Hop til indhold
Hunting for beaver

FKK Leipzig del 6

Recommended Posts

  ,,, nu er klokken lidt over 23 og jeg er glad tilfreds træt og har opnået meget mere end jeg i min vildeste drømme kunne have forestillet mig inden denne specielle nytårsaften,  

Tro det eller ej  men på vejen derhen til spa området ca 20 m., støder jeg ind i en lille smuk mørkhåret skønhed,, 

Hun spørger mig om hvad jeg lige havde lavet da jeg er helt omtumlet og nærmest går sidelæns,, No Shit 

Siger sandheden at jeg havde været til massage og hun spørger om jeg fik hvad jeg kom efter,,, ja sagde kun massagen og intet andet,, hun spørger om jeg har lyst til at prøve at massere hende lidt da hun havde lidt problemer med lænden,,, 

Hmmmm egentligt ikke siger jeg og går forbi hende,, hun følger efter og da jeg vil tage min bade kåbe af tager hun min hånd og siger " csak gyere",, som for de skarpe ved betyder kom lige på ungarsk,, 

Det kunne jeg dog alligevel ikke stå for da hun kyssede mig direkte på munden MED lidt tunge,,, 

Os på zimmer 

Pige 5  Ungarn 

Navn  Nora 19 år ca. 155 cm. 

Udseende 9,5

Bryster 5

Krop 9

Indlevelse 10

Sex  ingen 

Blow 7,5

Røv 8

Virkelig petit pige med det kønneste ansigt,, meget uskyldig, flotte øjne, brunt hår,skulderlangt, lille a skål flad mave, solariebrun, mega lille popo, kun en lille tatoo på anklen 

Vi går på zimmer og giver hinanden skiftevis massage og dejlig oralsex ,

Nora er plask våd og kommer indenfor 2 min. da jeg går ned den 1.gang

Vi prøver over flere omgange at have Sex, men hun er bare for stram og jeg kan slet ikke holde blodet nede i pikken og den blir kun halvstiv,,

Jeg vælger at gå All in og sikker hende igen det bedste jeg har lært,, får også lov at bruge fingre forsigtigt,, ikke noget med at kradse. Hun kommer i flere små sammenhængende orgasmer, og gir små spjæt og lyde fra sig,, virkelig dejlig følelse at få lov at give et andet menneske denne glæde, men glæden var jo ligeså meget på min side,

Afslutningsvis lykkedes det  Nora at give mig en meget overraskende udløsning, overraskende da jeg aldrig før har præsteret at få 5 udløsninger inden for under et døgn,,

Jeg plejer kun at have et skud i bøssen,, en sjælden gang 2,,tror faktisk min tidligere "rekord" er 3, og det er så over hele dagen ,, ved godt ihærdigt og vedvarende mund og håndarbejde lykkedes det altså denne lille lækre pige fra Ungarn,, Nora at komme fint i mål. 

 Ved godt at man sagtens kan sprøjte selvom pikken ikke er stiv,, 

Jeg rystede i hele kroppen længe og det var nok mere en form for tør orgasme end en egentlig udløsning,,, da jeg kom til mig selv igen opdagede jeg at der slet ingen sæd var overhovedet, kunne  hun måske ha gemt det lidt væk,,, hi de and seek,,, ish

Hvem ved, og det fandt jeg heller aldrig ud af :shock:;):D

Kan ærligt ikke huske om hun havde taget mit kondom af til sidst,,, :oops:,, jahhh right 

Klokken må nu være tæt på midnat og blir jo lige nød til at finde mine nye boddies Rejsenetværk og VictorBBC 

Møder dem nede i den store bar og klokken var kun ca 23,50

Troede at den var meget mere,, fedt nok og god timing iøvrigt :D

Og lokalet var nu godt fyldt op

Til live musikken fra DJ'en som nu spillede the final countdown med Europe 

Fortsættelse følger,,, 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
underdog40 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg labber det i mig :) 

Det gjorde @Hunting for beaver også. ;)

Fortsættelse? Bliver du ved? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Du har godt nok ikke spildt tiden derinde Hounting for Beaver. :D Der har været fart over feltet og masser af oplevelser på meget kort tid. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 44 minutter siden:

  ,,, nu er klokken lidt over 23 og jeg er glad tilfreds træt og har opnået meget mere end jeg i min vildeste drømme kunne have forestillet mig inden denne specielle nytårsaften,  

Tro det eller ej  men på vejen derhen til spa området ca 20 m., støder jeg ind i en lille smuk mørkhåret skønhed,, 

Hun spørger mig om hvad jeg lige havde lavet da jeg er helt omtumlet og nærmest går sidelæns,, No Shit 

Siger sandheden at jeg havde været til massage og hun spørger om jeg fik hvad jeg kom efter,,, ja sagde kun massagen og intet andet,, hun spørger om jeg har lyst til at prøve at massere hende lidt da hun havde lidt problemer med lænden,,, 

Hmmmm egentligt ikke siger jeg og går forbi hende,, hun følger efter og da jeg vil tage min bade kåbe af tager hun min hånd og siger " csak gyere",, som for de skarpe ved betyder kom lige på ungarsk,, 

Det kunne jeg dog alligevel ikke stå for da hun kyssede mig direkte på munden MED lidt tunge,,, 

Os på zimmer 

Pige 5  Ungarn 

Navn  Nora 19 år ca. 155 cm. 

