Hop til indhold
Rejsenetværk

Hjælp til FKK Globe

Recommended Posts

De schweiziske FKK klubber skulle være i en klasse for sig.

Både piger og indretning.

Det hænger jo nok sammen med med at priserne også er væsentligt højere, også end på de dyreste tyske klubber.

Men en stor klub i Zürich ligger, omend stadig i sammenligning med Tyskland i den højere ende af prisskalaen, men så samtidig også i underkanten af prislejet i en del andre schweiziske FKK klubber.

Club Globe - Sex around the World
Ifangstr. 2
8603 Schwerzenbach (Zürich)
http://club-globe.ch/de/ 

På Google maps
https://www.google.com/maps/place/Ifangstrasse+2,+8603+Schwerzenbach,+Schweiz/@47.3833207,8.6592273,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x479aa3c6a1a9d42d:0xf8f113d9e87074bb!8m2!3d47.3833171!4d8.661416 

Entre 95 schweiziske franc = 628 kr

30 minutters standard service
- kein zungenküsse

80 schweiziske franc = 529 kr

30 minutters voll service

140 schweiziske franc = 925 kr

Til de priser, var jeg aldrig begyndt på mine FKK ture til Tyskland, men jeg leger faktisk lidt med tanken om at besøge Globe en gang i det nye år.

Man kan flyve til Zürich ret billigt, og med en nok dyr hotelovernatning, bliver et besøg nok samlet set dobbelt så dyr end en tilsvarende tur til Tyskland.

Jeg er jo ikke en af de mænd, som er sammen med både 4 og 5 kvinder under et besøg, som en del andre er, men som oftest nøjes med en sceance med hver af 2 piger.
Så det skulle være for at nyde synet af et harem af nøgne top piger, opholdet i en flot klub, god mad og drikke, og for at se om det er bedre til pengene, end i Tyskland.

Det er en prioritering, som jeg godt kan tage mig råd til en enkelt gang, men så nok heller ikke mere.
Når nu man ved hvor godt det er i Tyskland, og til noget lavere priser.

Men er der nogle som kan fortælle lidt om pigerne, og deres service på Globe, samt gerne om kvaliteten af facliteter, mad og drikke.

Helt særligt vil jeg gerne vide hvad stadardservice i 30 minutter dækker over til 529 kr, som jo ikke er sønderligt dyrere end i Tyskland.

Samt hvordan voll service i 30 minutter skal forstås, til næsten dobbelt pris for 925 kr.

Det er ikke helt lige meget, hvori forkellen består mellem standard og fuld service indenfor den samme tidsramme, hvis man skulle beslutte sig for en tur til Zürich med et besøg på Globe for øje.

Venlig hilsen 
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej rejse 

har - som du sikkert selv har, surfet lidt på siden, jeg tror at det du betaler for er indgang, mad og drikke bad og omklædning og badekåbe o.s.v. Kigge på pigerne og se lidt strip, skal du have sex er der to niveauer, med og uden tungekys og enten et skud “med bøssen” eller alle de skud du kan på 30 min, om jeg har ret i mine antagelser må en anden, be eller afkræfte, ellers er der en vej frem rejse, det er Kastrup lufthavn og afprøve konceptet og så skrive en af dine dejligt lange og detaljerede beretninger..

Godt nytår til dig old chap..

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for input Alkoholiker, men med alt respekt, så tror jeg at vi 2 befinder os på hvert sit trin på økonomi stigen, og jeg står ikke øverst ;)

Så derfor bliver der ikke tale om for mit vedkommende at tage en for holdet, ved at springe ud i ukendt hav.

Men du må hjertens gerne gøre det, hvorefter at jeg på et mere oplyst grundlag, efter nøje overvejelse vil kunne træffe beslutning om brug af mine relativt sparsomme midler.

Det er noget andet med de fakta tjek ture, jeg har foretaget til nye klubber i Tyskland, som ingen andre gider besøge, udgiften er en lidt anden end en tur på Globe.

Derfor er det mig magtpåliggende at kunne opnå så detaljeret information, som muligt om Globe, inden at jeg måske, måske ikke besøger klubben på et eller andet tidspunkt.

Jeg må prøve at finde nogle sider fra Schweiz som EG, og bruge Google translate, samt måske Internationalsexguide.com

Jeg tror som du, også at den dyre halvtime inkluderer tungekys, og måske at du må komme flere gange, men jeg forestiller mig at forskellen også kan bero på at du til den dyre pris, måske kan få fransk uden kondom, måske med eller uden at komme i munden på pigen.

Sidstnævnte er ikke længere en  lovlig ydelse i Tyskland, men er det i Holland hvor jeg besøgte Sauna Club YinYang.

Men sig til hvis du rejser derned, og du gider mit selskab, så kan jeg da overveje om jeg vil med.

Men igen er det økonomien der sætter grænsen, ikke for om jeg kan gøre det, men for hvornår jeg kan være villig til det.

Jeg og VictorBBc tager snart på en halvdyr nytårstur på 2 FKK klubber i Leipzig, og herefter vil der gå nogen tid, før jeg vil bruge penge på en ny FKK tur.

Særligt hvis turen går til Schweiz :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Penge er penge og de penge som er tjent fornuftigt skal bruge fornuftigt, og for min skyld gerne på kæbesex, vel at mærke købesex der gør en glad, udfordre, gør en klogere, gir nye erfaringer, jeg ved at FKK konceptet ikke er mig, sidt jeg var til noget “bunkepuls agtigt” var på det nu lukkede Peter Bangsvej 283 kæmpe villa fire kønne og  skønne gudinder og det fik jeg intet ud af, tante simpelhen lysten til sex, siden har jeg købt thai, og PD, og nu har jeg en ganske ung konkubine, der p.t er på juleferie hos sine forældre i Jylland. FKK kommer jeg ikke til igen, men tak for invitationen, den glædede mig meget, men nej tak, og forrygende godt tur til dig og VictorBBc til Leipzig, håber i får æhhh afløb for alle lyster..

Godt nytår “gamle knallert” 

Alko.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...