FritidsQ 410 Skrevet 26. December, 2018 Ønsker alle en glædelig jul Kiggede lige på antal der har 'luret' min annonce de sidste 2 dage og tænker - kære mænd - at rigtig mange sidder fast i familiehyggen med store lyster Men I kan ikke slippe væk..... Poor you - men ses i det nye år 7 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 26. December, 2018 Tak for flere frække besøg i år - vi ses når jeg er på besøg i Aarhus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas_Horsens 113 Skrevet 26. December, 2018 Det tror jeg gerne. Var selv inde og lure og fik en ret mærkbar lyst til at besøge dig. Selvom 30 minutter er for meget hastværk i min verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 26. December, 2018 Thomas_Horsens skrev, 1 time siden: Det tror jeg gerne. Var selv inde og lure og fik en ret mærkbar lyst til at besøge dig. Selvom 30 minutter er for meget hastværk i min verden. Så må du bare ringe og lave den aftale du ønsker dig Godt nytår! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 26. December, 2018 FritidsQ skrev, for 6 timer siden: Ønsker alle en glædelig jul Kiggede lige på antal der har 'luret' min annonce de sidste 2 dage og tænker - kære mænd - at rigtig mange sidder fast i familiehyggen med store lyster Men I kan ikke slippe væk..... Poor you - men ses i det nye år Vi har brugt alle vores sparepenge på julegaver og nytårskrudt og må nøjes.rigtig godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 27. December, 2018 norisk skrev, for 8 timer siden: Vi har brugt alle vores sparepenge på julegaver og nytårskrudt og må nøjes.rigtig godt nytår. Jamen så er der da lidt knald i udsigt d. 31.12 Godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg