Hop til indhold

Recommended Posts

handyman skrev, den 11/1/2019 at 22:12:

Jeg er fuldstændigt enig med Default User. ‘Bekræftige’ er en øjebæ, som er svær at igorere. På samme måde, når politikere og journalister snakker om ‘forpligtigelse’, så er det utroligt ærgerligt, at vi ikke formår at passe bedre på det danske sprog. Kommafejl er i den sammenhæng fuldstændigt ubetydelige - de regler er i forvejen temmeligt flydende. Ligeledes, ‘jeg vil kører mig en tur’ f.eks. Det er til at brække sig over. Problemet er, at når man gør opmærksom på det, bliver man opfattet som en skolemester - og de ramte bliver agressive og prøver af al magt at gøre gengæld. I min generation blev disse regler terpet igen og igen - og det kan man se, fordi folk på min alder har som regel fuldstændigt styr på deres dansk.

Nå, tilbage til massagen..

Tak. 100% enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman
Borende X skrev, for 3 timer siden:

?

Kære BX, nu du spørger (ellers ville jeg have holdt kæft): Een lærer er usikker, flere er usikre. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Nu syntes jeg i skal stoppe med al den lærer og grammatik snak, det ødelægger jo det hele, synd for pigerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På hjemmesiden står der 1200 for massage/klokke-massage. Er det den type i taler om her? Hvis ja, lyder det ikke helt billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
handyman skrev, for 2 timer siden:

Kære BX, nu du spørger (ellers ville jeg have holdt kæft): Een lærer er usikker, flere er usikre. B)

Det er jo nogle af de slåfejl, der kan snige sig ind, når man retter i indlægget undervejs. Det falder vist ikke ind under sproglig ubehjælpsomhed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Det er jo nogle af de slåfejl, der kan snige sig ind, når man retter i indlægget undervejs. Det falder vist ikke ind under sproglig ubehjælpsomhed :)

Hvis slåfejl ikke vidner om ubehjælpsomt sprogligt niveau, hvad er det så, når man ikke kan identificere dem? Her missede du din egen, siden du ikke forstod mit citat.

I min tid lærte man ordsproget om sten og glashus, men det gjorde man måske ikke i din?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

STOP STOP gå en en anden sladre side, her drejer det sig om massage og mere. Ikke alt det sludder, FY FOR FA###

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Hvis slåfejl ikke vidner om ubehjælpsomt sprogligt niveau, hvad er det så, når man ikke kan identificere dem? Her missede du din egen, siden du ikke forstod mit citat.

I min tid lærte man ordsproget om sten og glashus, men det gjorde man måske ikke i din?

Det synes jeg ikke det gør. Sproglig ubehjælpsomhed er, når man ikke kan få sætningerne til at hænge sammen. Er du ikke lidt højrøvet her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Jeg bakker dig op Prostate massage.  BX jeg mener ikke jeg er højrøvet, men alt jeres ævl om grammatik og lign. hører ikke hjemme under anmeldelse af vore søde piger. Hold det inden for plejehjemmets 4 vægge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 14/1/2019 at 14:41:

Er du ikke lidt højrøvet her?

 

 

1200785.gif

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 16/1/2019 at 08:40:

 

 

1200785.gif

Og hvordan skulle dette kunne aflæses af dit knastørre indlæg ovenfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Og hvordan skulle dette kunne aflæses af dit knastørre indlæg ovenfor?

Nu må snart skrive vores kærestebreve som direkte beskeder.

 

Jeg synes bare det var ironisk, at du spørger om, om jeg er højrøvet, når du selv lige har nedgjort læreruddannelsen og -professionen samt skolesystemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med dette opslag synes jeg vi skal komme tilbage  på sporet. 

Jeg var forbi Smallegade idag igen - og havde bestilt 1 time med Sophie. Puha hun er sød og dejlig. 

Det bedste er hendes indlevelse - og det der kassap massage - det er altså så frækt og lækkert. Skød næsten lampen ned haha

Jeg har prøvet og været hos mange thai massage - og billedet er stor udsving i kvaliteten. Fra oliesjask - til snyd med tiden men værst når der mangler engagement. 