Udseende 9,5

Bryster 5

Krop 9

Indlevelse 10

Sex  ingen 

Blow 7,5

Røv 8

Virkelig petit pige med det kønneste ansigt,, meget uskyldig, flotte øjne, brunt hår,skulderlangt, lille a skål flad mave, solariebrun, mega lille popo, kun en lille tatoo på anklen 

Vi går på zimmer og giver hinanden skiftevis massage og dejlig oralsex ,

Nora er plask våd og kommer indenfor 2 min. da jeg går ned den 1.gang

Vi prøver over flere omgange at have Sex, men hun er bare for stram og jeg kan slet ikke holde blodet nede i pikken og den blir kun halvstiv,,

Jeg vælger at gå All in og sikker hende igen det bedste jeg har lært,, får også lov at bruge fingre forsigtigt,, ikke noget med at kradse. Hun kommer i flere små sammenhængende orgasmer, og gir små spjæt og lyde fra sig,, virkelig dejlig følelse at få lov at give et andet menneske denne glæde, men glæden var jo ligeså meget på min side,

Afslutningsvis lykkedes det  Nora at give mig en meget overraskende udløsning, overraskende da jeg aldrig før har præsteret at få 5 udløsninger inden for under et døgn,,

Jeg plejer kun at have et skud i bøssen,, en sjælden gang 2,,tror faktisk min tidligere "rekord" er 3, og det er så over hele dagen ,, ved godt ihærdigt og vedvarende mund og håndarbejde lykkedes det altså denne lille lækre pige fra Ungarn,, Nora at komme fint i mål. 

 Ved godt at man sagtens kan sprøjte selvom pikken ikke er stiv,, 

Jeg rystede i hele kroppen længe og det var nok mere en form for tør orgasme end en egentlig udløsning,,, da jeg kom til mig selv igen opdagede jeg at der slet ingen sæd var overhovedet, kunne  hun måske ha gemt det lidt væk,,, hi de and seek,,, ish

Hvem ved, og det fandt jeg heller aldrig ud af :shock:;):D

Kan ærligt ikke huske om hun havde taget mit kondom af til sidst,,, :oops:,, jahhh right 

Klokken må nu være tæt på midnat og blir jo lige nød til at finde mine nye boddies Rejsenetværk og VictorBBC 

Møder dem nede i den store bar og klokken var kun ca 23,50

Troede at den var meget mere,, fedt nok og god timing iøvrigt :D

Og lokalet var nu godt fyldt op

Til live musikken fra DJ'en som nu spillede the final countdown med Europe 

Fortsættelse følger,,, 

 

 

Hold nu op du er vild. Blir træt bare ved tanken. Lyder som om du har haft en go tur. Er der slet ikke noget gp de steder der tungekysser?  Sådan er det måske bare de steder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Tør jeg tage Hunting med på Sharks?

Tror det vil blive et ret dybt greb i lommen, med alt hans energi.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Teaser,,,,, 

Nu er det jo ikke sikkert at jeg kan præstere sådan nogensinde igen,, 

Jeg tænker at holde mig lidt i baggrunden, og så måske nyde en enkelt eller Max 2 piger i løbet af aftenen,  

Hvis altså dem som jeg nu udvælger ikke lige er smuttet på rum med dig,, ha ha ha 

Ved du godt at en af de piger som jeg havde  i kikkerten,, tog du lige for næsen af mig,,, 

Fandens til wing - man :D:D:D

Takker for en helt igennem fed tur Hr. Rejsenetværk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov75 skrev, for 55 minutter siden:

Hold nu op du er vild. Blir træt bare ved tanken. Lyder som om du har haft en go tur. Er der slet ikke noget gp de steder der tungekysser?  Sådan er det måske bare de steder? 

Ved ikke,, tror ikke der var måske 25-30 piger og nåede ikke hele vejen rundt , men dem som jeg var med gjorde desværre ikke,, eller kun meget lidt og kort varigt,, og jeg havde ellers sørget for at børste tænder flere gange og havde altid et tyggegummi i nærheden,, ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Du har godt nok ikke spildt tiden derinde Hounting for Beaver. :D Der har været fart over feltet og masser af oplevelser på meget kort tid. ;)

 

Ja det var sgu ret sjovt at prøve,, men også at skrive om, dele med jer andre og genskabe stemningen,, :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kirnek

Meget spændende læsning.

Udover den pris der er for adgang til klubben, hvad koster det så at være sammen med en pige?

Har kigget på deres hjemmeside. men synes ikke lige jeg kan se det.

pft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kirnek skrev, for 4 timer siden:

Meget spændende læsning.

Udover den pris der er for adgang til klubben, hvad koster det så at være sammen med en pige?

Har kigget på deres hjemmeside. men synes ikke lige jeg kan se det.

pft

Det starter ved 50 euro for 30 min.

Så er det op til pigen og os at forhandle resten,,, 

Der er forskellige piger med  forskellige ydelser og priser,,, 

Håber svaret kan bruges,,, 

Venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...