Hop til indhold

Chocolove

Featured Replies

Skrevet

Lækker og sød pige, men hun virker ik som om hun er ok med det hun laver eller også kan hun bare ikke lide sex med mig. 

Meget mørkt rum, man må næsten ikke røre og hun lader ikke en komme ret langt ind ved sex. 

Skrevet

Kunne du ikke smide et link op, så skal vi andre ikke gætte på hvem og hvor hun kan findes?

Skrevet
  • Author

Hmm hvor mon en sugarbabe findes? Og har skrevet hvad hun kalder sig. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 21 timer siden:

Lækker og sød pige, men hun virker ik som om hun er ok med det hun laver eller også kan hun bare ikke lide sex med mig. 

Meget mørkt rum, man må næsten ikke røre og hun lader ikke en komme ret langt ind ved sex. 

Jeg har med en anden pige oplevet noget tilsvarende. Mørkt rum - lidt tvetydige signaler. Herefter er jeg (9 ud af 10 gange) begyndt at insisterer på, at vi først mødes til en kop kaffe ell. lign. Risikoen ved blot at mødes er, at det desværre nogen gange viser sig, at være camoufleret (men dyr) prostitution - dvs. lidt som på en klinik eller i privat lejlighed med udenlandsk prostitueret.

• 5 weeks later...
Skrevet

Andre med erfaringer med chokolove?? 

• 2 weeks later...
Skrevet

Lavede en aftale og fik adressen. Jeg skulle skrive når jeg var fremme 10 minutter senere.
I mellem tiden var jeg blevet blokeret

• 6 months later...
Skrevet

Har en aftale på mandag spændende hborsan det forløber

Skrevet

Fik en fin aftale i hus med eb ca tid i dag omkring 12, så skulle hun til tandlæge, og klar kl 14. 1230 var hun så klar og kunne hentws ved Bruuns, så blev det lavet om til Magasin. Havde aftalt en tue i bilen, men hun var igang med et værelse hvor vi kunne komme 1430 og så efrer 16. Så takkede nwj tak i dag ellers let at skrive med og fik også tilsendt nogle foto for at holde interessen tænker jeg.    Det er lykkes så næste gang jeg er i århus skal det hvis planlægges i god tid og ikke dagen før så alle tider er ordentlig afstemt

• 6 months later...
Skrevet
  • Author
Pikken 69 skrev, for 6 timer siden:

Er hun stoppet på sd?

Håber jeg. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 10 timer siden:

Håber jeg. 

Hvad da om jeg må spørge?

Skrevet
  • Author
Pikken 69 skrev, for 2 timer siden:

Hvad da om jeg må spørge?

Som jeg startede tråden med for et år siden, virkede hun slet ikke ok med den hun lavede. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 7 timer siden:

Som jeg startede tråden med for et år siden, virkede hun slet ikke ok med den hun lavede. 

Okay.Har hørt det samme men også at hun rånyder samværet...Måske det kommer an på hendes humør på dagen...

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

Jeg har været sammen med hende. Hun er lækker og sød. God pris også.

Hun kom forbi min lejlighed til aftalt tid. Ingen problemer der.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.