Guest WideBeltLoverDK Skrevet 28. December, 2018 Det skulle gøre halsen mindre følsom og hjælpe med at kunne tage pikken længere ned i halsen uden brækreflekser. Skulle der være en som har erfaring med det, om det rent faktisk virker? https://www.sexshop.dk/comfortably-numb-deep-throat-spray-29ml Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 28. December, 2018 WideBeltLoverDK skrev, for 6 timer siden: Det skulle gøre halsen mindre følsom og hjælpe med at kunne tage pikken længere ned i halsen uden brækreflekser. Skulle der være en som har erfaring med det, om det rent faktisk virker? https://www.sexshop.dk/comfortably-numb-deep-throat-spray-29ml Ingen erfaring men umiddelbart vil jeg tro at effekten i større eller mindre overføres til pikken med mindre BJ er med gummi?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WideBeltLoverDK Skrevet 28. December, 2018 Ja okay det lyder ikke helt usandsynligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1083 Skrevet 28. December, 2018 DK fyr 34 skrev, for 4 timer siden: Ingen erfaring men umiddelbart vil jeg tro at effekten i større eller mindre overføres til pikken med mindre BJ er med gummi?? Jamen det vil da være dejligt hvis man så kan holde længere end de normale 8-10 min 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 28. December, 2018 SpankingSub skrev, for 2 timer siden: Jamen det vil da være dejligt hvis man så kan holde længere end de normale 8-10 min Det har du selvfølgelig ret i. Hvis det da har den effekt og ikke helt lægger den død Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 28. December, 2018 Det är allt annat än ofarligt att experimentera med lokalbedövning i svalget - som det faktiskt är fråga om här. En patient som fått lokalbedövning i svalget i samband med gastroskopi får inte äta eller dricka på (om jag minns rätt) två timmar efter undersökningen, och man prövar ofta med lite dryck först med vårdpersonal närvarande. Varför det? Det är en klar risk att man sväljer i fel strupe om bedövningen sitter kvar, vilket kan vara livsfarligt på både kort och lång sikt (kvävning eller lunginflammation). Risken ökar dessutom om man fått sedativ vid undersökningen eller är påverkad av alkohol. Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WideBeltLoverDK Skrevet 29. December, 2018 SpankingSub skrev, den 28/12/2018 at 11:41: Jamen det vil da være dejligt hvis man så kan holde længere end de normale 8-10 min Engang imellem er det også bare lækkert med en quicky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg