Hop til indhold

Recommended Posts

Jessica har udvidet med en fræk pige der hedder Sandy.

Jessica taler efterhånden godt dansk, men Sandy taler kun engelsk endnu. Hun er vist her for at studere, så mon ikke det kommer hen ad vejen.

Jeg har tit besøgt Jessica og skulle sevfølgelig også prøve hende sammen med veninden.

Jeg fik en god gang massage af begge og de suttede begge lystigt uden gummi. Jeg fik blow og slikkede dem på skift. Meget frækt. De laver ikke 100% lesbisk show, men de kysser og rører dog ved hinanden. Man kan mærke at det er liderligheden der driver dem begge.

Jeg havde sex med begge på skift, selvfølgelig med kondom og det var ikke nødvendigt at skifte når jeg gik fra den ene til den anden. Må sige at jeg hurtigt kom.

De ville gerne mere, men jeg var færdig. Jeg fik så lidt oliemassage i stedet for. Som sædvanligt blev der ikke skelet til uret, som de selv siger så tager det den tid det tager.

Alt i alt alle pengene værd og jeg er begyndt at spare sammen til næste tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vist her for at studere, så mon ikke det kommer hen ad vejen.

Man kan mærke at det er liderligheden der driver dem begge.

Nok lige lovlig naivt... 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket er korrekt, betalte 1700 for dem begge og det tog vel ca 5 kvarter.

Naiv eller ej, det var en god oplevelse. Ikke som så mange andre sorte piger

der ikke har arbejds og opholdstilladelse og arbejder under snuskede forhold.

Jeg ved ikke hvad du har prøvet, men tydeligvis er du blevet skuffet og skærer alle over en kam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun besøgt Jessica et par gange tilbage i 2009-2010....

Haft glæden af hende på både hotel og hjemme hos hende privat - bestemt ikke nogen handlet kvinde

Hun er absolut i topklasse hvad angår frækhed og sexet - stadigvæk en af mine bedste oplevelser til dato.

Kort sagt: støtter op om Ebonylover :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke hvad du har prøvet, men tydeligvis er du blevet skuffet og skærer alle over en kam.

Jeg skriver ikke gode anmeldelser men må melde tilbage på Ebonylover.

Han har i alt fald meret ret end Liderbukken.

Jessica var ikke avaliable, men Sandy var. Stedet en fin og lys lejlighed. Sandy har i mine øjne et meget smukt ansigt! Alderen passer sikkert, lidt hvalpefedt om midjen og store totalt lækre bryster! Såvidt jeg husker skriver de D, det er de i alt fald, ville også gætte på mere. Ingen kys, men det er heller ikke som sådan lovet. Var fint med og aktiv i akten, glemmer sent synet og følelsen af de store, bløde bryster's dans mod min brystkasse mens hun red, men mod afslutningen fusede det hele lidt ud. Havde håbet/troet på lidt nusning til afslutning, det var der ikke. Var ude efter godt 50 min. incl. et hurtigt bad. Til måske forsvar skal siges det var tæt henunder kl. 12, som de skriver i annoncen de afslutter på. Om det med skolegang holder ved jeg ikke, hun var ikke til meget småsnak til afslutning. Hun er fra Ghana, havde egentlig troet Karibien, men det er nok forde de seneste mørke piger jeg har besøgt var derfra.

Er man til en meget smuk, ung mørk pige med totalt lækre store bryster i god foderstand er hun sagen. Hun er med, men forvent ikke voldsom GFE; men måske havde jeg ikke den rette chemistry, som de skriver i annoncen. Ingen tvivl om at hun gør det af lyst, og naturligvis for pengenes skyld.

Kommer jeg igen? Ved ikke, der er mange lækre muligheder derude. Hvis ja er det med bagtanke på at hun måske åbner mere op for sig selv anden gang. Det er jo ikke det store beløb man risikerer; og lækker er hun i alt fald.

ArneO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv haft fornøjelsen - Jessica et par gange for nogle år siden - dejligt liderlig og indlevende og bliver meget nemt våd, når man rører og slikker hende.

Havde så fornøjelsen af Sandy for et par uger siden - og hold da op hun er en lækkerbisken - og her var også masser af indlevelse - nød tydeligvis at blive slikket og gav alletiders superfranske.

Jeg kommer igen - næste gang med begge på én gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...