Hop til indhold
Guest Nemtøs

Frække historier

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kan se jeg ikke er den eneste der er udfordret pga emnet. :lol:

Nu  ikke  så  sippet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Nu  ikke  så  sippet 

Hvad med at du selv kommer med en historie om emnet? Så sætter jeg mig over i hjørnet og beholder min urin for mig selv. Jeg kan tilbyde meget væske, men ikke lige den slags. :P:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Første  gang 

Det  var  højsommer - hun  havde  skrevet  med  den ældre  mand på  nettet  igennem  et  stykke  tid.  Han  var  dominerende  og  velformuleret.  Han  lagde  ikke  skjul  på  at  han  tændte  på  hendes  store  bryster og  lyst til at udleve  fantasier.  Hun  fantaserede  om  at  blive  malket og  han  var  så  sød  at  tilbyde  sin  hjælp  og erfaring.  De  mødtes  på  en  parkering ved  stranden,  så hinanden  an,  en  flot  moden  mand , velklædt  kom  hen  til  hende  gav  hende  et  kram  og  tog  en  mørk  lædertaske  ud  af  bagagerummet.  De  gik  et  godt  stykke,  snakken  faldt  naturligt.  De  nåede  til  skoven,  han  drejede  af  ind  i  skoven  og  de  endte  i kanten  af  en  mark.  Han  bredte  et  tæppe  ud, kiggede  hende  dybt  i  øjnene  og  spurgte  om  hun  havde  fortrudt.  Nej  kom  det  forsigtigt,  han greb  fat  om  hendes  ene  store  bryst... er  det  det  yver  som  jeg  skal  malke? 

Tag  dit  tøj af nu,  hun klædte  sig af, forsigtigt  og  genert mens  han  iagttog  hende.  Kom  her  blev  der  sagt  med  hård  stemme,  et tyndt  jernhalsbånd  blev  fæstnet  om  hendes slanke  hals , der  var  en  snor  i  med  en  klokke.  Hun  blev  bedt  om  at  stille sig  på  alle  4, det  tunge yver  hang  fint  henover den  lille  malkespand.  Han  æltede  brysterne  hårdt  og  trak  i vorterne,  gjorde  det  klart  at  hver  gang  klokken  ringede  ville  det  betyde  smæk  på  ballerne.  Han  stillede  sig  bag  ved  hende,  undersøgte  fissen  og  begyndte  at  køre  sine fingre  uhæmmet  ud  og  ind  af  den  allerede  godt  våde  fisse,  klokken  ringede  i takt  med  hans  fingre  arbejdede i  hende og  ballerne  blev  varmet.  

En  hånd  blev  presset  op  i  hende,  hun  var  udspilet til  bristepunktet . Hans  hånd begyndte  at  tage  fat,  hun  stønnede  af  vellyst. 

Tilbage  til  yveret, han  malkede  ivrigt  men  der kom  intet  mælk.  Hun  fik  at vide  hun  ville blive  straffet.  Han  lynede  hans  bukser  ned, en  stor  halvstiv  pik  kom  til  syne.  Han  gik  om bag  ved  hende  og hun  mærkede  hvordan  en  varm  stråle  ramte  hendes røv og  fisse,  mens  han  fortalte  hvor  skuffet  han  var. Da  strålen  stoppede  blev  hun  bedt  om  at  sætte  sig  på  hug  og rengøre  pikken  med  hendes  mund.  Selvom  hun suttede  godt  og  længe  blev  pikken  ikke  ordenlig  stiv.  

Legen  var  færdig  - de  var  enige  om  at  tage  en  skyller  i havet.  Det  kolde  vand  gjorde  hun  skulle  tisse  og  hun  nævnte  at  hun  ville  tisse  i  vandet,  han  kom  hen  til  hende  løftede  hendes  ben  og  bad  hende om  at ramme  den store  halvstive  pik, pikken  voksede  sig  stor  da  pisset  ramte  hans  manddom  han  bukkede  sig  ned  og  slikkede  resten  i  sig  mens  hans  udløsning  var  på  vej.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tk74

mega fræk historie Nemtøs :)

vil nyde at skulle drikke og smage dit tis og gerne slikke dig ren bagefter umm 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvem  har  lyst til at  bidrage  med  en  historie til  dette foto?

20190102_171720.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg kan fornemme at I vil have mindre stemning og mere sex, så det får I, men der er altså lidt stemming for det er jeg til. Og jeg undskylder, men jeg kan ikke gøre frække ting kort, så det bliver en lang historie som altid. God fornøjelse. 

 

Der blev sagt i højtaleren "Næste station...." Nu skulle jeg af toget. Jeg var lidt nervøs. Han havde beordret at jeg skulle have mit halsbånd på når han så mig. Så jeg havde taget det på hjemmefra og havde jakken lukket, så ingen kunne se det. Det var første gang jeg skulle møde ham. Det kildede i min fisse ved tanken om hvor dominerende han ville være. Jeg havde sagt at han godt måtte være hård mod mig og bruge mig, men at jeg ikke var til smerte. Jeg håbede han ville respektere det. Jeg hoppede af toget og gik hen til parkeringspladsen. En nydelig mand kom mig i møde ved den gule bil jeg skulle kigge efter. Vi sagde hej, gav hinanden et kram, og så åbnede jeg jakken og rakte ham snoren, så han kunne sætte den i halsbåndet. Vi vidste begge at jeg nu tilhørte ham. Han smilede ekstra meget og tog mig på røven. Jeg var hans nu og han nød det. Jeg blev beordret ind i bilen og fik manchetter på inden vi kørte. 

