene?

Spurgte du virkelig om det? Hun vil nok ikke spille ludo med dem. Hun vil misbruge dem så hårdt seksuelt at de ikke kan stå på deres ben. Og så vil hun smide dem ud af døren når hun er tilfreds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Mr_HBX(2) skrev, for 5 minutter siden:

Det er der vel heller ikke noget galt, eller hvad? Gør du selv det? Altså misbruger stakkels mænd og smider dem ud når du er tilfredsstillet?

Ja. Og de elsker det. Jeg sørger jo for at de også bliver tilfredsstillet før jeg er færdig med dem. Og ud fra hvad jeg kan læse ud af Nemtøs historier i en anden tråd herinde, så har hun det på samme måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Scandic i Aalborg ligger ved Gigantium og motorvej. Det er uden for byen. 

Cabinn i Aalborg liger i centrum ved Salling og er en del af Friis indkøbscenter. Man kan parkere i kælderen og gå direkte til værelserne. Jeg har bla været til GB på Cabinn 2 gange uden problemer. Små værelser, men ren og meget diskret. Og gode store senge. 

Vil gerne spille ludo med @Nemtøshvor taberen kan vælge mellem at bliver straffet eller give et blowjob.

P.S. der er ikke kondomer i receptionen på Cabinn :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 9 minutter siden:

Scandic i Aalborg ligger ved Gigantium og motorvej. Det er uden for byen. 

Cabinn i Aalborg liger i centrum ved Salling og er en del af Friis indkøbscenter. Man kan parkere i kælderen og gå direkte til værelserne. Jeg har bla været til GB på Cabinn 2 gange uden problemer. Små værelser, men ren og meget diskret. Og gode store senge. 

Vil gerne spille ludo med @Nemtøshvor taberen kan vælge mellem at bliver straffet eller give et blowjob.

P.S. der er ikke kondomer i receptionen på Cabinn :P

Jeg  vinder  altid  i ludo  - snyder  alt  hvad  jeg  kan  komme  til.  Hader  at  tabe  i spil  - meeen vil  gerne  tabe  til  dig  hvis  jeg  kan  få  begge  gevinster  og  gerne  samtidig. 

Jeg  vidste  den  kom  - glemmer  aldrig  mere  kondomer .

Håber  vi  ses  til  en  omgang  spil 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 ligesom Sprogø, Apropros Comwell.

Så er der et Comwell hotel ca. 10 km fra Vejle i Brejning. Kellers Park. Meget passende blev det før i tiden benyttet til utugtige piger, ligesom Sprogø. Måske det var noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 36 minutter siden:

 ligesom Sprogø, Apropros Comwell.

Så er der et Comwell hotel ca. 10 km fra Vejle i Brejning. Kellers Park. Meget passende blev det før i tiden benyttet til utugtige piger, ligesom Sprogø. Måske det var noget?

Nej Kellers Anstalter var for åndsvage - som man kaldte dem dengang ;) 

 

 

https://da.wikipedia.org/wiki/De_Kellerske_Anstalter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Nej Kellers Anstalter var for åndsvage - som man kaldte dem dengang ;) 

 

 

https://da.wikipedia.org/wiki/De_Kellerske_Anstalter

Utugtige piger og skøger faldt også ind under den kategori.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Visti-Vistisen skrev, for 27 minutter siden:

Utugtige piger og skøger faldt også ind under den kategori.

Det må  være  passende  til  mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...