Hop til indhold
Guest Thaimig

Østeuropæiske piger in and out, mest out, sorry

Recommended Posts

Guest Thaimig

Er jeg virkelig den eneste grimme dk mand som efter flere år på Eg, undre mig hvorfor dk mænd stadig hopper på den?

Ja, jeg læsser den ene efter den anden, om enten dårlig eller Fake oplevelse og tænker bare, ja hvornår overtager Hjernen?

Jeg er ej blind og ka sagtens se de er vældig smukke, men hva ska vi bruge det til, såfremt (billede er Fake) og endnu værre 

En Pimp står bag og lover evigt sex, som pigen iøvrigt ingen indflydelse har på, ja sorry, min tro, og ja jeg er ej selv af Gud's 

Bedste men jeg er dog nået til den, (du får hva du betaler) Ja så konklusion er, køb Dansk, og du får en go, ja både oplevelse, 

Samt en go Nattesøvn, ja du har (muligvis støttet en go dk pige) det kan næsten ej gå helt galt :wub:j

Jeg skriver ej ud fra hvor klog jeg er, men nok nærmere, ud fra, jeg ønsker jer den bedste Nytår 2019 

(Ja, mangler dog ej nogen at skrive med, men blot mit Budskab til jer) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Thaimig Forbered dig på en shit storm af mænd som vil argumentere røven ud af buksen, for hvorfor man skal købe sex af alt andet end danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 19 minutter siden:

Er jeg virkelig den eneste grimme dk mand som efter flere år på Eg, undre mig hvorfor dk mænd stadig hopper på den?

Ja, jeg læsser den ene efter den anden, om enten dårlig eller Fake oplevelse og tænker bare, ja hvornår overtager Hjernen?

Jeg er ej blind og ka sagtens se de er vældig smukke, men hva ska vi bruge det til, såfremt (billede er Fake) og endnu værre 

En Pimp står bag og lover evigt sex, som pigen iøvrigt ingen indflydelse har på, ja sorry, min tro, og ja jeg er ej selv af Gud's 

Bedste men jeg er dog nået til den, (du får hva du betaler) Ja så konklusion er, køb Dansk, og du får en go, ja både oplevelse, 

Samt en go Nattesøvn, ja du har (muligvis støttet en go dk pige) det kan næsten ej gå helt galt :wub:j

Jeg skriver ej ud fra hvor klog jeg er, men nok nærmere, ud fra, jeg ønsker jer den bedste Nytår 2019 

(Ja, mangler dog ej nogen at skrive med, men blot mit Budskab til jer) 

Jeg ved ikke om dit indlæg er en bevidst provokation eller du bare er total ignorant, men syntes virkelig dit indlæg er for dumt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger heller ikke andet end danske piger, da min erfaring er at der er alt for meget fup og fidus med de udenlandske piger. 

Med de danske piger - dem jeg besøger - er det mere WYSIWYG (What you see is what you get). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 34 minutter siden:

@Thaimig Forbered dig på en shit storm af mænd som vil argumentere røven ud af buksen, for hvorfor man skal købe sex af alt andet end danske piger.

Man skal da ikke fravælge piger, blot fordi at de er danske, ej heller fordi de er udenlandske.

Jeg er ganske sikker på at de fleste herinde, er i stand til at nævne flere både danske og udenlandske piger, som er stjerner

Jeg har personligt haft "succes" med begge

Jeg må indrømme at jeg sjældent har haft dårlige oplevelser, men det skyldes måske at jeg har andre kriterier for en god oplevelse end så mange andre herinde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

For en god ordens skyld - Jeg er ligeglad med hvad mænd vælger af nationalitet. 

Jeg lavede en sjov/ironisk kommentar til trådstarter. Fordi at det her emne altid starter en helvedes ballade, om priser, services som er typisk for udenlandske piger, osv osv..... 

I skal købe sex lige præcis hvor i vil...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 25 minutter siden:

 

I skal købe sex lige præcis hvor i vil...

Det gør jeg også, og jeg betaler for alt det fisse jeg får, der er bare forskel i prisen. :D

Jeg søger mest efter GFE, med en naturlig moden pige. Helst en jeg kan besøge flere gange. Dette medfører selvfølgelig flest danske piger, men jeg har da også haft enkelte udemærkede engangs knald med udenlandske piger. Hvis man sorterer "tilbudsvarerne" fra er det også muligt at finde kvalitet hos udenlandske piger, det svære er samtalens kunst, når man ikke har et fællessprog. 