Jeg tænkte om vi mon skulle på skovtur. Jeg havde selv foreslået det, men han havde ikke kommenteret den sms. Efter lidt køretur drejede han ind på en parkeringsplads i en skov. Der var helt mørkt og øde. Jeg skulle have tænkt mig om, for han var en ny kunde, så jeg anede ikke hvad han kunne finde på, men det var også virkelig ophidsende. Døren blev åbnet og han hev mig ud i snoren og om foran bilen. Han tog min jakke og bluse af, hev mine bukser og sko af så jeg nu var helt nøgen. Han havde sagt jeg ikke måtte have trusser og bh på og jeg havde lystret. Han smilede tilfreds og sagde god tøs. Det var så koldt at mine brystvorter strittede allerede inden han tog den ene i munden og nulrede den anden med fingrene. Han vendte mig om, skubbede mig så jeg stod lænet ind over motorhjelmen og spredte mine ben. Og så lod han fingrene køre op af mit lår, op mellem mine skamlæber og mærkede efter om jeg var våd. Det var jeg for jeg var ekstremt tændt. Han fingerkneppede mig lidt. Uhh det var godt. Jeg vidste at det ville blive en god nat. De eneste lyde der hørtes var mig der stønnede og lidt fyrværkeri langt væk. Der var et par timer til midnat, men der var altid nogle der fyrede af tidligt. Jeg blev bedt om at samle mit tøj op og sætte mig ind i bilen. Det var frækt at sidde helt nøgen i bilen, mens han kørte det sidste stykke. Vi passerede et par biler, men de kunne ikke se noget. Og havde de kunne det, så ville de kunne se at han tog mig på mit ene bryst mens han kørte, og at han havde en stor bule i bukserne. 

Vi drejede ind ved hans hus. Der var langt hen til næste bebyggelse, så ingen ville kunne høre mig skrige, hvis han var for hård mod mig. Det var både skræmmende og ophidsende. Igen blev døren åbnet, jeg blev hevet ud i snoren og fik besked på at tage mit tøj og taske med ind. Inde i huset, som heldigvis var dejlig varmt, blev jeg stillet ved spisebordet. Jeg vidste ikke om jeg skulle blive stående eller ej, men turde ikke flytte mig, og det var vist godt for han tog sin jakke af og kom så hen og skubbede mig hen over bordet. Han kærtegnede mine baller, kørte fingrene i revnen mellem mine skamlæber og gav mig et hårdt smæk i røven. Det sved lidt, men på den gode måde hvor man giver et lille støn af smerte og lyst. Så hev han mig hen midt på gulvet, kiggede mig dybt i øjnene, smilede stort og sagde kig op. Der hang en lav loftbjælke hvor der var 2 øjeskruer i. Han løftede mine arme op, og bandt manchetterne fast til dem. Der løb et gys gennem mig, for jeg ville ikke have mulighed for at slippe væk selvom jeg prøvede. Han satte begge hænder på mine bryster og legede med dem, slog blidt på dem, nappede i brystvorterne og sagde at jeg var en god tøs. Så gik han om bag mig og morede sig med at give mig smæk i måsen. Men nogle gange fjernede han hånden som om jeg nu ville få et klask mere, og så satte han den roligt på min balle og kærtegnede mig. Det var psykisk terror men jeg elskede det.

Efter lidt tid, hvor mine baller nåede at blive meget røde, blev jeg løsnet fra loftbjælken og beordret til at lægge mig på alle 4 på sofaen. Han havde krævet at jeg tog min hidsige satan med. Det var en lang tynd g-punkts vibrator. Jeg havde forklaret ham hvordan han skulle bruge den på mig, og han havde tydeligvis lyttet efter. Han skruede helt op for den, stak den langt op i mig og kørte den hurtigt frem og tilbage på mit g-punkt. Dens vibrationer var så voldsomme at der ikke gik længe før jeg kom. Og når jeg kom på den måde, så sprøjtede jeg. I stedet for at fortsætte så jeg kunne nyde min orgasme, så stoppede han og lappede mine safter i sig. Jeg brokkede mig lidt over at han var stoppet, men fik besked på at jeg var hans tøs og at han brugte min krop som det passede ham, og så gav han mig nogle hurtige, hårde slag i røven for at pointere det. Han kunne ikke se det, men jeg smilede og nød det. Han startede den hidsige op igen og gentog det igen og igen og igen. Det var både en forbandelse og en nydelse at kunne komme flere gange og sprøjte hver gang, og da han endelig var mættet af mine safter, så lod han mig komme og blev ved og ved med at køre den hidsige på mit g-punkt. Jeg kom så voldsomt at jeg stønnede højlydt og der stod en stråle af safter ud af mig Jeg kunne ikke holde det ud, men han bestemte over mig, så jeg måtte finde mig i det. Bagefter lå jeg splattet ud på sofaen og orkede ikke at rejse mig op. Men istedet for at lade mig trække vejret, så blev han ved og ved med at give mig sprøjte orgasmer og fortalte mig at han ville fortsætte indtil jeg rejste mig. Jeg havde ikke flere kræfter, men efter han havde givet mig flere og bare grinet over at jeg tiggede og bad ham stoppe, så brugte jeg mine sidste kræfter på at rejse mig op. Jeg kunne næsten ikke stå på mine ben, men han tog fat i min snor og hev mig ind i soveværelset mens han lynede sine bukser ned.....

Mine historier kan være ren fantasi, de kan være frække oplevelser, og de kan være en god blanding. Er det noget jeg har oplevet, så har jeg selvfølgelig fået tilladelse til at dele det med jer før jeg skrev det Så hvis der sidder en mand der kan genkende noget, så takker jeg for en lækker fræk oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Aftalt voldtægtsleg

En af hendes mest forbudte fantasier skulle udleves.

