Hop til indhold
Guest Professoren

Fredericia: Par Sydjylland sælges - bop bop bop

Recommended Posts

7000Q skrev, den 21.2.2019 at 10:49:

Hvis du alligevel ikke skal være kunde her, hvorfor så gå så meget op i vores anmeldelse og følge os nøje? Jeg forstår det ikke.

Fordi I tre gange har snydt en kunde for den oplevelse, han har betalt for. Og i min optik er det bare ikke iorden. Og det er heller ikke iorden, at I synes det er iorden. For så er det bevidst svindel. Derfor vil jeg gøre mit til, at det ikke sker 4. gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spillelæreren skrev, for 8 minutter siden:

Fordi I tre gange har snydt en kunde for den oplevelse, han har betalt for. Og i min optik er det bare ikke iorden. Og det er heller ikke iorden, at I synes det er iorden. For så er det bevidst svindel. Derfor vil jeg gøre mit til, at det ikke sker 4. gang

Du skal være meget velkommen til at læse den anmeldelse vi li ha fået i en ny tråd her inde. :) og ellers så god weekend til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, den 18.2.2019 at 13:27:

Blev medlem 6 februar og har skrevet én kommenter. Har ikke været online siden.. virker besynderligt..

Man kan sagtens læse anmeldelser uden at være logget på. Log ind kræves kun, hvis man vil skrive en kommentar

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen dog !!!! gider man virkelig i det lille Jante lov land at diskutre saa meget om ingen ting !  wow  

De har jo allerede vist de er uden pli ! sorry men brug dog tiden tiden til at finde andre veje and be happy!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...