Hop til indhold

Recommended Posts

Ann som tidligere gik under navnet Padme er ikke længere på Solnavej 67. Er der nogen der ved hvor hun er flyttet hen eller har andre oplysninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldDane skrev, for 19 timer siden:

Har I prøvet at ringe til butikken og spørge?

Ja det har jeg. De kommer ikke med et brugbart svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo lidt som at spørge på McDonalds om de kender et sted, hvor man kan få en god burger.

Det skal man nok ikke forvente at få et godt svar på.

Når en pige skifter sted, så er det som regel fordi hun er blevet smidt ud, eller fordi hun selv mener at græsset er grønnere et andet sted. I ingen af tilfældene vil hendes gamle sted da henvise mulige kunder til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chillerdiller skrev, for 28 minutter siden:

Ved ikk om man skal være fræk og skrive til hende på hendes nummer. De bruger engang hendes nr til mobilepay 

Det tror jeg bestrmt ikke vil blive taget nådigt op af Ann.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde tænkt på at skrive til hendes mobile pay nummer men ville ikke gøre det af respekt for hendes privatliv. Hun er for øvrigt en af de få der taler perfekt dansk...

annoncerer de så man kan besøge hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chillerdiller skrev, for 55 minutter siden:

At hun ikke på solnavej mere. Hende og hendes veninde amber har lejet et midlertidig lokale i København indtil de finder noget ;)

Og adressen er???

Del dette indlæg


Link til indlæg
2200 skrev, for 28 minutter siden:

Nogen der ved om FP er en mulighed hos Amber?

Mig bekendt går grænsen hos både Amber og Ann ved B2B. Men jeg kan jo tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hams skrev, den 5/1/2019 at 00:35:

...De unge damer ser helt igennem godt ud, men jeg syntes at især Amber har fået svingende anmeldelser gennem de sidste par år...har ikke selv været forbi pga anmeldelserne.

Måske man skulle sætte dem overhørig og komme forbi Amber....

Hende Nidi ser helt igennem lækket ud...Er hub ny i thaiuniverset?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 10 timer siden:

...De unge damer ser helt igennem godt ud, men jeg syntes at især Amber har fået svingende anmeldelser gennem de sidste par år...har ikke selv været forbi pga anmeldelserne.

Måske man skulle sætte dem overhørig og komme forbi Amber....

Hende Nidi ser helt igennem lækket ud...Er hub ny i thaiuniverset?

 

 

Nej nej - hun har været mange steder - forskellige navne også - absolut petit som i virkelig petit ...

Fuld pakke er absolut på programmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hams skrev, for 31 minutter siden:

Nej nej - hun har været mange steder - forskellige navne også - absolut petit som i virkelig petit ...

Fuld pakke er absolut på programmet.

Hvilket navn har hun optrådt med før på andre steder, og ved du om der findes anmeldelser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 12 timer siden:

Hvilket navn har hun optrådt med før på andre steder, og ved du om der findes anmeldelser...

Hun har i hvert fald brugt navnet Cherry da hun arbejdede i Holbæk. Der findes flere lidt kortfattede beskrivelser af besøg hos hende. Bl.a. her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
body skrev, den 6/1/2019 at 18:31:

Nogen der har været det nye sted???

Ja det har jeg. Det er lidt skummelt og der er meget lydt, men det er kun midlertidigt. De arbejder på at finde seres eget sted.

Mht. Nidi, så er jeg sikker på at jeg så hende da jeg var der, hun er altså Petite. Jeg mener seriøst en meget lille dame. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...