Jeg vil langt hellere give 1.200 for kassap i verdensklasse - det er anderledes og mega frækt - end 800 for FP. Pris og oplevelse hænger tit sammen - det er min mening.

i næste uge vil jeg prøve en af de andre til oliemassage og handjob

god aften og skriv gerne om I har prøvet og hvad I synes 

Redigeret af MrMassageKing

Del dette indlæg


Link til indlæg

@frank.thomas Malee 50 år - stor barm - sød ca 155 ... lidt mave som en thai milf

Sophie - midt 30erne - sødeste og flotteste ansigt og smil - frække øjne. Lækker krop - men den får man ikke lov at lege med. Men hun er fantastisk - også prostata massage 

ny pige er Nami ... lækker pige første i 30 - tatoo - lækre bryster og mega fræk at se på 

god tur —- lad os høre din beretning - jeg tager derhen igen i næste uge - har lige været lønningsdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude ;-) 

Sad og surferede rundt og faldt over en annonce med kassap massage. Har tidligere prøvet krasai hos Dao på Strandvejen, nu Hvidovre (Friheden). Det var rigtigt godt.

Nå men hvad gør man(d) så - man går jo på eroguide for at finde en anmeldelse,  Desværre føler jeg at jeg er havnet på Undervisningsministerets hjemmeside i stedet for vedrørende dansk retskrivning. !!!!

Tråden starter med og skulle "linker til" Smallegade 39, men man føres til Godthåbsvej 19. Siden denne tråd, kan jeg konkluderer, at Smallegade 39 er overtaget af nogle andre, at de tidligere ejere af Smallegade 39 er flyttet til Godhåbsgade 19. So far so good. 

Efter at have læst noget om dansk grammatik, kommer tråden så tilbage på efter min opfattelse, rette spor og kan så læse at Sophie i tråden oplyses som værende midt 30, selvom der på klinikkens egen side fortælles at hun er 46?? hmmm. Der nævnes ikke andre navne på massøser på hjemmesiden / annoncen. 

Jeg ville virkelig gerne give dette en chance - altså kassap massagen, men synes ikke jeg har fået den information som ellers plejer at være tilgængelig her. 

Altså 1200 kr. for 1 time kassap inklusiv hj og prostata massage men ingen pilleri og med tøj på, er jo en pæn sjat penge, så kunne en mere detaljeret beskrivelse efter min opfattelse have været rigtig dejligt og hjælpe til at man fik mere lyst til at komme derhen. Så som fremgangsmåden, hvordan bygges det op, gives der god tid på HJ, får man "bare" jaget en finger op til prostata, altså en mere subjektiv beskrivelse. 

Hvordan er lokalerne, mulighed for bad f.eks. før og efter. Har allerede hørt at de er søde og smilende som vel nok de fleste thai'er er og så er vi nogen der kommer lidt længere væk fra som gerne vil høre om parkerings mulighederne ved klinikken, idet dette ej hellere oplyses på annoncen. 

Jeg nævner TRÅDEN, ikke nogen skribenter personligt og intet i mit indlæg er ment personligt. Jeg bliver bare lidt ærgelig når jeg håber at læse om en bestemt klinik / massør og der så "bare" står skidegodt, og et link til hvor man har været (stærkt overdrevet af mig).

Rigtig god dag

//Amar Lover 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 20 timer siden:

 

Nu LÆGGER jeg mig på massagebriksen. Der LIGGER jeg godt.

 

De der grammatiske rettelser kunne man lave tusindvis af på disse sider. Jeg tror dog ikke, det er pointen med sitet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
MrMassageKing skrev, den 29.12.2018 at 11:06:

Handjob inclusiv - og helt perfekt udført. Og prostata er også med - og med latexhandske ... mega lækkert - god tur 

Latexhandsken er forhåbentlig kun til brug ved pilleri i brummeren?

Har været ude et sted for at få alm. thai massage hvor massøren var ved at iføre sig latexhandsker.

Det blev et nej-tak herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...