Hop til indhold
stener

Pink Orchid Massage Schaksgade 12 Kbh.k

Recommended Posts

kom lige forbi og så de havde et tilbud på oliemassage 300 for en time, pigen der masserede hed Sar var 40 år og noget af det sødeste, jeg har mødt på en massageklinik, massagen var god og fast og ikke noget friturebad, som visse steder, jeg kunne godt få den hårdere hvis jeg ønskede det, faktisk var det massagen og Sars søde væsen, der gjorde at jeg for første gang, valgte at købe 1 time extra, jeg har helt klart fundet mit nye sted, det var iøvrigt ( i det har tilfælde ) en fornøjelse, at man ikke hele tiden, blev spurgt om lillemanden ikke også skulle have massage. Man kan ikke få sex her, men hvis du bare søger en rigtig god massage, med en sød og charmerende pige, så tag Sar, men vær god mod hende,, det er hun værd.

http://www.pinkorchid.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi og mødt Sar hos Pink Orchid, og kan fuldt ud tilslutte mig beskrivelsen ovenfor. Massagen var god og kompetent, og med fokus på selve massagen stort set hele tiden, så forvent ikke en masse lir, men til 300 kr er massagen et fund!

Kemien med Sar var helt i top, hun er sød og lattermild og jeg følte mig i rigtig godt selskab med hende - tiden fløj afsted. Om man kan få sex ved jeg ikke - men et dejligt HJ blev det da til. Jeg kunne sagtens overtales til at besøge Sar igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din fine anmeldelse Hopla, og tak fordi du fortalte om alle dine erfaringer. Vi giver kun god massage her. Derfor arbejder Sar måske ikke her næste gang du kommer.

Med venlig hilsen

Pinkorchid Thaimassage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pink Orchid

Som jeg skriver, så var Sars massage et fund, så helt enig med dig i at der gives god massage.

Skulle et hj hos jer virkelig være fy-fy, så har jeg meget svært ved at gætte, hvad de indtil flere køkkenruller, som stod frit fremme i rummet så skal bruges til. Det er i hvert fald ikke til at tørre olie af kroppen, da den blev doceret perfekt, og ikke efterlod ens krop drivende, sådan som første indlægsholder også bemærker.

Så ro på; at der en gang imellem skulle blive givet et stille hj på en thai massage klinik overrasker næppe nogen, og har jo intet at gøre med kvaliteten af massagen i øvrigt.

Hvis min anmeldelse skulle få den konsekvens for Sar, som du antyder, ville det være synd, både for hende og for alle andre, som måtte have lyst til at nyde hendes gode massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Pink Orchid

Må jeg komplimenterer jer for det 100% korrekte og meget smukke dansk I skiver.

Det er meget usædvanligt for en thai. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag är också i tvivel om Pink Orhid verkligen är Pink Orchid ovan. Kanske något för Admin? Att registrera sig som en existerande massageklinik utant att faktiskt representera dem är något som inte kan tolereras!

Jag tycker ändå att alla som skriver om sina upplevelser på Thaikliniker skall ta inlägget som en vink med en vognstang. Det är inte alla kliniker som ser med milda ögon på att deras personal ger extra tjänster av de slag som oftast diskuteras på detta forum.

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Kanske något för Admin? Att registrera sig som en existerande massageklinik utant att faktiskt representera dem är något som inte kan tolereras!

Ro på, Århuselsker og Lille... Der er intet som helst, der tyder på, at det er en fake profil. Dette begrunder jeg med at jeg har lidt flere oplysninger til rådighed end i andre har. :)

Når dette så er sagt, så kan det godt undre mig, at man som Thai massage sted reagerer så voldsomt overfor, at enkelte af pigerne giver et handjob i tilgift til massagen. Dette er vel nærmere reglen end undtagelsen at dette forekommer.

Jeg håber sandelig heller ikke, at ovenstående anmeldelse af Sar vil få ansættelsesmæssige konsekvenser for hende. Dette vil næppe være god reklame for stedet. Der er trods alt rigtig mange, der kigger med herinde. :)

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når dette så er sagt, så kan det godt undre mig, at man som Thai massage sted reagerer så voldsomt overfor, at enkelte af pigerne giver et handjob i tilgift til massagen. Dette er vel nærmere reglen end undtagelsen at dette forekommer.

Nu er det almindeligt kendt at Pink Orchid er et af de meget meget få steder der ikke yder andet

end massage (har altid læst at de ikke yder ekstra i andre anmeldelser) det kan der være flere grunde til.

Hvis de så ansætter en pige og aftaler med hende at de under ingen omstændigheder vil have at hun sælger håndjob eller lign., og hun så gør det alligevel, så er det da et problem.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skal jo også huske, at selvom det er almindeligt med minimum et HJ efter en gang massage, er det

stadig noget politi og domstole betragter som en seksuel ydelse og derfor kan en ejer risikere en

tiltale efter rufferiparagraffen .

Det er jo også derfor, der nogle steder, heller ikke ved telefonisk forespørgsel er muligt at få andet end massage og det så alligevel kan lade sig gøre ved fremmøde.

Al den omtale der er her og på andre fora er jo guf for efterforskere og derfor naturligt at nogle benægter det kan lade sig gøre på deres sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...