I et forum på nettet havde hun skabt kontakt med en mand, som lavede aftalte voldtægtslege. De havde skrevet sammen i længere tid, og fået afstemt deres forventninger til hinanden.

Hun havde voldsomme sommerfugle i maven, da hun startede bilen for at køre til det anviste sted. Bilen trillede ned af en lille markvej og hun parkerede bilen ved den el-mast han havde sagt hun skulle.

Hendes åndedræt var voldsomt, hun var nervøs, der var ingen at se, ingen biler. Et kort øjeblik var hun tæt på at starte bilen for at køre igen. Hun kunne mærke at hun var tændt, varmen fra hendes underliv under kjolen var ikke til at tage fejl af. Hun var bundliderlig.

Hun følte sig meget træt, lagde sædet ned, så hun kunne tage en lille lur, tiden føltes langsom, hun forsøgte at slappe af mens hun lyttede efter uventede lyde, der var intet udover bilstøj fra hovedvejen og fuglesang. Hun måtte havde blundet lidt, bildøren blev revet op og inden hun nåede at reagere fik hun en hætte over hendes hoved, hun blev trukket ud af bilen. Der var 2 mænd. Hun blev nærmest smidt på et tæppe i skovbunden. De gramsede på hende, hun hørte deres udbrud da de fandt ud af at hun ikke havde trusser på. Sikke en liderlig kælling, hendes fisse driver. Hun blev stillet på hug og en pik ramte hendes læber, hun turde ikke andet end at åbne munden. Der var et godt tag i hendes baghoved og han kneppede hendes mund uden hensyn til hende, mens den anden legede og klemte hendes store bryster.

Hun blev stillet på alle 4, hun blev mundkneppet og kneppet af den anden mand i hendes fisse, de morede sig højlydt over hendes åbenlyse liderlighed, hendes safter drev ned af hendes lår. De skiftede til at bytte plads gang på gang. Da de begge havde spermet dybt i hendes hals, blev hun lagt på ryggen, hvorefter mændene pressede en dildo op i hendes godt våde fisse. De kneppede hende med dildo, mens der blev leget med hendes bryster, en halvslap pik ramte hendes læber og hun søgte straks efter pikken med hendes hoved. De stoppede først da hendes krop rystede af orgasmerne der kom rullende ind over hende.

Hun fik nu mulighed for at hilse på de 2 gerningsmænd der smilte stort til hende. De satte sig på det medbragte tæppe nød en kold sodavand og talte oplevelsen igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

@Christina ssbbw vil  du  bidrage  med  dagens  foto i morgen  fredag,  så  der  kan  komme  andre  typer  af  fotos  end  dem  jeg  finder. 

Jeg  håber stadigt naivt  at  folk  herinde  vil  bidrage  med  historier  - hvem  savner  ikke  de  grå  sider.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 minutter siden:

@Christina ssbbw vil  du  bidrage  med  dagens  foto i morgen  fredag,  så  der  kan  komme  andre  typer  af  fotos  end  dem  jeg  finder. 

Jeg  håber stadigt naivt  at  folk  herinde  vil  bidrage  med  historier  - hvem  savner  ikke  de  grå  sider.  

prøv og søg på fickenstein og fick  eks Link 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

@Christina ssbbw vil  du  bidrage  med  dagens  foto i morgen  fredag,  så  der  kan  komme  andre  typer  af  fotos  end  dem  jeg  finder. 

Jeg  håber stadigt naivt  at  folk  herinde  vil  bidrage  med  historier  - hvem  savner  ikke  de  grå  sider.  

Det gør jeg gerne. Og jeg ved lige hvilket emne jeg skal bringe op. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Dagens emne er dp. Lad os få nogle lækre saftige historier om det. :mrgreen:ilbqokk6geujphl6k3gw.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest eventyr67
Christina ssbbw skrev, den 2/1/2019 at 00:24:

Nu er der svaret, men jeg håber det er ok at jeg også svarer. Jeg undskylder den manglende tegnsætning. Det er overhovedet ikke fordi jeg blev en smuuuule hed mens jeg skrev historien. Det er fri fantasi og jeg håber I nyder den lige så meget som jeg nød at skrive den. :D

Jeg havde set ham et par gange når jeg handlede ind. Han var så lækker at jeg ikke kunne lade være med at tjekke hans krop og røv ud. Han trænende tydeligvis. Hvis han opdagede at jeg kiggede på ham, så rødmede jeg som en skolepige selvom jeg var i 40'erne. Den ene gang stod han lige bag mig i køen. Jeg ved ikke om det var den ældre kvinde bag ham der skubbede, men han stod så tæt på at jeg kunne mærke at han var begejstret. Jeg sagde intet, men tænkte at min mand ikke ville være hjemme i næste uge. Jeg turde dog ikke sige noget, så jeg betalte mine varer og gik uden dem. Så befippet var jeg. Jeg opdagede det ude ved min bil, og skulle lige til at gå ind igen, da han kom løbende med en pose med varerne i hånden. Jeg rødmede og fik fremstammet noget med at jeg havde lidt travlt, så jeg tog min pose, sagde tak og skyndte mig at køre. Jeg havde aldrig været min mand utro, men noget ved den mand tændte en ild i mit underliv. Den aften undrede min mand sig over at jeg var så længe i bad. 

Dagen efter var jeg i supermarkedet på samme tid. Min skuffelse var stor da han ikke var der, så jeg gik ud i bilen, tænkte hvor lækkert det ville være at lade min tunge køre op af hans pik mens jeg kiggede ham i øjnene, begyndte at bakke og BANG. Jeg havde ramt noget. Det var en anden bil og føreren var..... HAM! Jeg steg ud af bilen, men mine ben rystede over chokket både pga påkørslen og fordi han var der, så jeg var ved at falde sammen. Han greb mig og jeg bemærkede at han duftede godt. Lidt for godt. Der var ikke sket noget med bilerne, men jeg undskyldte mange gange og gav ham mit nummer. Jeg sagde at han kunne ringe hvis der var en skade på bilen vi ikke lige kunne se. Bilen var i min mands navn, men jeg gav ham mit nummer. Jeg håbede han ville ringe.  Den aften tog jeg igen et langt bad og undskyldte det overfor min mand med at jeg var lidt rystet efter påkørslen. Jeg indrømmede selvfølgelig ikke at det var min skyld, for så ville han vide hvorfor, og jeg kunne ikke fortælle ham at jeg fantaserede om en anden mand. 

Dagene gik men han ringede ikke. Jeg ærgrede mig over at jeg ikke havde bakket hårdere ind i hans bil. Jeg var i supermarkedet hver dag på samme tid, men så ham ikke. Og jeg kiggede ellers over det hele. 

Det blev mandag og min mand tog på forretningsrejse. Samme aften havde jeg lyst til is, men havde ikke noget i fryseren, så jeg kørte til det andet supermarked i byen. De havde den gode is med nødder. Der var lidt ballade i butikken, så jeg kiggede på det mens jeg gik og kom til at gå ind i en. Det var ham. Han grinede og spurgte om jeg aldrig så mig for, eller om jeg bare var tiltrukket af ham siden jeg nu både havde taget ham forfra og bagfra. Jeg blev modig og sagde at det var hans tur til at tage mig bagfra næste gang, tog min is og skyndte mig hen for at betale, mens jeg ærgrede mig over at jeg ikke turde tage chancen. Men tænk hvis min mand fandt ud af det. Ude ved bilen tabte jeg mit nøglebundt og de røg selvfølgelig ind under bilen. Jeg bandede, lagde mig ned på alle 4 for at kunne nå det, og kunne pludselig mærke en hånd på hver side af min hofte. Jeg slog hovedet ind i bildøren, satte mig op og kiggede ham lige ind i øjnene. Vi var så tæt på hinanden at jeg kunne mærke hans vejrtrækning på mine læber. Jeg hørte ham sige at det jo var hans tur til at tage mig bagfra, og så glemte jeg alt om at være artig og kyssede ham. Han kyssede godt. På den helt rigtige bløde måde hvor det bliver mere og mere intenst. En bil dyttede og vi rejste os op. Jeg sagde at jeg også skulle hjem med mine nødder... Øhh... Min is med nødder, og han smilede til mig og lod mig køre. Hele vejen hjem ærgrede jeg mig over hvorfor jeg ikke inviterede ham med. Jeg satte isen på bordet og gik i bad. Jeg var liderlig og havde lyst til at lege med bruseren, mens jeg fantaserede om ham. Jeg nåede kun at nyde bruserens stråler på min klit i få minutter, så ringede min telefon. Det var et nummer jeg ikke kendte. Det var ham. Han sagde at han var skyld i at jeg slog hovedet ind i bildøren, så han ville lige tjekke om jeg var ok. Det forsikrede jeg ham om at jeg var, men han ville ikke tage mine ord for gode vare. Han ville forbi og se at der ikke var en bule i min hovedbund. Jeg tænkte på hans bule i bukserne og var så tændt pga hele situationen, bruseren og den måde han kyssede på, at jeg hørte mig selv give ham adressen. Han fortalte mig at han var lige i nærheden og ville være der om 2 minutter. Jeg tørrede mig, tog håndklædet rundt om mig og nåede ikke engang ind i soveværelset hvor mit tøj lå, før det ringede på døren. Jeg kunne ikke være bekendt at lade ham stå udenfor døren, så jeg åbnede den lidt og skyndte mig ind i soveværelset mens jeg råbte kom ind og og vent, så kommer jeg. Jeg smed håndklædet på sengen, rakte ud efter min bluse og mærkede min krop blive hevet lidt bagud. Jeg kunne dufte det var ham. Han trak mig ind til sig og jeg kunne mærke at han var endnu mere begejstret end i sidste uge. Han sagde at jeg sagde noget om at komme, så han troede jeg mente han skulle komme derind. Jeg vendte mig om og nåede ikke at sige noget, før de sexede læber kyssede mig og jeg besvarede hans kys. Hans hænder kørte op og ned af min ryg og da han begyndte at kysse mig på halsen gav det mig kuldegysninger. Det havde altid været mit svage punkt. Hans mund nåede ned til mine bryster og han kyssede dem, legede med sin tunge på brystvorterne og nappede blidt i dem, mens hans hænder tog på mine baller. Jeg var helt ligeglad med at han var en fremmed, at jeg ikke havde nogle kondomer og at min is smeltede på køkkenbordet. Jeg var nødt til at mærke ham indeni mig NU. Så jeg prøvede at åbne hans bukser, men han sagde nej nej, ikke endnu og skubbede mig bagover på sengen. Han løftede min fod op, kyssede den, tog mine tæer i munden og slikkede på dem. Han kyssede mig længere og længere op af mit ben. Jeg kunne mærke hvordan det gippede i mit underliv og hvordan jeg blev mere og mere våd. Han var nået op til mit inderlår og spredte blidt mine ben og jeg lod ham gøre det. Hans tunge fandt min klit og kørte forsigtigt rundt på den, samtidigt med at hans fingre legende kørte op og ned mellem mine skamlæber. Det gjorde mig ekstremt liderlig og jeg higede efter hans pik, men blev liggende og nød det. Jeg kunne føle mere og mere nydelse, indtil jeg kom højlydt. Han rejste sig op og tog sine bukser af. Han havde en flot pik. Ganske normal i størrelsen ligesom jeg kunne lide den. Og den krummede lidt opad. Det havde jeg ikke set før. Han lagde sig ned over mig og mens jeg slyngede mine ben om ham, trængte han forsigtigt op i mig. Uhh den var lækker stiv. Han kyssede mig og jeg nød hvordan vores kroppe smeltede sammen mens han kneppede mig. På et tidspunkt fik jeg ham til at lægge sig ned. Jeg gled ned over hans pik med ryggen til ham og red ham som var jeg på en galop tur på min ynglingshingst en varm sommeraften. Han løftede mig af og stillede sig bag mig mens jeg lå på alle 4 og så skete noget underligt. Han kunne ramme mit g-punkt med sin pik. Jeg havde aldrig prøvet at en pik kunne ramme det. Han kneppede mig hårdt, og det var SÅ godt. Da jeg kom i en g-punkts orgasme fossede safterne ud af mig, så der blev helt vådt på sengen. Orgasmen var så voldsom at jeg næsten ikke kunne holde ud at være i min krop, så jeg holdte vejret og nød hvordan bølger af nydelse slog ind over min krop igen og igen. Jeg var helt i himlen og det blev ved og ved så længe hans lækre pik kørte frem og tilbage ved mit g-punkt. Jeg kunne mærke hans pik blive ekstremt stiv og da han kom, pumpede han sin varme sæd op i mig. Vi faldt sammen på sengen ved siden af hinanden, mens hans sæd dryppede ud af mig og ned på sengetæppet. Det blev en hed uge og den sluttede først 10 minutter før min mand trådte ind af døren. Men succesen blev gentaget hver gang min mand tog på forretningsrejse og jeg var vild med det. Vi spiste dog aldrig den gode is med nødder igen, for jeg rødmede hver gang jeg tænkte på hvad den is var skyld i. 

