Borende X 25043 Skrevet 26. December, 2018 Toddy skrev, for 5 minutter siden: Altså jeg ville da med glæde poste en masse billeder af sprøde mænner, men da jeg jo ikke har copyright på andet, end mine selfies, er jeg bange for at det ville ryge ind under "bad taste" paragrafen Det kunne være sjovt at se, hvor mange likere en mandetråd ville udløse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. December, 2018 Borende X skrev, for 4 minutter siden: Det kunne være sjovt at se, hvor mange likere en mandetråd ville udløse Tror at begrebet diskusting likes, ville blive opfundet, hvis jeg lavede en selfie tråd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 26. December, 2018 Toddy skrev, for 4 minutter siden: Tror at begrebet diskusting likes, ville blive opfundet, hvis jeg lavede en selfie tråd Det kan du jo kun finde ud af ved at give det et forsøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. December, 2018 James B skrev, Lige nu: Det kan du jo kun finde ud af ved at give det et forsøg Tror jeg springer over, udelukkende p.g.a normal hensyntagen til mine medmennesker 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 26. December, 2018 Tror bare jeg nøjes med, godt Nytår Jp Med Tak for det gamle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 26. December, 2018 Nikita Darling skrev, for 9 timer siden: At få en masse likes for at poste billeder af halv- og helnøgne damer fra nettet.... Er dét en karriere, og i det hele taget noget at stræbe efter med sådan en alvor??? Det er sgu da det mest sære tidsspilde jeg endnu er stødt på... jp skrev, for 9 timer siden: AAAAAAR forskellen er at vi gør det gratis Øh....kære jp....vi er da mange kvinder der deler "gratis" ud af vores billeder herinde. Jeg har i hvert tilfælde ik tjent en krone på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 26. December, 2018 Toddy skrev, for 4 timer siden: Altså jeg ville da med glæde poste en masse billeder af sprøde mænner, men da jeg jo ikke har copyright på andet, end mine selfies, er jeg bange for at det ville ryge ind under "bad taste" paragrafen Hey...hvorfor dog ikke forsøge. Al begyndelse er svær....øv dig lidt med vinkler osv...og vupti- lige pludselig får du masse af likes for dine selfies Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. December, 2018 Slemme Line skrev, 1 time siden: Hey...hvorfor dog ikke forsøge. Al begyndelse er svær....øv dig lidt med vinkler osv...og vupti- lige pludselig får du masse af likes for dine selfies Likes er ikke så vigtige for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 26. December, 2018 Enzo L'uri skrev, for 11 timer siden: Jeg har tænkt lidt det samme om de billeder som bliver latterliggjort i spas og løjer tråden? Hvilke billeder? Billederne som bliver latterliggjort er vel oftest kun billeder. Hvis du føler, at der bliver gået over stregen, må du gerne gøre opmærksom på det. I politikforum derimod mener jeg der bliver krænket ud over alle grænser, med en helt urimelig tolerance over for racisme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. December, 2018 Midtj skrev, for 8 minutter siden: I politikforum derimod mener jeg der bliver krænket ud over alle grænser, med en helt urimelig tolerance over for racisme. Det er det rene vrøvl, men jeg får ikke ind i en debat om det nu her i dette forum, har lige fundet en ung dame (alt er jo relativt) på 56 der vikarierer for min meget unge frille, hende her er gratis hun tro vi skal være kærester.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 26. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden: Det er det rene vrøvl Jeg er naturligvis klar over, at du ikke er enig i betragtningen. Men det gør den vel ikke nødvendigvis til noget vrøvl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 27. December, 2018 Midtj skrev, for 7 timer siden: Hvilke billeder? Billederne som bliver latterliggjort er vel oftest kun billeder. Hvis du føler, at der bliver gået over stregen, må du gerne gøre opmærksom på det. I politikforum derimod mener jeg der bliver krænket ud over alle grænser, med en helt urimelig tolerance over for racisme. aaisha skrev, den 3/7/2017 at 21:06: i er jo helt væk jeg er da fuldstændig ligeglad med jer og hvad i skriver om hinanden det er de uskyldige mennesker på de omtalte billeder jeg ikke er ligeglad med de har ikke perfekte kroppe og det bruger i til intern latterliggørelse og gør jer sjove på deres bekostning og spreder deres billeder på et prostitutionssite det er det jeg synes er lavt Åbenbart noget som andre også har undret sig over tidligere. Og når jeg så tænker på hvor seriøst Eroguide.dk tager det,når noget dukker op omkring Bxxxxx Axxxxxxx. Jeg aner intet om Datatilsynet,heller intet om ophavsretten til billeder men undre mig bare. Jeg elsker selv en god gang gas,men omvendt mener jeg også @aaisha har en god pointe i hendes indlæg her. Det politiske forum interessere mig ikke en skid,da jeg mener det er totalt malplaceret på et forum for købesex. Denne tråd vise med stor tydelighed at billedetrådene har brug for eget forum,hvor rød stue kan gå i dækning for falske og ligegyldige like’s. Godt nytår. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 27. December, 2018 Enzo L'uri skrev, 1 time siden: Jeg aner intet om Datatilsynet,heller intet om ophavsretten Hvis det du er forarget over, er at ophavsretten bliver krænket, så har du sikkert ret. Jeg troede du beskyldte Sjov og Spas deltagerne for grov mobning og personlig chikane. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. December, 2018 Og hvem siger så man ikke bliver beriget med visdom ved at følge med på eroguide? Til alle jer der tvivlede: tjek lige denne tråd ud.....please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. December, 2018 underdog40 skrev, 1 time siden: Og hvem siger så man ikke bliver beriget med visdom ved at følge med på eroguide? Til alle jer der tvivlede: tjek lige denne tråd ud.....please Ahaha Føler mig meget beriget og klogere Hehe he hehe chicks hehe he hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 27. December, 2018 underdog40 skrev, for 6 timer siden: Og hvem siger så man ikke bliver beriget med visdom ved at følge med på eroguide? Til alle jer der tvivlede: tjek lige denne tråd ud.....please Hmm. Straks doggeren får karantæne, fordi han har for mange profiler, dukker der en underdog op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 28. December, 2018 Slemme Line skrev, den 26/12/2018 at 21:30: Øh....kære jp....vi er da mange kvinder der deler "gratis" ud af vores billeder herinde. Jeg har i hvert tilfælde ik tjent en krone på det Set er da ikke rigtigt! GP billedtråde er da det bedste salgsvindue i kan få i et købe og anmelder forum, det har jeg da læst og set af EG medlemmer Så den lukkes vist her! El er de fo vores blå øjnes skyld i lægger lækre billeder op! og sidder i timer og svare NEEEEj vel! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 28. December, 2018 jp skrev, for 39 minutter siden: Set er da ikke rigtigt! GP billedtråde er da det bedste salgsvindue i kan få i et købe og anmelder forum, det har jeg da læst og set af EG medlemmer Så den lukkes vist her! El er de fo vores blå øjnes skyld i lægger lækre billeder op! og sidder i timer og svare NEEEEj vel! Jp....nu handlede det om at poste billeder gratis her på forum. Faktum er at det gør vi. At vi så får lidt opmærksomhed af den ene eller anden art- det er der vel ik nogen grund til at klynke over- eller ? Læs hvad jeg skriver inden du forsøger at sætte mig på plads........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 28. December, 2018 (edited) Slemme Line skrev, for 4 timer siden: Jp....nu handlede det om at poste billeder gratis her på forum. Faktum er at det gør vi. At vi så får lidt opmærksomhed af den ene eller anden art- det er der vel ik nogen grund til at klynke over- eller ? Læs hvad jeg skriver inden du forsøger at sætte mig på plads........ Jeg vil lige pointere, inden at du bliver alt for hård mod JP, at madame Cherie plejer at tage sig godt betalt for at udlevere den slags tudekiks Redigeret 28. December, 2018 af Toddy 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 28. December, 2018 (edited) jp skrev, for 11 timer siden: El er de fo vores blå øjnes skyld i lægger lækre billeder op! og sidder i timer og svare NEEEEj vel! Har du tænkt på det måske kunne være for vores egen skyld af andre årsager end din steriotype udmelding antyder. Personligt har jeg faktisk lagt billeder op på forum, hvis mit selvværd trængte til et boost.... Når jeg har været ked af manglende opmærksomhed fra min ægtefælle f.eks. Du kender mig ikke personligt- men de der gør kender mine bevæggrunde- og dit post gør mig sgu lidt gal. Synes faktisk ik du kan være bekendt at skrive sådan. Du kunne sagtens have gjort dit post noget mere rummeligt, uden at pege fingre af alle. Men du har ret. Sidegevinsten er da, at man nogle gange kommer i kontakt med et spændende menneske. Har da f.eks. fået et par ganske gode "pennevenner" herinde. Vi har aldrig mødt hinanden. Men har da set rigtige billeder osv. Nogle gange er der en fræk undertone når vi taler/skriver. Men jeg har sgu ikke knallet eller på anden vis dyrket avanceret onani for penge med dem. Dermed ik sagt, at jeg ikke har knallet og fået betaling....det gjorde jeg skam også til tider. Knus L. Redigeret 28. December, 2018 af Slemme Line Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cf211 17 Skrevet 28. December, 2018 Jeg vil i hvert fald meget gerne takke dem som uploader såkaldte selfies, og som ovenikøbet tager sig tid til at svare dem som skriver !) bliv endelig ved med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg