Guest trille8700 Skrevet 29. December, 2018 Kære alle sammen Et pænt farvel skal lyde herfra. Denne side har gennem meget lang tid været min VEN og sparingspartner, når jeg følte jeg havde brug for et råd, eller vende et dilemma med nogle andre mennesker. Jeg elsker jer alle sammen herinde, for i er hver og en..dem der skaber siden herinde...BIG LOVE... Jeg har desværre fået mig en tidligere ven/kollege på nakken. Vi prøvet og arbejde sammen i en mindre periode, men pga uoverensstemmelser vi kom nemt op og diskutere/ småskændes og blive uenige om hvordan mange ting skulle gøres..derfor synes jeg det bedste var og afbryde vores samarbejde... dette kostede så også vores venskab. Jeg gjorde det meget tydeligt at jeg ingen kontakt ønskede efterfølgende, og har overholdt min del af dette. men min tidligere ven bliver ved med og kontakte mig, med anklager om at jeg skulle sprede løgne osv om vedkommende. jeg valgte meget kort og svare på beskederne at jeg ikke på nogen måde havde snakket om vedkommende nogle steder. nu er vedkommende så begyndt og kontakte mig på min arbejde´s telefon, da jeg har blokeret vedkommende på min private telefon og facebook, for og få fred. vedkommende mener at alle tidligere fælles bekendte/venner og min familie skal kende sandheden om mig og hvad jeg har lavet op gennem mit liv af fejl. Dette synes jeg ikke er særlig sjovt...ja jeg har begået fejl i mit liv, men har også lært af min fejl og taget mine straffe. Jeg er pisse BANGE for hvad personen kan finde på. har ikke sovet i 2 døgn jeg vælger derfor og slette alt der kan relatere til mig og mit virke indenfor dette felt. ( en god ven af mig, mener jeg skal melde personen for chikane... mit problem ligger bare så i at så skal jeg også overfor en off myndighed fortælle om mit arb som glædespige, hvilket jeg ikke har lyst til ) Held og lykke til alle herinde Kæmpe kram Min profil herinde bliver slettet senest d 31-12-2018 kl 23.00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 29. December, 2018 trist det skal ende på den måde. Håber du får fred. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 29. December, 2018 Jeg er ked af det du bliver udsat for. Bloker personen på din arbejdsmobil og lad os håbe at hun sunder sig og indser at hun ikke får noget godt ud af at afsløre dig til venner eller familie. Ja, hun vil måske fryde sig i kort tid, men den skade og sorg hun forvolder, ikke kun for dig men også for dine nærmeste, er ikke det værd. Hun vil kunne gå videre i livet uden konsekvenser for det hun har gjort, men det er jo ikke sikkert dine nærmeste kan gøre det samme. Så jeg håber hun ombestemmer sig og indser at det er bedre at gå videre i livet uden at tage hævn på den måde. Kram til både dig og hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 505 Skrevet 29. December, 2018 (edited) Ønsker dig held og lykke med at få lov til at være i fred. Redigeret 29. December, 2018 af Kim 0240 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictorBBC 52 Skrevet 29. December, 2018 Det er en trist situation, men sådan som du fortæller det er jeg ikke sikker på at det at du stopper, vil få hende til at stoppe..? Det lyder til at hun truer dig fordi hun tror at du bagtaler hende? Det er jo hendes problem at hun tror sådan, men hvorfor skulle hun tro anderledes af at du stopper? Og hvis hun er så ubehagelig har hun sikkert allerede lavet kopi af et eller andet der kan relateres til dig og denne branche, så hvad skulle det hjælpe at slette det nu? Jeg er uenig i hvad cristina siger med at hun 'kan gå videre i livet uden konsekvenser' - det har altid konsekvenser når man opfører sig som et røvhul mod andre, og de problemer vil hun løbe ind i senere i sit liv. Det med at familien skal kende til ens arbejde vækker også en stor skræk i mig... men omvendt tænker jeg også at ærlighed er en god ting, også selvom det kan være ubehageligt i en periode. Jeg har selvfølgelig ingen planer om at fortælle nogen noget, men jeg tænker alligevel at hvis det skulle ske så kunne jeg jo bare sige det som det er: "Ja, jeg kan godt li sex. Ja, jeg kan godt li penge. Hvad vil I gøre ved det?" Selvom sexarbejde bliver set meget ned på socialt, så er det jo ikke ulovligt at være sexarbejder. Men derimod, som du også selv er inde på, så er chikane ulovligt. Kh V 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 29. December, 2018 trille8700 skrev, for 5 timer siden: Kære alle sammen Et pænt farvel skal lyde herfra. Denne side har gennem meget lang tid været min VEN og sparingspartner, når jeg følte jeg havde brug for et råd, eller vende et dilemma med nogle andre mennesker. Jeg elsker jer alle sammen herinde, for i er hver og en..dem der skaber siden herinde...BIG LOVE... Jeg har desværre fået mig en tidligere ven/kollege på nakken. Vi prøvet og arbejde sammen i en mindre periode, men pga uoverensstemmelser vi kom nemt op og diskutere/ småskændes og blive uenige om hvordan mange ting skulle gøres..derfor synes jeg det bedste var og afbryde vores samarbejde... dette kostede så også vores venskab. Jeg gjorde det meget tydeligt at jeg ingen kontakt ønskede efterfølgende, og har overholdt min del af dette. men min tidligere ven bliver ved med og kontakte mig, med anklager om at jeg skulle sprede løgne osv om vedkommende. jeg valgte meget kort og svare på beskederne at jeg ikke på nogen måde havde snakket om vedkommende nogle steder. nu er vedkommende så begyndt og kontakte mig på min arbejde´s telefon, da jeg har blokeret vedkommende på min private telefon og facebook, for og få fred. vedkommende mener at alle tidligere fælles bekendte/venner og min familie skal kende sandheden om mig og hvad jeg har lavet op gennem mit liv af fejl. Dette synes jeg ikke er særlig sjovt...ja jeg har begået fejl i mit liv, men har også lært af min fejl og taget mine straffe. Jeg er pisse BANGE for hvad personen kan finde på. har ikke sovet i 2 døgn jeg vælger derfor og slette alt der kan relatere til mig og mit virke indenfor dette felt. ( en god ven af mig, mener jeg skal melde personen for chikane... mit problem ligger bare så i at så skal jeg også overfor en off myndighed fortælle om mit arb som glædespige, hvilket jeg ikke har lyst til ) Held og lykke til alle herinde Kæmpe kram Min profil herinde bliver slettet senest d 31-12-2018 kl 23.00 Dear Trille8700. It hurts me that you have a friend who acts like an utter asshole, pure simple m-f asshole. I know the feeling to well, the fear of getting exposed by your so called friend. I’ve Been there myself. I dunno why she acts or why she’s threatens you, but to me it seems like she want’s some kind of leverage on you, she need to hurt you for some reason and that makes her feel better thanyou in some way. Just an idea, I dunno anything about you, but and here is the big but, what if you did the total opposite? You told your family before she gets the chance of doing it? What do you have to lose? Best of luck to you. Bud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 29. December, 2018 trille8700 skrev, for 5 timer siden: Kære alle sammen Et pænt farvel skal lyde herfra. Denne side har gennem meget lang tid været min VEN og sparingspartner, når jeg følte jeg havde brug for et råd, eller vende et dilemma med nogle andre mennesker. Jeg elsker jer alle sammen herinde, for i er hver og en..dem der skaber siden herinde...BIG LOVE... Jeg har desværre fået mig en tidligere ven/kollege på nakken. Vi prøvet og arbejde sammen i en mindre periode, men pga uoverensstemmelser vi kom nemt op og diskutere/ småskændes og blive uenige om hvordan mange ting skulle gøres..derfor synes jeg det bedste var og afbryde vores samarbejde... dette kostede så også vores venskab. Jeg gjorde det meget tydeligt