Hop til indhold

Recommended Posts

Guest keep it simpel

Undskyld mig...der er sååååå mange indslag omkring netop de to kvinder...

så læs dem istedet for at forvente at folk skal skrive det samme igen og igen...det er da omsonst...

sjovere at bruge mediet til info om nye kvindeopdagelser....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant spørgsmål! 

De er sku super lækre, sexede begge to, hver for sig, men alligevel ens.

Bee lidt ældre, men super lækker krop, ten lige lige så!. Top prof. Damer der kan sit kram. Måske nok de 2 i vejle, Fredericia området der kan få enhver mand op at stå:).

Tilbyder det samme + ekstra hvis du er inde i varmen,  eller kender dem godt!. Skal lige se dig an først:D

Ja. En trekant med de to, ville nok være toppen af sexpoppen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ton skrev, den 29/12/2018 at 08:28:

For og imod... Hvis der da er et imod ;)

Hvem foretrækker I

Spændende spørgsmål. Har kun mødt Bee. Super sød og lækker kvinde. Hvad mon får nogen til at foretrække Ten? Måske nogle Ten-fans kunne oplyse os ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nærstuderet 50+ kvinder af thailandsk herkomst og 1000+ af alle mulige herkomster og selv om næsten alle kvinder jeg involveret mig i uden tøj, i den grad har bidraget til at jeg ikke har levet forgæves på denne jord, er det de færreste jeg gerne ville tage med til himlen. Bee er en af dem. Og jeg er sikker på at ikke en gang Sankt Peter har nogle indvendinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos begge. Bee dog kun en gang. Ten er fræk, flot, og også lidt sød, Bee er sød, flot og også lidt fræk. 

Men Ten er pirringens ukronede dronning!

Redigeret af stein
Forglemmelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr.mand skrev, den 29/12/2018 at 12:24:

Interessant spørgsmål! 

De er sku super lækre, sexede begge to, hver for sig, men alligevel ens.

Bee lidt ældre, men super lækker krop, ten lige lige så!. Top prof. Damer der kan sit kram. Måske nok de 2 i vejle, Fredericia området der kan få enhver mand op at stå:).

Tilbyder det samme + ekstra hvis du er inde i varmen,  eller kender dem godt!. Skal lige se dig an først:D

Ja. En trekant med de to, ville nok være toppen af sexpoppen .

Ekstra hvis man er inde varmen ??? Kan du komme nærmere ind på hvad det er de tilbyder ??? Egner det sig ikke til offentligheden  - så gerne en pm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 28/4/2019 at 08:52:

Ten er startet igen under nyt telefonnummer https://annoncelight.dk/showad/273140

Den gamle annonce med det gamle telefonnummer og andre billeder er stadig tilgøngelig på AL her https://annoncelight.dk/showad/252972

Hun har kun annonce på en gang i mellem. 

Nogen der ved om hun kan besøges, når den ikke er på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...