Hop til indhold

Recommended Posts

Lækker og sød pige, men hun virker ik som om hun er ok med det hun laver eller også kan hun bare ikke lide sex med mig. 

Meget mørkt rum, man må næsten ikke røre og hun lader ikke en komme ret langt ind ved sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 21 timer siden:

Lækker og sød pige, men hun virker ik som om hun er ok med det hun laver eller også kan hun bare ikke lide sex med mig. 

Meget mørkt rum, man må næsten ikke røre og hun lader ikke en komme ret langt ind ved sex. 

Jeg har med en anden pige oplevet noget tilsvarende. Mørkt rum - lidt tvetydige signaler. Herefter er jeg (9 ud af 10 gange) begyndt at insisterer på, at vi først mødes til en kop kaffe ell. lign. Risikoen ved blot at mødes er, at det desværre nogen gange viser sig, at være camoufleret (men dyr) prostitution - dvs. lidt som på en klinik eller i privat lejlighed med udenlandsk prostitueret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik en fin aftale i hus med eb ca tid i dag omkring 12, så skulle hun til tandlæge, og klar kl 14. 1230 var hun så klar og kunne hentws ved Bruuns, så blev det lavet om til Magasin. Havde aftalt en tue i bilen, men hun var igang med et værelse hvor vi kunne komme 1430 og så efrer 16. Så takkede nwj tak i dag ellers let at skrive med og fik også tilsendt nogle foto for at holde interessen tænker jeg.    Det er lykkes så næste gang jeg er i århus skal det hvis planlægges i god tid og ikke dagen før så alle tider er ordentlig afstemt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 2 timer siden:

Hvad da om jeg må spørge?

Som jeg startede tråden med for et år siden, virkede hun slet ikke ok med den hun lavede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 7 timer siden:

Som jeg startede tråden med for et år siden, virkede hun slet ikke ok med den hun lavede. 

Okay.Har hørt det samme men også at hun rånyder samværet...Måske det kommer an på hendes humør på dagen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med hende. Hun er lækker og sød. God pris også.

Hun kom forbi min lejlighed til aftalt tid. Ingen problemer der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...