at jeg ingen kontakt ønskede efterfølgende, og har overholdt min del af dette. men min tidligere ven bliver ved med og kontakte mig, med anklager om at jeg skulle sprede løgne osv om vedkommende. jeg valgte meget kort og svare på beskederne at jeg ikke på nogen måde havde snakket om vedkommende nogle steder. nu er vedkommende så begyndt og kontakte mig på min arbejde´s telefon, da jeg har blokeret vedkommende på min private telefon og facebook, for og få fred. vedkommende mener at alle tidligere fælles bekendte/venner og min familie skal kende sandheden om mig og hvad jeg har lavet op gennem mit liv af fejl. Dette synes jeg ikke er særlig sjovt...ja jeg har begået fejl i mit liv, men har også lært af min fejl og taget mine straffe. Jeg er pisse BANGE for hvad personen kan finde på. har ikke sovet i 2 døgn jeg vælger derfor og slette alt der kan relatere til mig og mit virke indenfor dette felt. ( en god ven af mig, mener jeg skal melde personen for chikane... mit problem ligger bare så i at så skal jeg også overfor en off myndighed fortælle om mit arb som glædespige, hvilket jeg ikke har lyst til ) Held og lykke til alle herinde Kæmpe kram Min profil herinde bliver slettet senest d 31-12-2018 kl 23.00 lyder som om at du har fået en ubehagelig syg stalker på nakken, personer som hende du omtaler virker psykisk syg med vrangeforestillinger, har været udsat for nøjagtig det samme og var nød til at gå til politiet, skriv gerne en pb hvis du ønsker en snak el gode råd...mvh en som har prøvet det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 29. December, 2018 Hej søde. Hvor er det trist at du er endt i denne sitation. Penge og griskhed og misundelse er oftes roden til alt ondt. og hvor er det ærgerligt, da det er alle i denne branche vel ondt at have en at dele sine tanker med. Denne branche har lært mig af samme erfaring at man kun kan stole på sig selv. At samarbejde med andre piger kommer aldrig til at ske igen herfra. knus og held og lykke til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 29. December, 2018 Hej trille8700. Lad mig starte med at sige at jeg er rigtig ked af din situation... Jeg tænker lidt at det er de færreste der har bekendtgjort hvad de laver overfor familie og venner. Jeg er dog en af dem. Men hvad med hende selv? Hvis ikke hendes venner og familie ved hvad hun laver, så tænker jeg ikke denne trussel er andet end en trussel. Da hun ved at afsløre sig, selv kan ende i fedtefadet.? Jeg håber inderligt at hun bevare sin sunde fornuft og medmenneskelighed og absolut vælger at opføre sig som et respektfuld menneske. For victorbbc. Har ganske ret. Karma er vores værste fjende, så der kommet intet godt ud af denne løsning for hverken du eller hende. Håber alt løser sig. Mvh Tanja 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. December, 2018 Virkelig trist for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 29. December, 2018 Jeg har virkelig ondt af dig at det er kommet så langt. Det er svært hvis ikke umuligt at komme med gode råd. For hvordan skal man få stoppet chikanen. Hver eneste løsning er jo individuel afhængig hvordan personen generelt er. Problemet med venskaber er at de næsten er ligesom parforhold. Når det går i stykker vil der ofte være en som føler sig forudrettet. Som jeg læser dit indlæg er det dig der har taget beslutningen om at I ikke skulle ses mere overhovedet. Dvs du har forladt forholdet og hun er den forudrettede. Hun har ret i at være forudrettet men har ikke på nogen måde ret til at chikanere dig. Hun reagerer tydeligt uovervejet ved at true med at afsløre din beskæftigelse da hun jo selv må have må nogle lig i lasten. Et vanvittigt forslag kunne være at gå den modsatte vej. Komme hende lidt i møde og måske tage en snak om hvad der er gået galt. Hun virker umiddelbart meget desperat men du kender hende så du kan vurdere om det kan være en mulighed. Vi ved desværre at det med at melde chikane til politiet ikke altid stopper chikanen. Jeg håber at du får løst problemet og kan komme videre i dit liv. Held og lykke med det og et godt nytår til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewLife 9 Skrevet 29. December, 2018 (edited) Kære Trille. Du har min fulde medfølelse. Chikane er aldrig rart at opleve. Jeg var i branchen i mere end 12 år, og har mange gange oplevet chikane. Mest fra mændene, men også fra dem jeg sad på vagt med. Eller mutre/ejere som pudselig skulle have ekstra, fordi man havde haft en god vagt. Eller mandlige bekendte som sendte deres venner ind som gæster hos mig, uden at jeg viste det. Eller sågar perifære mandlige familiemedlemmer som første forsøgte at købe mig, og derefter at afpresse mig til sex. For mit vedkommende blev chikanen i sidste ende et wakeup-call for mig. Jeg indså, at mit ekstreme og ubalancerede sex-liv var meget skadeligt for mig selv og mine omgivelser, og at jeg selv var skyld i, at chikanen havde den magt/betydning over mig, som den havde. I dag er jeg heldigvis stoppet og kommet videre. Men jeg kæmper stadig med de store skader som min tid på lagnerne har medført. Chikane er noget lort. Men ud af det værste lort, kan der også komme noget godt. Godt nytår! Redigeret 29. December, 2018 af NewLife Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 29. December, 2018 Hej Trile, skidt situation, og Lagaffe skrev klogt at du kunne “prøve at tage tyren ved hornene” d x veninden bliver ved med at “opsøge dig via chikane” er det hende der har det største tab, formentligt kan hun overtales til en voksen snak om “hvad og hvorfor, og derfor,” muligt hun truer med at offentliggøre din GP tid, men som jeg forstod det så er i kolleger, så du kan da nævne en passant at I var jo kolleger. Hvilken skade vil det gøre at du er stoppet som GP vil dine ægte venner slå hånden af dig? Vil dine forældre, eventuelel kæreste som forhåbentligt kender til din tid, en tid der for ham nok er før hans tid. Tag voksen snakken, hvis hun stadig truer, så fjern truslen ved selv at fortælle det til dem du elsker, og fortæl så x veninden at hun ikke kan true, måden at forælle om GP tiden er at du siger du har stoppet. knuz og godt nytår Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 29. December, 2018 @trille8700 “Jeg vælger derfor og slette alt der kan relatere til mig og mit virke indenfor dette felt” Som jeg forstår det, stopper du ikke dit virke? Men sletter din profil fordi hun kender den? Du må jo have sagt/ gjort noget der har såret din tidligere kollega/ veninde dybt, siden hun reagerer som hun gør. Havde hun reageret med ligegyldighed, var løbet nok kørt, men hun har et sår du måske kan hele, hvis du rækker hånden frem, “æder” din stolthed og tager en snak med hende Håber det bedste for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewLife 9 Skrevet 29. December, 2018 I mine første år, ignorerede jeg chikanerne fra de andre i banchen. Jeg holdt bare lav profil i et stykke tid, og holdt noget ferie. Jeg havde så en konflikt med en rigtig god veninde i branchen. Det gik bare HELT galt. Jeg ville gerne opretholde venskabet og forsøgte dialogens vej. Men det optrappede bare situationen. HUn breakede mit hemmelige liv til min kæreste, familie og venner. Og nærmest fra den ene dag til den anden, havde jeg ingen kæreste, og kun kontakt til mine forældre, søster og en enkelt veninde (udenfor branchen). Branchen er fyldt med psykisk ustabile mennesker. Og hvis de begynder at chikanere en, er det bedste at ignorere dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trille8700 Skrevet 29. December, 2018 VictorBBC skrev, for 11 timer siden: Det er en trist situation, men sådan som du fortæller det er jeg ikke sikker på at det at du stopper, vil få hende til at stoppe..? Det lyder