fantastisk lækker og fræk beskrivelse - drømte om at jeg var "ham" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 timer siden:

Dagens emne er dp. Lad os få nogle lækre saftige historier om det. :mrgreen:

Har ikke helt tiden til at skrive men har da fundet en GB film som har DP og 2 i en :D 

Minder meget om en særlig oplevelser jeg har haft:D Link til Film

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Bidrager  med  en  fortælling  som  ikke  omhandler  DP - håber  den  kan  bruges  alligevel. 

Hun  var  som  sædvanlig  godt  liderlig,  havde  oprettet  en annonce  for  at  få  sig  en  fræk  oplevelse.  Der  tikkede  henvendelser  ind  på  mail,  men  ikke  noget  der  kunne  bruges.  Indimellem  så  hun  en  moden  fræk  gift  mand  når  tid og  mulighed  passede  sammen.  Han  havde  skrevet  til  hendes  i morges,  men  hun  var  klar  over han  er  en  travl  mand.  

Der  dukkede  en  besked  op  - får  du  noget  pik og  hvor  er  du  henne? 

De  havde  passeret  hinandens  vej.  Han  skrev hold  ind  på  en  rasteplads,  tag  dine  trusser  og  strømper  af,  og  læg  sædet  ned  i  bilen.  Du  skal  spille  din  fisse  for  mig.  

Hun  kørte  ind  på  en  diskret  holdeplads,  ærgede  sig  over  han  ikke  så  de  frække  trusser  mens  hun  trak  dem  af. 

Hun  begyndte  at  onanere,  klitten  og læberne  hævede  op.  Hun  så  hans  bil  komme,  og  blottede  hendes  våde  fisse  endnu  mere.  Han  stilte  sig  ved  hendes  bil  og  iagttog  hendes  leg,  efter  et  stykke  tid,  åbnede  han  bildøren,  pressede  et  par  fingre  op  i  hende  og  beorderede  hende  til  at  gnubbe  fissen,  der  gik  ikke  lang  tid  før  hun  kom.  Han  tog  hans  glinsende  fingre  og  lod  hende  smage  hendes  safter.  Han  åbnede  hans  bukser,  og  en  lækker  pik  kom  til  syne  iklædt  en  læder pikring - "sut  min  pik din  liderlige  ludertøs " Hun  tog  ham  begærligt  i  munden, imens  hun  fortsatte  med  at  onanere.  Han  smækkede  hendes  fisse  med  den  flade  hånd  så  hun gispede  med  hans  voksende  pik  i munden.  

Han  lænede  sig  ind  over  hende  og  kyssede  hende  grådigt  mens  hans  æltede  de  store  bryster.  Kravlede  ind  over  hende  i bilen og trængte  op  i hende.  Hun  nød  at  mærke  ham  glide  ind  og  ud  af  hende - hun  var tæt  på  klimaks  igen, men  han  trak  sig  ud  og  bad  hende  sutte  igen.   

Hun  suttede  mens  hun  nulrede  hans  boller.. Hun  trængte  til  at  mærke  ham,  så  hun  vendte  sig  om  og  strittede  med  hendes  store  røv,  han  trængte  straks  op  i  hende,  først  rolige  lange  bevægelser  og  skiftede  tempo.  Han  kommenterede  hendes  store  røv  hvorefter  han  klaskede  hendes  baller  mens  hun  gav  sig,  hendes  baller  var  varme  og  brændte.  

