HG Wells 400 Skrevet 31. December, 2018 Jeg er til piger med store bryster. Jeg elsker store bryster, så frækt og lækkert. Helt pjattet med dem. Men, hende her har bare alt for store bryster, jeg føler mig pænt intimideret af dem https://annoncelight.dk/showad/231200 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 31. December, 2018 Hold da kæft mand. Hendes kiropraktor må være en rig mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 31. December, 2018 Yeah, d e f g h i... det er altsammen frækt og lækkert, men det her... damn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 31. December, 2018 Ved ikke om brysterne er i samme størrelse som på billederne men de er i hvert fald fake og stjålet fra nettet...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 31. December, 2018 Billederne er allerede fjernet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 1. Januar, 2019 Lange skrev, for 16 timer siden: Hold da kæft mand. Hendes kiropraktor må være en rig mand. Eller heldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShesAllThat Skrevet 1. Januar, 2019 Så find en anden at ses med, det er da mega umodent at bodyshame hende på denne måde. Skulle jeg også udstille en mand fordi jeg personligt synes hans tissemand er for lille? Jesus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 12. Januar, 2019 Billederne er desværre fjernet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Januar, 2019 ShesAllThat skrev, den 1/1/2019 at 21:42: Så find en anden at ses med, det er da mega umodent at bodyshame hende på denne måde. Skulle jeg også udstille en mand fordi jeg personligt synes hans tissemand er for lille? Jesus. Jeg krummer også tæer når folk herinde udstiller annoncører, kun med det formål at svine dem lidt til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 13. Januar, 2019 ShesAllThat skrev, den 1/1/2019 at 21:42: Så find en anden at ses med, det er da mega umodent at bodyshame hende på denne måde. Skulle jeg også udstille en mand fordi jeg personligt synes hans tissemand er for lille? Jesus. Hvis du skulle støde på en mand der har oprettet en annonce hvor han fremhæver sin lille tissemand, så mener jeg at det ville være OK at du skrev at du syntes at hans tissemand var for lille. Trinetease skrev, for 9 timer siden: Jeg krummer også tæer når folk herinde udstiller annoncører, kun med det formål at svine dem lidt til. Nu fremhæver hun jo selv sine ekstremt store bryster i sin annonce, så er det vel OK at skrive at man synes at de er for store? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Januar, 2019 Bear skrev, for 16 minutter siden: Hvis du skulle støde på en mand der har oprettet en annonce hvor han fremhæver sin lille tissemand, så mener jeg at det ville være OK at du skrev at du syntes at hans tissemand var for lille. Nu fremhæver hun jo selv sine ekstremt store bryster i sin annonce, så er det vel OK at skrive at man synes at de er for store? Men hvorfor ikke bare ignorere en sådan annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 13. Januar, 2019 Trinetease skrev, for 3 minutter siden: Men hvorfor ikke bare ignorere en sådan annonce? Fordi mænd er fascineret af store bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg