sex2night 2 Skrevet 27. December, 2018 Er der nogen der har prøvet den enlige mor der giver blowjobs i bilen som hedder lollipop. Må man kun komme munden på hende eller sluger hun osse. Tilbyder hun andet end blowjobs Nogen der kan anbefalde hende???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 27. December, 2018 The_Man skrev, for 6 minutter siden: link?? https://annoncelight.dk/showad/225799 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sex2night 2 Skrevet 27. December, 2018 pdrhan skrev, for 22 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/225799 Ja det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 27. December, 2018 Nogen der har erfaringer med hende. Udseende, væsen og hvor hun holder til geografisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 27. December, 2018 (edited) Annoncen er fra 11. december og hun vil kun have en aftale, så jeg tror det løb er kørt... Redigeret 27. December, 2018 af Ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 27. December, 2018 Jeg har skrevet med hende i dag og vist nok lavet en aftale med hende i morgen. Hun tager det i munden, men sluger ikke. Så langt nåede vi, og vi nåede også at tale mødested, men "i nærheden af" (en station på Vestegnen), var det nærmeste jeg kunne få oplyst. Da jeg spurgte nærmere til mødested (om hun kendte et ugenert sted) stoppede hun med at svare. Har også spurgt om hun har bar overkrop og om man må nusse bryster undervejs, men det har hun heller ikke svaret på. Lige nu afventer jeg nærmere omkring mødested, men jeg kan have min tvivl, om hun er seriøs. Det må tiden vise. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 28. December, 2018 sex2night skrev, den 27/12/2018 at 09:40: Er der nogen der har prøvet den enlige mor der giver blowjobs i bilen som hedder lollipop. Må man kun komme munden på hende eller sluger hun osse. Tilbyder hun andet end blowjobs Nogen der kan anbefalde hende???? Hun er god nok og en aftale værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 28. December, 2018 Lasse63 skrev, for 48 minutter siden: Hun er god nok og en aftale værd. Kan du fortælle mere om hende og din oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. December, 2018 Hun er real, hun er vel ca 40'ish Slank, pæne silikone bryster, giver et fint blowjob, og du kan komme i munden, men hun sluger ikke. Hun er sød og rar, og det er godt givet ud, syntes jeg selv. Hun er ikke nøgen, men du må gerne røre hende under blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 28. December, 2018 TboneDK skrev, for 50 minutter siden: Hun er real, hun er vel ca 40'ish Slank, pæne silikone bryster, giver et fint blowjob, og du kan komme i munden, men hun sluger ikke. Hun er sød og rar, og det er godt givet ud, syntes jeg selv. Hun er ikke nøgen, men du må gerne røre hende under blowjob Det kan jeg fuldstændig tilslutte mig. Og hun har ikke travlt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sex2night 2 Skrevet 13. Februar, 2019 Er der nogen der ved om hun stadigvæk er til at træffe eller om hun er stoppet??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg