Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har prøvet den enlige mor der giver blowjobs i bilen som hedder lollipop.  Må man kun komme munden på hende eller sluger hun osse.

Tilbyder hun andet end blowjobs

Nogen der kan anbefalde hende????

Skrevet

Nogen der har erfaringer med hende. Udseende, væsen og hvor hun holder til geografisk.

Skrevet

Annoncen er fra 11. december og hun vil kun have en aftale, så jeg tror det løb er kørt...:mrgreen:

Redigeret af Ratata

Skrevet

Jeg har skrevet med hende i dag og vist nok lavet en aftale med hende i morgen. Hun tager det i munden, men sluger ikke. Så langt nåede vi, og vi nåede også at tale mødested, men "i nærheden af" (en station på Vestegnen), var det nærmeste jeg kunne få oplyst. Da jeg spurgte nærmere til mødested (om hun  kendte et ugenert sted) stoppede  hun med at svare. Har også spurgt om hun har bar overkrop og om man må nusse bryster undervejs, men det har hun heller ikke svaret på. Lige nu afventer jeg nærmere omkring mødested, men jeg kan have min tvivl, om hun er seriøs.

Det må tiden vise.

Skrevet
sex2night skrev, den 27/12/2018 at 09:40:

Er der nogen der har prøvet den enlige mor der giver blowjobs i bilen som hedder lollipop.  Må man kun komme munden på hende eller sluger hun osse.

Tilbyder hun andet end blowjobs

Nogen der kan anbefalde hende????

Hun er god nok og en aftale værd.

Skrevet
Lasse63 skrev, for 48 minutter siden:

Hun er god nok og en aftale værd.

Kan du fortælle mere om hende og din oplevelse?

Skrevet

Hun er real, hun er vel ca 40'ish 

Slank, pæne silikone bryster, giver et fint blowjob, og du kan komme i munden, men hun sluger ikke. 

Hun er sød og rar, og det er godt givet ud, syntes jeg selv. Hun er ikke nøgen, men du må gerne røre hende under blowjob

Skrevet
TboneDK skrev, for 50 minutter siden:

Hun er real, hun er vel ca 40'ish 

Slank, pæne silikone bryster, giver et fint blowjob, og du kan komme i munden, men hun sluger ikke. 

Hun er sød og rar, og det er godt givet ud, syntes jeg selv. Hun er ikke nøgen, men du må gerne røre hende under blowjob

Det kan jeg fuldstændig tilslutte mig. Og hun har ikke travlt.

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Er der nogen der ved om hun stadigvæk er til at træffe eller om hun er stoppet???

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.