Nogen kønsfæller kan bare gå ind 15 minutter og knalde løs, jeg har bare ikke fundet tilfredsstillelsen ved det endnu. :shock:

Danske piger kan da også være en "nitte", hvis ikke kemien rækker. Jeg har pt. en dansk pige jeg meget gerne ville møde, men som jeg næsten har opgivet, da hun hver gang jeg prøvet har aflyst. En anden dansk pige, som jeg er meget glad for, har desværre skiftet domicil til et sted, hvor det er helt umuligt for mig at møde op uden forklædning. 

BR. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber af både danske og udenlandske (østeuropæere og thaier), men går efter dem hvis prisen nærmer sig "danske" priser. Jeg vil gerne betale en fair pris. Spørgsmålet er selvfølgelig om der er bagmænd, der skummer fløden, men nogen gange må man gå med en gut feeling. Jeg har indtil nu haft gode oplevelser hos alle nationaliteter og spøjst nok er det kun ved et par danske jeg har haft en fornemmelse af at de nok ikke burde være i branchen. Dette er kan ikke bruges til noget statistisk, men jeg køber ikke præmissen om at østeuropæerne snyder - i hvert fald ikke dem, der vælger at komme tilbage gang på gang og tager tæt på danske priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine sugarbabes er fra Danmark. Mine GPere er fra Ungarn. Min kone er fra Sverige (og de sad på en tømmerflåde)

Ja, det kunne da godt være starten på en dårlig vittighed. Men det fungerer for mig, indtil det ikke fungerer for mig alligevel. 

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

@Thaimig Forbered dig på en shit storm af mænd som vil argumentere røven ud af buksen, for hvorfor man skal købe sex af alt andet end danske piger.

Ja du bliver nok modsagt hvis vi skal høre på køb (dyrt?) dansk sangen.

Inden du gør dig morsom på de undenlandske piger (og deres kunders) bekostning  burde du måske læse nogle flere af de fantastiske anmeldelser, der er af nogle udenlandske piger. 

Jeg tvivler seriøst på at nogen danske piger giver dig så god oplevelse som dem. Der skal godt nok noget til at nå op på niveau med Mia, Emilly B, Ivon, Carmen ,Catherine etc.  Mange danske arbejder desuden på bordel/klinik lignende steder, der ikke lige er oplagt til at give dig en GFE følelse (hvis det er det man er ude efter).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke tiden efterhånden er rendt fra at generalisere på dansk kontra udenlandsk.  Personligt synes jeg det giver mere mening at tale om koncepter.  Indenfor hvert koncept er der bestemt forskelle på  ydelser, priser, service m.v.   Og ja, hver segment har deres stjerner, og stjernestatus er ikke bestemt af herkomst, farve eller lignende, nok snarere ud fra den enkelte piges måde at drive sin "forretning" på under hensyntagen til målgruppe, ydelser, serviceniveau, valg af koncept m.v. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
MrLovaLova skrev, for 21 timer siden:

Jeg ved ikke om dit indlæg er en bevidst provokation eller du bare er total ignorant, men syntes virkelig dit indlæg er for dumt?

Jamen Tak, men nej ingen af delene, blot min egen holding til hvad jeg læser her inde, og igen, blot et Budskab, og på ingen måder et Krav :-o

Godt Nytår 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Michael J skrev, for 18 timer siden:

Ja du bliver nok modsagt hvis vi skal høre på køb (dyrt?) dansk sangen.

Inden du gør dig morsom på de undenlandske piger (og deres kunders) bekostning  burde du måske læse nogle flere af de fantastiske anmeldelser, der er af nogle udenlandske piger. 

Jeg tvivler seriøst på at nogen danske piger giver dig så god oplevelse som dem. Der skal godt nok noget til at nå op på niveau med Mia, Emilly B, Ivon, Carmen ,Catherine etc.  Mange danske arbejder desuden på bordel/klinik lignende steder, der ikke lige er oplagt til at give dig en GFE følelse (hvis det er det man er ude efter).

