Hop til indhold

Okay, så fandt jeg endelig min grænse...

Featured Replies

Skrevet

Hold da kæft mand. :shock: Hendes kiropraktor må være en rig mand. ;)

Skrevet
  • Author

Yeah, d e f g h i... det er altsammen frækt og lækkert, men det her... damn :)

Skrevet

Ved ikke om brysterne er i samme størrelse som på billederne men de er i hvert fald fake og stjålet fra nettet......

Skrevet
Lange skrev, for 16 timer siden:

Hold da kæft mand. :shock: Hendes kiropraktor må være en rig mand. ;)

Eller heldig ;-)

Skrevet

Så find en anden at ses med, det er da mega umodent at bodyshame hende på denne måde. 

Skulle jeg også udstille en mand fordi jeg personligt synes hans tissemand er for lille? 

Jesus. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Billederne er desværre fjernet

Skrevet
ShesAllThat skrev, den 1/1/2019 at 21:42:

Så find en anden at ses med, det er da mega umodent at bodyshame hende på denne måde. 

Skulle jeg også udstille en mand fordi jeg personligt synes hans tissemand er for lille? 

Jesus. 

Jeg krummer også tæer når folk herinde udstiller annoncører, kun med det formål at svine dem lidt til.

Skrevet
ShesAllThat skrev, den 1/1/2019 at 21:42:

Jesus. 

Hvis du skulle støde på en mand der har oprettet en annonce hvor han fremhæver sin lille tissemand, så mener jeg at det ville være OK at du skrev at du syntes at hans tissemand var for lille.

Trinetease skrev, for 9 timer siden:

Jeg krummer også tæer når folk herinde udstiller annoncører, kun med det formål at svine dem lidt til.

Nu fremhæver hun jo selv sine ekstremt store bryster i sin annonce, så er det vel OK at skrive at man synes at de er for store?

Skrevet
Bear skrev, for 16 minutter siden:

Hvis du skulle støde på en mand der har oprettet en annonce hvor han fremhæver sin lille tissemand, så mener jeg at det ville være OK at du skrev at du syntes at hans tissemand var for lille.

Nu fremhæver hun jo selv sine ekstremt store bryster i sin annonce, så er det vel OK at skrive at man synes at de er for store?

Men hvorfor ikke bare ignorere en sådan annonce?

Skrevet
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Men hvorfor ikke bare ignorere en sådan annonce?

Fordi mænd er fascineret af store bryster? ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.