Han  kommenterede hvor  rød hendes  baller  var  mens  han  kneppede  hende  hårdt indtil  hans  udløsning  kom  rullende. 

Som  en  god  tøs  satte  hun  sig  på  hug  og  slikkede  ham  ren  for  sperm.  

De kyssede  farvel - han  takkede  for  en  god  oplevelse og  smed  et  par  sedler  ind  i  bilen  mens  han sagde  at  her  er  der  lidt  benzinpenge  til  min  ynglingsluder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Bidrager  med  en  fortælling  som  ikke  omhandler  DP - håber  den  kan  bruges  alligevel. 

Hun  var  som  sædvanlig  godt  liderlig,  havde  oprettet  en annonce  for  at  få  sig  en  fræk  oplevelse.  Der  tikkede  henvendelser  ind  på  mail,  men  ikke  noget  der  kunne  bruges.  Indimellem  så  hun  en  moden  fræk  gift  mand  når  tid og  mulighed  passede  sammen.  Han  havde  skrevet  til  hendes  i morges,  men  hun  var  klar  over han  er  en  travl  mand.  

Der  dukkede  en  besked  op  - får  du  noget  pik og  hvor  er  du  henne? 

De  havde  passeret  hinandens  vej.  Han  skrev hold  ind  på  en  rasteplads,  tag  dine  trusser  og  strømper  af,  og  læg  sædet  ned  i  bilen.  Du  skal  spille  din  fisse  for  mig.  

Hun  kørte  ind  på  en  diskret  holdeplads,  ærgede  sig  over  han  ikke  så  de  frække  trusser  mens  hun  trak  dem  af. 

Hun  begyndte  at  onanere,  klitten  og læberne  hævede  op.  Hun  så  hans  bil  komme,  og  blottede  hendes  våde  fisse  endnu  mere.  Han  stilte  sig  ved  hendes  bil  og  iagttog  hendes  leg,  efter  et  stykke  tid,  åbnede  han  bildøren,  pressede  et  par  fingre  op  i  hende  og  beorderede  hende  til  at  gnubbe  fissen,  der  gik  ikke  lang  tid  før  hun  kom.  Han  tog  hans  glinsende  fingre  og  lod  hende  smage  hendes  safter.  Han  åbnede  hans  bukser,  og  en  lækker  pik  kom  til  syne  iklædt  en  læder pikring - "sut  min  pik din  liderlige  ludertøs " Hun  tog  ham  begærligt  i  munden, imens  hun  fortsatte  med  at  onanere.  Han  smækkede  hendes  fisse  med  den  flade  hånd  så  hun gispede  med  hans  voksende  pik  i munden.  

Han  lænede  sig  ind  over  hende  og  kyssede  hende  grådigt  mens  hans  æltede  de  store  bryster.  Kravlede  ind  over  hende  i bilen og trængte  op  i hende.  Hun  nød  at  mærke  ham  glide  ind  og  ud  af  hende - hun  var tæt  på  klimaks  igen, men  han  trak  sig  ud  og  bad  hende  sutte  igen.   

Hun  suttede  mens  hun  nulrede  hans  boller.. Hun  trængte  til  at  mærke  ham,  så  hun  vendte  sig  om  og  strittede  med  hendes  store  røv,  han  trængte  straks  op  i  hende,  først  rolige  lange  bevægelser  og  skiftede  tempo.  Han  kommenterede  hendes  store  røv  hvorefter  han  klaskede  hendes  baller  mens  hun  gav  sig,  hendes  baller  var  varme  og  brændte.  

Han  kommenterede hvor  rød hendes  baller  var  mens  han  kneppede  hende  hårdt indtil  hans  udløsning  kom  rullende. 

Som  en  god  tøs  satte  hun  sig  på  hug  og  slikkede  ham  ren  for  sperm.  

De kyssede  farvel - han  takkede  for  en  god  oplevelse og  smed  et  par  sedler  ind  i  bilen  mens  han sagde  at  her  er  der  lidt  benzinpenge  til  min  ynglingsluder. 

Ja Sex kan være frækt, Sex for penge lidt frækkere, men kun benzin penge,,,, Come on,,,, det er sgu lidt for ringe gjort,, ikke meget gentleman over ham,,,, 

Tak for fin beretning,,, 

Gud vide om tøsen er en hvis N.. T.. 

Bare en lille tanke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Dagens  historie foto  - sprøjteorgasmer eller  fingerknep. Kom  med  en  god  fortælling 

20190105_074249.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Nemtøs skrev, for 17 timer siden:

Bidrager  med  en  fortælling  som  ikke  omhandler  DP - håber  den  kan  bruges  alligevel. 

Hun  var  som  sædvanlig  godt  liderlig,  havde  oprettet  en annonce  for  at  få  sig  en  fræk  oplevelse.  Der  tikkede  henvendelser  ind  på  mail,  men  ikke  noget  der  kunne  bruges.  Indimellem  så  hun  en  moden  fræk  gift  mand  når  tid og  mulighed  passede  sammen.  Han  havde  skrevet  til  hendes  i morges,  men  hun  var  klar  over han  er  en  travl  mand.  

Der  dukkede  en  besked  op  - får  du  noget  pik og  hvor  er  du  henne? 

De  havde  passeret  hinandens  vej.  Han  skrev hold  ind  på  en  rasteplads,  tag  dine  trusser  og  strømper  af,  og  læg  sædet  ned  i  bilen.  Du  skal  spille  din  fisse  for  mig.  

