Hop til indhold
Guest WideBeltLoverDK

Comfortly numb deepthroat hals spray?

Recommended Posts

WideBeltLoverDK skrev, for 6 timer siden:

Det skulle gøre halsen mindre følsom og hjælpe med at kunne tage pikken længere ned i halsen uden brækreflekser.

Skulle der være en som har erfaring med det, om det rent faktisk virker?

https://www.sexshop.dk/comfortably-numb-deep-throat-spray-29ml

Ingen erfaring men umiddelbart vil jeg tro at effekten i større eller mindre overføres til pikken med mindre BJ er med gummi??

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 timer siden:

Ingen erfaring men umiddelbart vil jeg tro at effekten i større eller mindre overføres til pikken med mindre BJ er med gummi??

Jamen det vil da være dejligt hvis man så kan holde længere end de normale 8-10 min

Del dette indlæg

Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 2 timer siden:

Jamen det vil da være dejligt hvis man så kan holde længere end de normale 8-10 min

Det har du selvfølgelig ret i. Hvis det da har den effekt og ikke helt lægger den død :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Det är allt annat än ofarligt att experimentera med lokalbedövning i svalget - som det faktiskt är fråga om här.

En patient som fått lokalbedövning i svalget i samband med gastroskopi får inte äta eller dricka på (om jag minns rätt) två timmar efter undersökningen, och man prövar ofta med lite dryck först med vårdpersonal närvarande.

Varför det?   Det är en klar risk att man sväljer i fel strupe om bedövningen sitter kvar, vilket kan vara livsfarligt på både kort och lång sikt (kvävning eller lunginflammation).  Risken ökar dessutom om man fått sedativ vid undersökningen eller är påverkad av alkohol.

Lille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WideBeltLoverDK
SpankingSub skrev, den 28/12/2018 at 11:41:

Engang imellem er det også bare lækkert med en quicky :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...