Sorry men ku aldrig finde på at gøre mig morsom på andres bekostning uanset hvor de måtte komme fra og glæder mig du har dine gode Oplevelser :)

Men det holder mig ikk fra at syntes bedst om dk piger (altså dem som vi ka stole på, eller hvordan man nu ska beskrive det?) 

Ja, undskyld men jeg kan bare ej have, at en Pimp, sælger (uanset hvor pigen kommer fra) som i annoncen skriver noget, som pigen ej er indforstået med :wacko:

Ja, sorry, men jeg syntes det er total klamt, at udnytte andre, uanset hvor de måtte komme fra, ja så derfor går mit Budskab i år, Støt dk piger <3

Men jeg ska dog lige love for, som Trine, var inde på, nu får du nok dk mænds hjerne op i det røde felt, Tak, og ja, det var sku nok bedre de fik P op :wub:

  1. Ja, sorry, men jeg skriver hva mit hjerte siger, og ej hva andre tænker 
  • Godt Nytår til alle jer, fra bare mig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeg vil ikke blande mig i diskussionen om danske kontra udenlandske GP. Synes bare dit navn/alias er lidt mærkeligt når du advokerer for kun at besøge danske piger ;) undskyld jeg kunne ikke lade være - betragt mit indslag som lidt nytårsløjer. Bare fortsæt diskussionen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 7 minutter siden:

Jeg vil ikke blande mig i diskussionen om danske kontra udenlandske GP. Synes bare dit navn/alias er lidt mærkeligt når du advokerer for kun at besøge danske piger ;) undskyld jeg kunne ikke lade være - betragt mit indslag som lidt nytårsløjer. Bare fortsæt diskussionen :)

ha ha... jeg tænkte også hvordan man pludselig fik hele Thaisegmentet til at blive dansk uden nogen former for bagmænd. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
TheVoice skrev, 1 time siden:

ha ha... jeg tænkte også hvordan man pludselig fik hele Thaisegmentet til at blive dansk uden nogen former for bagmænd. :)

Ja tænker er vel næppe noget som gør dk mænds sko flade :-o 

Men uanset, hvor mange Thai jeg har kneppet, ændre det vel næppe 

På min holdning, til hvor vidt jeg syntes om dk Gp'er , nej vel :rolleyes:

Ja vi ligger som vi har Reddet :rolleyes:

Godt Nytår 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 40 minutter siden:

Ja tænker er vel næppe noget som gør dk mænds sko flade :-o 

Men uanset, hvor mange Thai jeg har kneppet, ændre det vel næppe 

På min holdning, til hvor vidt jeg syntes om dk Gp'er , nej vel :rolleyes:

Ja vi ligger som vi har Reddet :rolleyes:

Godt Nytår 

Du kunne vel bare skrive, at du betragter kvinderne i Thai som danske, for det er vel det du mener eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
TheVoice skrev, for 21 timer siden:

Du kunne vel bare skrive, at du betragter kvinderne i Thai som danske, for det er vel det du mener eller ?

Ja det var så ej heller det jeg mener, jeg kan ej heller se nogen samligning mellem Thai og dk piger, langt fra, og uden nogen bedømmelse, 

Det var absolut ej det Tråden handlede om, samt ej heller min personlighed og tror bare vi lader den ligge der, Tak :rolleyes:

Ja det var kun et Budskab, om at støtte dk piger, længer var den ikk, og ja, ikk for at blande Trine i Tråden, men som hun pænt foreslog, 

Så gør det som er bedst for jer :wub:  citat slut 

Nåh ja, det sku da lige være, Godt Nytår til jer som elsker Kvinder på den rigtige måde <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 4 minutter siden:

Ja det var så ej heller det jeg mener, jeg kan ej heller se nogen samligning mellem Thai og dk piger, langt fra, og uden nogen bedømmelse, 

Det var absolut ej det Tråden handlede om, samt ej heller min personlighed og tror bare vi lader den ligge der, Tak :rolleyes:

Ja det var kun et Budskab, om at støtte dk piger, længer var den ikk, og ja, ikk for at blande Trine i Tråden, men som hun pænt foreslog, 

Så gør det som er bedst for jer :wub:  citat slut 

Nåh ja, det sku da lige være, Godt Nytår til jer som elsker Kvinder på den rigtige måde <3

Også godt nytår til dig <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...