ungfyr 3 Skrevet 29. December, 2018 Er der nogen her, der har haft besøg af Natascha? Hun ser meget spændende ud. Overvejer kraftigt at få besøg af hende, men vil da lige høre herinde først. https://annoncelight.dk/showad/266438 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr 3 Skrevet 29. December, 2018 Nu har jeg aftalt med hende, at hun skal komme på besøg hos mig i morgen. Så skal jeg nok skrive her inde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 29 Skrevet 30. December, 2018 Hvordan gik det så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr 3 Skrevet 30. December, 2018 ungfyr skrev, den 29/12/2018 at 15:44: Er der nogen her, der har haft besøg af Natascha? Hun ser meget spændende ud. Overvejer kraftigt at få besøg af hende, men vil da lige høre herinde først. https://annoncelight.dk/showad/266438 Det gik faktisk rigtig godt. Vi startede med at sende et par billeder til hinanden over Snapchat inden hun kom hjem til mig. Jeg kan ærligt sige at hendes billeder lyver ikke. De er ægte. Hun skriver også i annoncen. Der er frit valg af huller med i prisen. Og jeg prøvede dem alle. Prisen var som skrevet i annoncen og alt var med i prisen og hun har bestemt ikke travlt ang tiden. Hun er pisse fræk og yder den bedste service jeg har oplevet. Kan kun anbefale folk at få hende på besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr 3 Skrevet 30. December, 2018 Hvad angår tiden. Så er det når begge parter syntes det er nok. Hun var hos mig i 1 time ca. Men kunne ikke mere til sidst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 1. Januar, 2019 En lille forbrugeroplysning. Hun er også på sugardating. Her kalder hun sig Mis Loba. Tilbyder alt ved aftale - pris kr 2.500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 13. Januar, 2019 Hun er også på scor.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 13. Januar, 2019 Hun er super fræk, har knaldet hende, dog var det uden penge involveret og et stykke tid siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr 3 Skrevet 13. Januar, 2019 Ja persolighed, udseende og service er 100% i orden. Det er ikke sidste gang hun har besøgt mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg