Hop til indhold

Fredericia: Par Sydjylland sælges - bop bop bop

Featured Replies

Skrevet

Tja desværre et fænomen der kom som et af resultaterne på SoMe

• Svar 54
  • Visninger 15.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Spillelæreren
    Spillelæreren

Så det er kundens ansvar at gøre det til en succes ??? Jamen så er det jo jer, der skal betale kunden og ikke omvendt !! Kernen her er jo nok, at I ikke tænder på hinanden, for ellers burde du, M

• Altså ikke at er lyserødt herinde . Manden har givet hans ærlig mening om hans oplevelse. i må jo bare vente på at andre melder sig på banen af egen fri vilje og skriver om deres oplevelser.

• Det er nu en af grundene til at stedet her er til. Anmeldelse på godt og ondt.  Problemet er ikke så meget den negative anmeldelse med den måde parret vælger at skrive på der har fået folk op af

Skrevet
7000Q skrev, den 21.2.2019 at 10:49:

Hvis du alligevel ikke skal være kunde her, hvorfor så gå så meget op i vores anmeldelse og følge os nøje? Jeg forstår det ikke.

Fordi I tre gange har snydt en kunde for den oplevelse, han har betalt for. Og i min optik er det bare ikke iorden. Og det er heller ikke iorden, at I synes det er iorden. For så er det bevidst svindel. Derfor vil jeg gøre mit til, at det ikke sker 4. gang

Skrevet
Spillelæreren skrev, for 8 minutter siden:

Fordi I tre gange har snydt en kunde for den oplevelse, han har betalt for. Og i min optik er det bare ikke iorden. Og det er heller ikke iorden, at I synes det er iorden. For så er det bevidst svindel. Derfor vil jeg gøre mit til, at det ikke sker 4. gang

Du skal være meget velkommen til at læse den anmeldelse vi li ha fået i en ny tråd her inde. :) og ellers så god weekend til dig.

Skrevet
Keiro skrev, den 18.2.2019 at 13:27:

Blev medlem 6 februar og har skrevet én kommenter. Har ikke været online siden.. virker besynderligt..

Man kan sagtens læse anmeldelser uden at være logget på. Log ind kræves kun, hvis man vil skrive en kommentar

Skrevet

jamen dog !!!! gider man virkelig i det lille Jante lov land at diskutre saa meget om ingen ting !  wow  

De har jo allerede vist de er uden pli ! sorry men brug dog tiden tiden til at finde andre veje and be happy!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.