til at hun truer dig fordi hun tror at du bagtaler hende? Det er jo hendes problem at hun tror sådan, men hvorfor skulle hun tro anderledes af at du stopper? Og hvis hun er så ubehagelig har hun sikkert allerede lavet kopi af et eller andet der kan relateres til dig og denne branche, så hvad skulle det hjælpe at slette det nu? Jeg er uenig i hvad cristina siger med at hun 'kan gå videre i livet uden konsekvenser' - det har altid konsekvenser når man opfører sig som et røvhul mod andre, og de problemer vil hun løbe ind i senere i sit liv. Det med at familien skal kende til ens arbejde vækker også en stor skræk i mig... men omvendt tænker jeg også at ærlighed er en god ting, også selvom det kan være ubehageligt i en periode. Jeg har selvfølgelig ingen planer om at fortælle nogen noget, men jeg tænker alligevel at hvis det skulle ske så kunne jeg jo bare sige det som det er: "Ja, jeg kan godt li sex. Ja, jeg kan godt li penge. Hvad vil I gøre ved det?" Selvom sexarbejde bliver set meget ned på socialt, så er det jo ikke ulovligt at være sexarbejder. Men derimod, som du også selv er inde på, så er chikane ulovligt. Kh V Hej tak for rådene Jeg tænker det meste hen af vejen som dig, men tænker også bare det ikke kan være rigtigt al det her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trille8700 Skrevet 29. December, 2018 Buddha skrev, for 8 timer siden: Dear Trille8700. It hurts me that you have a friend who acts like an utter asshole, pure simple m-f asshole. I know the feeling to well, the fear of getting exposed by your so called friend. I’ve Been there myself. I dunno why she acts or why she’s threatens you, but to me it seems like she want’s some kind of leverage on you, she need to hurt you for some reason and that makes her feel better thanyou in some way. Just an idea, I dunno anything about you, but and here is the big but, what if you did the total opposite? You told your family before she gets the chance of doing it? What do you have to lose? Best of luck to you. Jeg var nød til lige og bruge google oversæt da mit engelske ikke er så godt. Jeg føler ikke umiddelbart lyst til og fortælle hele min familie om det her. Min Far ved besked, men øvrig familie ved ingenting, og har ikke lyst til at de skal vide det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trille8700 Skrevet 29. December, 2018 Lagaffe skrev, for 5 timer siden: Jeg har virkelig ondt af dig at det er kommet så langt. Det er svært hvis ikke umuligt at komme med gode råd. For hvordan skal man få stoppet chikanen. Hver eneste løsning er jo individuel afhængig hvordan personen generelt er. Problemet med venskaber er at de næsten er ligesom parforhold. Når det går i stykker vil der ofte være en som føler sig forudrettet. Som jeg læser dit indlæg er det dig der har taget beslutningen om at I ikke skulle ses mere overhovedet. Dvs du har forladt forholdet og hun er den forudrettede. Hun har ret i at være forudrettet men har ikke på nogen måde ret til at chikanere dig. Hun reagerer tydeligt uovervejet ved at true med at afsløre din beskæftigelse da hun jo selv må have må nogle lig i lasten. Et vanvittigt forslag kunne være at gå den modsatte vej. Komme hende lidt i møde og måske tage en snak om hvad der er gået galt. Hun virker umiddelbart meget desperat men du kender hende så du kan vurdere om det kan være en mulighed. Vi ved desværre at det med at melde chikane til politiet ikke altid stopper chikanen. Jeg håber at du får løst problemet og kan komme videre i dit liv. Held og lykke med det og et godt nytår til dig. Og komme vedkommende i møde vil ikke hjælpe. vedkommende kan være så ubehagelig og direkte, så det ønsker jeg ikke igen Det her er mere end rigeligt for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trille8700 Skrevet 29. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden: Hej Trile, skidt situation, og Lagaffe skrev klogt at du kunne “prøve at tage tyren ved hornene” d x veninden bliver ved med at “opsøge dig via chikane” er det hende der har det største tab, formentligt kan hun overtales til en voksen snak om “hvad og hvorfor, og derfor,” muligt hun truer med at offentliggøre din GP tid, men som jeg forstod det så er i kolleger, så du kan da nævne en passant at I var jo kolleger. Hvilken skade vil det gøre at du er stoppet som GP vil dine ægte venner slå hånden af dig? Vil dine forældre, eventuelel kæreste som forhåbentligt kender til din tid, en tid der for ham nok er før hans tid. Tag voksen snakken, hvis hun stadig truer, så fjern truslen ved selv at fortælle det til dem du elsker, og fortæl så x veninden at hun ikke kan true, måden at forælle om GP tiden er at du siger du har stoppet. knuz og godt nytår Alko Jeg brude jo ikke stoppe...fordi hun er sådan overfor mig Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trille8700 Skrevet 29. December, 2018 Buddha skrev, for 9 timer siden: Dear Trille8700. It hurts me that you have a friend who acts like an utter asshole, pure simple m-f asshole. I know the feeling to well, the fear of getting exposed by your so called friend. I’ve Been there myself. I dunno why she acts or why she’s threatens you, but to me it seems like she want’s some kind of leverage on you, she need to hurt you for some reason and that makes her feel better thanyou in some way. Just an idea, I dunno anything about you, but and here is the big but, what if you did the total opposite? You told your family before she gets the chance of doing it? What do you have to lose? Best of luck to you. Bud Jeg gider slet ikke synke ned på det plan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trille8700 Skrevet 29. December, 2018 Lagaffe skrev, for 5 timer siden: Jeg har virkelig ondt af dig at det er kommet så langt. Det er svært hvis ikke umuligt at komme med gode råd. For hvordan skal man få stoppet chikanen. Hver eneste løsning er jo individuel afhængig hvordan personen generelt er. Problemet med venskaber er at de næsten er ligesom parforhold. Når det går i stykker vil der ofte være en som føler sig forudrettet. Som jeg læser dit indlæg er det dig der har taget beslutningen om at I ikke skulle ses mere overhovedet. Dvs du har forladt forholdet og hun er den forudrettede. Hun har ret i at være forudrettet men har ikke på nogen måde ret til at chikanere dig. Hun reagerer tydeligt uovervejet ved at true med at afsløre din beskæftigelse da hun jo selv må have må nogle lig i lasten. Et vanvittigt forslag kunne være at gå den modsatte vej. Komme hende lidt i møde og måske tage en snak om hvad der er gået galt. Hun virker umiddelbart meget desperat men du kender hende så du kan vurdere om det kan være en mulighed. Vi ved desværre at det med at melde chikane til politiet ikke altid stopper chikanen. Jeg håber at du får løst problemet og kan komme videre i dit liv. Held og lykke med det og et godt nytår til dig. Det var mig der valgte at vi ikke længere kunne arb sammen, jeg valgte og stoppe vores arb situation inden jeg følte det drev for langt ud med skændier om hvordan tingene skulle være..det gav jo hele tiden en dårlig stemning. vedkommende valgte så, at så kunne vi heller ikke være venner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewLife 9 Skrevet 29. December, 2018 trille8700 skrev, for 4 timer siden: Min Far ved besked, men øvrig familie ved ingenting, og har ikke lyst til at de skal vide det. Kære Trille, Jeg er glad for at høre, at du har delt det med din far. Men jeg vil opfordre dig til at dele det med andre - specielt mennesker der ikke er en del af branchen. Det kan nemlig være uheldigt, hvis man kun deler det med andre i branchen (f.eks. dem her på eroguide), og ikke bliver udfordret på sine holdninger og overbevisninger af mere "normale" mennesker. Personligt kan jeg anbefale både LivaRehab og Reden, som har en fin rådgivning, som man sagtens kan bruge, selvom man ikke ønsker hjælp til at forlade prostitution, men bare har behov for at tale med nogle om det at være prostitueret. Herunder også problemer med chikane. Håber dig alt det bedste, og at du må få et godt og lykkebringende nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 30. December, 2018 (edited) trille8700 skrev, for 18 timer siden: Det var mig der valgte at vi ikke længere kunne arb sammen, jeg valgte og stoppe vores arb situation inden jeg følte det drev for langt ud med skændier om hvordan tingene skulle være..det gav jo hele tiden en dårlig stemning. vedkommende valgte så, at så kunne vi heller ikke være venner. Fair nok. Det var jo også kun et vanvittigt forslag - men nogle gange kan man være heldig at det virker. Redigeret 30. December, 2018 af Lagaffe Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 30. December, 2018 (edited) Hej trille Da jeg læste dit indlæg sad jeg tilbage med den følelse at din (eks)veninde føler sig dårligt behandlet og er dybt frustreret. Og i og med at du har blokeret hende har du lukket muligheden for al dialog ude. Det er ikke en undskyldning for så dårlig en adfærd hun viser , men det kunne være en forklaring. Derfor hælder jeg også til Lagaffes forslag om at komme hende i møde. Hvad har du at tabe ved det ? - Og hvad har du at vinde ? Prøv at overvej det. For måske mangler hun at sige nogle ting og få afklaret nogle ting før hunkan give slip på "jer" og det der var engang imellem jer. Og hun kan måske først give rigtig slip når hun føler hun har fået en ordentlig forklaring på hvorfor hun er blokeret. Måske er hun meget vred over det og vil bare have en slags oprejsning før hun lader dig få fred. Men jeg kan selvfølgelig tage helt fejl. Jeg kender dig jo ikke. Synes bare at når situationen tilsyneladende er så desperat så er det værd at overveje de muligheder der trods alt er for at løse problemerne. k.h. Lady C Redigeret 30. December, 2018 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trille8700 Skrevet 30. December, 2018 Lady C skrev, for 3 timer siden: Hej trille Da jeg læste dit indlæg sad jeg tilbage med den følelse at din (eks)veninde føler sig dårligt behandlet og er dybt frustreret. Og i og med at du har blokeret hende har du lukket muligheden for al dialog ude. Det er ikke en undskyldning for så dårlig en adfærd hun viser , men det kunne være en forklaring. Derfor hælder jeg også til Lagaffes forslag om at komme hende i møde. Hvad har du at tabe ved det ? - Og hvad har du at vinde ? Prøv at overvej det. For måske mangler hun at sige nogle ting og få afklaret nogle ting før hunkan give slip på "jer" og det der var engang imellem jer. Og hun kan måske først give rigtig slip når hun føler hun har fået en ordentlig forklaring på hvorfor hun er blokeret. Måske er hun meget vred over det og vil bare have en slags oprejsning før hun lader dig få fred. Men jeg kan selvfølgelig tage helt fejl. Jeg kender dig jo ikke. Synes bare at når situationen tilsyneladende er så desperat så er det værd at overveje de muligheder der trods alt er for at løse problemerne. k.h. Lady C Jeg tror desværre bare ikke at jeg ikke at jeg kan magte og sidde overfor vedkommende. så strid hun har været i telefonen osv, hun har direkte sagt at min handlinger ( og svine til ) vil få konskevenser, og at jeg skal få styr på mine ting. vedkommende har også truer med og ødelægge mit gode rygte, for ifølge medkommende har jeg jo lavet mange ting i min fortid, som nu vil komme frem. Jeg så hende forleden dag i et supermarked, og kunne mærke hvor bange jeg blev, fik vist det der hedder et angstanfald, fremmede kom hen og spurgte om jeg var ok...jeg skulle bare hjem NU. Jeg er BANGE for personen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg