Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,,, 

På vej hjem fra min tur sydpå ( nytårs'tur) gik turen  nordpå igen 

Havde ved flere lejligheder tjekket annoncer fra sydsjælland,, 

Og har besøgt Lov og omegn ved andre lejligheder,,, 

Efter 3 dage væk fra DK og ca 1500 km kørsel,, tænkte jeg at jeg jo ligeså godt kunne køre forbi kalvehave på vejen hjemad,,, B)

Jeg var træt og brugt, og skulle egentlig bare hjem og crache, men havde liiiige brug for en sidste lille oplevelse til at fuldende min tur. 

Skriver fra Rødby sent i går og får beskrætet en tid ca 45 min senere,,, 

Ankommer lidt før midnat, der står hun så ventende i døråbningen,, 

Kommer ind og blir ved 1. øjekast glad. 

Nina er en alm. køn pige med pagehår lidt afbleget,,, flot krop  slank men hendes bryster trækker lidt ned,, 

Hun spørger lidt ind til mig og hvad jeg ønsker,, 

Jeg er flere gange meget tæt på at smutte, da jeg føler at kemien slet ikke er der,  Bla.  kan vi slet ikke finde hinanden på ydelser mv.,, vælger dog til sidst at blive og stole på mit instinkt,, tager forsigtigt kun 30 min.,,,, ;)

Jeg får lov til at tage et godt langt bad, og blir dernæst vist ind stuen,, 

Der står hun så kommer hen til mig, holder om mig, nusser mig mit hår, ansigt, nakke skulder, øre hals, mund dog UDEN tunge,,, tager min hånd men jeg stopper hende lige og b'er om at opgradere til 1 time,,, ingen problemer  ved ikke lige hvorfor jeg lige gjorde dette ;)

Vi står lige lidt foran brændeovnen og nyder at stå så tæt, vi tager tøjet af, b'er hende om at strippe lidt,, det misforstår hun og tager bare tøjet af på alm. vis 

Jeg tænker lige et split sekund at jeg måske alligevel har valgt forkert og at mit instinkt måske spillet mig et puds,, :rolleyes:

Jeg tager hende tæt ind til mig og prøver at kysse hende på munden,, blir igen "afvist",, meget akavet for mig og mister lidt min gode energi,, 

Den skal bare opbygges,,, ligenu!!! 

Hun tager min hånd og vi går sammen hen til sengen,, 

Jeg forklarer hende at jeg har været på farten og bare liiige ville være tæt på en sød kvinde en stund,, 

Nu skifte hun 180 grader til at være 100 % på og nærværende,,, wtf.,,,,, 

Hun siger at jeg skal ligge mig ned på maven og begynder at massere blidt mit hoved og nakke, skulder og lidt baller,, 

Slet ikke nogen speciel god eller hård massage, men kan virkelig mærke at Nina er lige her hos mig,, tilstede og meget nærværende, 

Efter ca (kun) 5 min.opfordrer hun mig til at vende mig om, jeg var 1 min fra at falde i søvn.,, 

Her er Nina top professionel og sætter sig helt tæt ind til mig og begynder nu at kysse og kærtegne mig som jeg sjældent er blevet før, 

Helt ubeskriveligt, hun åbner nu op for rigtige tunge kys,, lidt forsigtigt i starten,men hurtigt mere intensive og dybe kys, det tænder mig bare så meget at jeg blir nød til at udforske hendes krop,, 

Vi kommer hele vejen rundt, dog uden Anal,, (spurgte ikke), 

Det hele foregår i et dejligt roligt tempo og Nina forstår virkelig at please og ditto

Behøver ikke at gå i detaljer men Nina gir sig bare så meget hen, det havde jeg slet ikke set komme 

Er nu bare glad for at min mavefornemmelse kom mig tilgode, og jeg fik en rigtig god oplevelse. 

Nina var selv yderst tilfreds og sagde flere gange tak fordi min tilgang til vores  besøg blev så vellykket 

Efter endt akt, lå vi og small talkede i lang tid, hun var bundærligt og talte frit fra leveren, virkelig en dejlig nem kvinde at være i selskab med,, 

Hun er ret smuk, med de kønneste øjne og flotte store vipper

Jeg spurgte ikke direkte ind til dette,.men er ret sikker på at hun er ny i faget 

En uspoleret perle,, eller måske nærmere diamant. 

Hun gik fra at være lidt kold, lettere afvisende til at være så meget på og indlevende,og virkelig top gfe oplevelse. Enten er hun en fandens god skuespiller, ellers må det bare være mig og min ydmygende tilgang til hende (det er vel ikke forbudt, at lige rose sig selv lidt,,, vel :)!!!) , ved ikke men tror at det er en god kombi. 

Jeg har masser af mindre gode GP besøg, men med tiden lærer man jo hvordan man skal forholde sig i de givne situationer,,, 

Jeg er bare glad for at mit besøg hos Nina blev så godt 

Nina udseende 8/10

Indlevelse fra 4/10 til 10/10

Sted 7,5 / 10

Bad 7 / 10,, bruseren var halvt i stykker så måtte først lige "rep" den B)

P. S.  DETTE ER IKKE EN REKLAME, men Nina har ikke mange billeder, hun kunne godt ligne svenske Sanna Nielsen (sanger) 

Nina er dog polsk,, og et yderst charmerende væsen 

Tak til dig Nina 

Hun er her 4-5 dage mere, kommer dog igen ca midt jan. 

Godt Nytår derude :)

Nu skal jeg lige sunde mig lidt men burde være parat med en fyldig rapport, fra turen til FFK Leipzig, senere i dag 

God solskinsdag, ja solen skinner,,, kunne ikke være bedre vejr at starte sin første morgen her tilbage i DK igen,, 

Danmark et dejligt sted at være,, ude godt hjemme meget bedre. :)

Venligst Hunter 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Nina er en alm. køn pige med pagehår lidt afbleget,,, flot krop  slank men hendes bryster trækker lidt ned,, 

Hvad er der dog galt med dem? :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hunting.

Thanks for a good review and a great story. I can relate to what you described.

That voice in your head  that says: Get the fuck out...:twisted:. and then you’re like too curious to see what’s gonna happen next and to your surprice it’s a fucking great girl:x and all the chemistry in the world are bubbling out of her and you have that Wow moment. This shit is what you wanna spread to your buddies here on EG.......     

but then again.....many many many of the times, that feeling, that curiosity, becomes a fucking disaster instead:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 10 timer siden:

 

tager min hånd men jeg stopper hende lige og b'er om at opgradere til 1 time,,, ingen problemer  ved ikke lige hvorfor jeg lige gjorde dette ;) min senere,,, 

He he he .. det er jeg også kommet til en del gange. Glæder mig at dit endte så godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så i Kalvehave... lidt at glæde sig over har de så alligevel, mens de ængsteligt kan skue ud over vandet....

CAE0D330-2B9B-419E-8A37-93CAF8E47D58.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 6 timer siden:

Og så i Kalvehave... lidt at glæde sig over har de så alligevel, mens de ængsteligt kan skue ud over vandet....

CAE0D330-2B9B-419E-8A37-93CAF8E47D58.jpeg

Ja det må vist høre under kategorien  "udkants Danmark",, :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 38 minutter siden:

Ja det må vist høre under kategorien  "udkants Danmark",, :D

Men måske kommer der mere liv i forretningen, når Lindkatraz bliver indviet? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 22 timer siden:

Intet bare ikke en 10'er 

Men det er jo min egen private mening,, 

God dag fortsat :)

Du er måske mere til Linse størrelsen? ;)

Du havde vel set hendes billeder inden du besøgte hende? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 2 timer siden:

Du er måske mere til Linse størrelsen? ;)

Du havde vel set hendes billeder inden du besøgte hende? :)

Nej slet ikke Linse type rigeligt med fx stor C eller lille D,, :)til mig, ja tak 

Ja så hendes 2 billeder som jo nærmest intet viser, var jo på vej hjemad fra min tur syd for grænsen,, tog chancen og resten er jo god historie,, heldigvis 

Venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 2 timer siden:

De billeder ser godt nok lidt for fine ud - er det hende, eller bare en lookalike?

Hej riberhus,, det er hende med 99% sikkerhed,, 

Jeg synes at hun er køn i virkeligheden, men forstår godt hvis hun ikke vil vise sit ansigt offentligt,, 

Det er der flere grunde til og dem må vi bare respektere, fx hensyntagen til familie og privat liv m.v.

God eftermiddag :)

/  Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...