Hun  kørte  ind  på  en  diskret  holdeplads,  ærgede  sig  over  han  ikke  så  de  frække  trusser  mens  hun  trak  dem  af. 

Hun  begyndte  at  onanere,  klitten  og læberne  hævede  op.  Hun  så  hans  bil  komme,  og  blottede  hendes  våde  fisse  endnu  mere.  Han  stilte  sig  ved  hendes  bil  og  iagttog  hendes  leg,  efter  et  stykke  tid,  åbnede  han  bildøren,  pressede  et  par  fingre  op  i  hende  og  beorderede  hende  til  at  gnubbe  fissen,  der  gik  ikke  lang  tid  før  hun  kom.  Han  tog  hans  glinsende  fingre  og  lod  hende  smage  hendes  safter.  Han  åbnede  hans  bukser,  og  en  lækker  pik  kom  til  syne  iklædt  en  læder pikring - "sut  min  pik din  liderlige  ludertøs " Hun  tog  ham  begærligt  i  munden, imens  hun  fortsatte  med  at  onanere.  Han  smækkede  hendes  fisse  med  den  flade  hånd  så  hun gispede  med  hans  voksende  pik  i munden.  

Han  lænede  sig  ind  over  hende  og  kyssede  hende  grådigt  mens  hans  æltede  de  store  bryster.  Kravlede  ind  over  hende  i bilen og trængte  op  i hende.  Hun  nød  at  mærke  ham  glide  ind  og  ud  af  hende - hun  var tæt  på  klimaks  igen, men  han  trak  sig  ud  og  bad  hende  sutte  igen.   

Hun  suttede  mens  hun  nulrede  hans  boller.. Hun  trængte  til  at  mærke  ham,  så  hun  vendte  sig  om  og  strittede  med  hendes  store  røv,  han  trængte  straks  op  i  hende,  først  rolige  lange  bevægelser  og  skiftede  tempo.  Han  kommenterede  hendes  store  røv  hvorefter  han  klaskede  hendes  baller  mens  hun  gav  sig,  hendes  baller  var  varme  og  brændte.  

Han  kommenterede hvor  rød hendes  baller  var  mens  han  kneppede  hende  hårdt indtil  hans  udløsning  kom  rullende. 

Som  en  god  tøs  satte  hun  sig  på  hug  og  slikkede  ham  ren  for  sperm.  

De kyssede  farvel - han  takkede  for  en  god  oplevelse og  smed  et  par  sedler  ind  i  bilen  mens  han sagde  at  her  er  der  lidt  benzinpenge  til  min  ynglingsluder. 

Er din fortælling her taget frit fra leveren smukke Nemtøs, eller er der en drøm gemt i historien som du godt kunne tænke dig blev udlevet i den virkelige verden?❤❤

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
lurepikken skrev, for 3 minutter siden:

Er din fortælling her taget frit fra leveren smukke Nemtøs, eller er der en drøm gemt i historien som du godt kunne tænke dig blev udlevet i den virkelige verden?❤❤

Det er frække fortællinger  - om  det er  ren  fantasi, ønsker  om  oplevelser  eller  om  det  er  sket  irl  er  underordnet. 

Jeg  håber  denne  tråd  kan  få  lidt  liv og  der  er  flere  brugere  som  har  lyst til at  komme  med  indspark.

Hvad  med dig  @lurepikken harhar du  ikke  lyst til at bidrage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Nemtøs skrev, for 34 minutter siden:

Det er frække fortællinger  - om  det er  ren  fantasi, ønsker  om  oplevelser  eller  om  det  er  sket  irl  er  underordnet. 

Jeg  håber  denne  tråd  kan  få  lidt  liv og  der  er  flere  brugere  som  har  lyst til at  komme  med  indspark.

Hvad  med dig  @lurepikken harhar du  ikke  lyst til at bidrage?

Jo med tiden er jeg sikker på der nok skal komme en historie.

Nu afhænger det hele jo også lidt af billedet der bliver lagt op frække Nemtøs..

