Hop til indhold
Borende X

Fast "husbuk"?

Recommended Posts

Guest Luke

Da jeg først startede med at besøge massagepiger for rigtig mange år siden, synes jeg det var enormt fedt og spændende at besøge en ny pige hver gang. Jeg gad slet ikke det der med en fast pige. Tiden forandrer en, nu foretrækker jeg at være stamkunde. Det kan være svært men når jeg har fundet en pige jeg synes rigtog godt om, så bliver jeg der mest/primært, enkelte gange så besøger jeg dog også nye piger. Pt så er jeg stamkunde hos 2 piger i Århus. Jeg har valgt at være stamkunde fordi jeg blev træt af at betale mange penge for jævne oplevelser hos piger som var mere eller mindre tiltrækkende. Derudover oplever jeg at man som stamkunde får en markant bedre behandling, f.eks. ekstra god tid og anden service som ikke nødvendigvis gives til den almindelige kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

TO? Arj, din udspekulerede bigamist .... :lol::lol::lol:

Men det glæder mig at se, at du i lighed med mig også synes, at der er piger, det er værd at vende tilbage til gang på gang.

Her pr. 16. oktober blev jeg selv ansat som fast husbuk hos en overordentlig dejlig pige :P:P . Til gengæld måtte jeg så love at bekæmpe enhver slendrian og afsværge utroskab ;). Det er heller ikke svært. Uden for hjemmet :lol::lol::lol: . Desuden var der en betingelse mere, som jeg ikke vil komme ind på her :lol::lol::lol:. Nu glæder jeg mig bare sindssygt meget til at tiltræde min ansættelse.

Yes, faste piger er bare bedst :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har indtil for et par dage siden, fundet det fuldstændig utænkelig, at jeg skulle blive fast " husbuk", men det er der godt nok en pige, der har fået ændret på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hold da op. smilet er stadig ikke væk, sikke en tur jeg fik. disse glimtende øjne, kæleriet, kyssene og et fantastisk sensuelt blowjob i næsten en halv time, hvor hun stille lod tungen vandre rundt overalt, imens hun kiggede hengivende på den. Var helt væk, ja måtte sgu ud i bilen og hente flere penge, kun iført jakke sko og bukser hehe

har en fæl mistanke om, det bliver lidt hårdt ved skattekammeret

altså jeg har altid haft nogle favoritpiger, jeg med jævne mellemrum besøgte, men langt fra noget jeg ville betegne som fast kunde, men det bliver nok ændret ;) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

har indtil for et par dage siden, fundet det fuldstændig utænkelig, at jeg skulle blive fast " husbuk", men det er der godt nok en pige, der har fået ændret på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hold da op. smilet er stadig ikke væk, sikke en tur jeg fik. disse glimtende øjne, kæleriet, kyssene og et fantastisk sensuelt blowjob i næsten en halv time, hvor hun stille lod tungen vandre rundt overalt, imens hun kiggede hengivende på den. Var helt væk, ja måtte sgu ud i bilen og hente flere penge, kun iført jakke sko og bukser hehe

har en fæl mistanke om, det bliver lidt hårdt ved skattekammeret

altså jeg har altid haft nogle favoritpiger, jeg med jævne mellemrum besøgte, men langt fra noget jeg ville betegne som fast kunde, men det bliver nok ændret ;) .

Hvem er denne fantastiske pige ? PM hvis du foretrækker diskretion :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg skriver ofte anmeldelser :) både af de dårlige, gode, meget gode og fantastiske piger! naturligvis videregiver jeg som aktiv medlem af eroguide informationer om pigerne, som folk så kan bruge eller lade være ;)

men hende her holder jeg nu for mig selv. det var ment som et udtryk for, jeg nu kan forstå, dem der vender ofte tilbage til samme pige. det drejer sig mere om at møde den rigtige, og ikke mit udgangspunkt tidligere i tråden, hvor jeg mente alder spillede ind :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men hende her holder jeg nu for mig selv.
Mon hun kan overleve rent økonomisk på at du holder på hemmeligheden og er den eneste ene :?: Da du alligevel ikke kan 'beholde' hende for dig selv og hvis du vil hende det godt, så skriver du enten hvem det er eller laver en (god) anmeldelse (to sider af samme sag). ;)

Jeg er af den overbevisning, at de fleste piger er meget glade for god omtale, både fordi det signalerer en tilfreds gæst og samtidig fremmer det også forretningen. Og det er jo trods alt det, de skal leve af og ikke kun de faste husbukke, det er nok kun ganske få, som udelukkende kan klare sig med stamgæster.

Men på den anden side forstår jeg dig da godt. Jeg er da også fast 'husbuk', så det så malerisk betegnes i denne tråd. :) Jeg må dog nok indrømme, at mine anmeldelser hidtil er skrevet i et andet forum. :oops:

Men indrømmet, jeg synes også at det at være fast 'husbuk' giver besøgene en ekstra dimension, som ikke kan købes for penge. :lol:

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. jeg nu kan forstå, dem der vender ofte tilbage til samme pige. det drejer sig mere om at møde den rigtige, og ikke mit udgangspunkt tidligere i tråden, hvor jeg mente alder spillede ind ... :)

Jamen, velkommen da i klubben, Liderligfyr :). Det er altid glædeligt, når nogen får en aha-oplevelse. For mit eget vedkommende er det er den bedste beslutning, jeg har taget i dette univers :D , og som Smo så ganske rigtigt skriver, giver det besøgene "en ekstra dimension, der ikke kan købes for penge" – jeg stortrives i hvert fald som fast husbuk :D .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt købe piger siden 1988. I begyndelsen var det nye damer hver gang og gerne noget jeg ikke havde prøvet før.

Med tiden er jeg blevet meget mere selektiv og går nu meget mere efter sex med kemi istedet for bare sex.

Jeg har på skift en håndfuld damer jeg frekventerer og det blir bedre jo flere gange man er sammen med den samme. Det er dog et must at der er kemi for ellers er der ikke meget magi.

Jeg har ikke brug for kærlighed men bare for gedigen fræk og lækker sex. Jeg ligner absolut ikke Adonis og vejer også lidt for meget, så de gange jeg har været forbi smukke klinikpiger (uden iøvrigt at generalisere) har jeg som oftest fået hvad jeg vil kalde medlidenhedssex uden gnist af magi.

De allerbedste oplevelser har jeg haft hos 'amatør' piger med lidt for meget på sidebenene og benene solidt plantet på jorden.

Ud med paradisoerne og ind med de frække og lækre almindelige piger der er til at tale med og først og fremmest fantastiske at kneppe :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kom jeg, foranlediget af en anden streng, selv til at læse den gamle tråd igennem igen her næsten tre år efter.

Tak til alle for de gode råd og kommentarer, både her i forum og på PB.

Jeg fulgte dem, som jeg følte havde de samme "mavefornemmelser" som mig, og jeg valgte derfor det faste husbukkeri.

Det fortrød jeg aldrig nogensinde, og jeg kan varmt anbefale det.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...