Knus.❤

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han havde allerede stiv pik i bukserne, da han var på vej ned for at åbne døren for hende. Han havde luret på hende længe på EG, var blevet fristet af hendes frække billeder, og da han skrev til hende, blev han bekræftet i, at hun var en fræk kvinde. De havde skrevet lidt sammen om, hvad der skulle ske, når de mødtes, han havde skaffet et værelse, hvor det kunne foregår, og nu skulle det være. Hun skulle udnytte ham, han skulle slikke, fingerkneppe og forkæle hendes fisse, og gjorde han det godt, ville han måske få lov at trænge op i hende med sin pik. Han åbnede døren, og der stod hun med et fræk smil, store læber og en stramme jakke, som tydeligt markerede de lækre, store bryster. Det gav en gip i han pik. Med det samme de var kommet inden for, gik hun over og satte sig i lænestolen, trak nederdelen op og spredte benene. Hun havde sorte, selvsiddende knæstrømper og sorte trusser på: »Slik mig,« sagde hun og kiggede frækt på ham. Han lagde sig på knæ og begyndte at køre tungen langs kanten af trusserne. Han kunne allerede dufte hendes varme kusse. Hun trak trusserne ned og spredte benene igen. Han slikkede nu hendes våde revne og stak tungespidsen indenfor, hun var allerede våd, kunne han mærke. »Slik mine skamlæber og træk i dem med læberne,« kommanderede hun. Han gjorde, som hun sagde, og hun begyndte at stønne og vride sig med underlivet. »Slik min klit og træk i den med læberne,« fortsatte hun, og han gjorde, som hun befalede, hun stønnede nu højlydt. »Stik en finger op i mig, mens du slikker,« sagde hun. Derefter to fingre, og tre fingre og til sidst fire fingre. »Åh fingerknep mig,« sagde hun, og han kneppede hende hårdt med fire fingre, mens han ind i mellem slikkede hende. Hun vred underlivet og stønnede højlydt, mens han fingrekneppede hende. Hun tog nu sin trøje og brysteholder af, så hendes store bryster kom frem. Han nød synet af de store bryster, der vuggede i rytmisk, mens hun blev fingerkneppet. Hun rejste sig nu og lagde sig på ryggen på sengen med spredte ben: »Slik mig, mens du napper mine brystvorter med hænderne‚« befalede hun. Han lagde sig mellem hendes ben og gjorde sig umage med at slikke hende, mens han nappede hendes brystvorter. Hun stønnede af fryd. Han håbede, det ville give ham lov til at kneppe hende med pikken. Han skiftevis fingrekneppede og slikkede hende, mens han nød hendes store gyngende bryster,  hendes højlydte støn og vrikkende underliv. Endelig sagde hun det, han havde vente på så længe: »Nu må du tage dit tøj af og kneppe mig.« Han flåede tøjet af og slap den stive og meget våde pik ud i det fri. Endelig kunne han få lov at kneppe hende. Han trængte hurtigt op i hendes våde, varme fisse og kneppede hende, mens han bed i hendes brystvorter, så hun stønnede højt, og han kneppede hende hårdt, indtil han kom op i hende. Bagefter nød han synet af hende liggende der på sengen nøgen med store bryster - slikket og fingerkneppet - og han var i tankerne allerede i gang med at planlægge, hvordan han kunne få hende lokket ud i skoven til nye frække lege, når vejret blev lidt bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Dagens  historie foto  - sprøjteorgasmer eller  fingerknep. Kom  med  en  god  fortælling 

20190105_074249.jpg

Hold da altså lige op,,et flot, frækt billede,, 

Virkelig smuk kvinde hånd,den venstre, negle velplejede, lange tynde fingre og en smuk ring

Den højre hånd ser ud som om den har godt fat i G-punktet,,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
pussycatman skrev, for 1 time siden:

Han havde allerede stiv pik i bukserne, da han var på vej ned for at åbne døren for hende. Han havde luret på hende længe på EG, var blevet fristet af hendes frække billeder, og da han skrev til hende, blev han bekræftet i, at hun var en fræk kvinde. De havde skrevet lidt sammen om, hvad der skulle ske, når de mødtes, han havde skaffet et værelse, hvor det kunne foregår, og nu skulle det være. Hun skulle udnytte ham, han skulle slikke, fingerkneppe og forkæle hendes fisse, og gjorde han det godt, ville han måske få lov at trænge op i hende med sin pik. Han åbnede døren, og der stod hun med et fræk smil, store læber og en stramme jakke, som tydeligt markerede de lækre, store bryster. Det gav en gip i han pik. Med det samme de var kommet inden for, gik hun over og satte sig i lænestolen, trak nederdelen op og spredte benene. Hun havde sorte, selvsiddende knæstrømper og sorte trusser på: »Slik mig,« sagde hun og kiggede frækt på ham. Han lagde sig på knæ og begyndte at køre tungen langs kanten af trusserne. Han kunne allerede dufte hendes varme kusse. Hun trak trusserne ned og spredte benene igen. Han slikkede nu hendes våde revne og stak tungespidsen indenfor, hun var allerede våd, kunne han mærke. »Slik mine skamlæber og træk i dem med læberne,« kommanderede hun. Han gjorde, som hun sagde, og hun begyndte at stønne og vride sig med underlivet. »Slik min klit og træk i den med læberne,« fortsatte hun, og han gjorde, som hun befalede, hun stønnede nu højlydt. »Stik en finger op i mig, mens du slikker,« sagde hun. Derefter to fingre, og tre fingre og til sidst fire fingre. »Åh fingerknep mig,« sagde hun, og han kneppede hende hårdt med fire fingre, mens han ind i mellem slikkede hende. Hun vred underlivet og stønnede højlydt, mens han fingrekneppede hende. Hun tog nu sin trøje og brysteholder af, så hendes store bryster kom frem. Han nød synet af de store bryster, der vuggede i rytmisk, mens hun blev fingerkneppet. Hun rejste sig nu og lagde sig på ryggen på sengen med spredte ben: »Slik mig, mens du napper mine brystvorter med hænderne‚« befalede hun. Han lagde sig mellem hendes ben og gjorde sig umage med at slikke hende, mens han nappede hendes brystvorter. Hun stønnede af fryd. Han håbede, det ville give ham lov til at kneppe hende med pikken. Han skiftevis fingrekneppede og slikkede hende, mens han nød hendes store gyngende bryster,  hendes højlydte støn og vrikkende underliv. Endelig sagde hun det, han havde vente på så længe: »Nu må du tage dit tøj af og kneppe mig.« Han flåede tøjet af og slap den stive og meget våde pik ud i det fri. Endelig kunne han få lov at kneppe hende. Han trængte hurtigt op i hendes våde, varme fisse og kneppede hende, mens han bed i hendes brystvorter, så hun stønnede højt, og han kneppede hende hårdt, indtil han kom op i hende. Bagefter nød han synet af hende liggende der på sengen nøgen med store bryster - slikket og fingerkneppet - og han var i tankerne allerede i gang med at planlægge, hvordan han kunne få hende lokket ud i skoven til nye frække lege, når vejret blev lidt bedre.

Sikke  en  fantastisk  fortælling  - ligesom  at  være  der  selv. 

Håber  på  flere  frække  bidrag  fra  dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...