DK fyr 34 4439 Skrevet 26. December, 2018 (edited) Annoncen er nu væk men til nye medlæsere var der tale om denne annonce: Redigeret 26. December, 2018 af Bryan Mills Billeder af annonce Del dette indlæg Link til indlæg
Hrkofoed 23 Skrevet 26. December, 2018 DK fyr 34 skrev, for 8 minutter siden: Jeg skal ikke kunne udtale mig om hvilken følelse man har efter mødet og om man evt. føler sig snydt. Jeg taler om inden et evt. møde. Der er det dårlig stil og ikke mindst ulovligt at vildlede sine kunder. Uanset branche. og uanset hvordan man villeder dem. At du så efterfølgende mer at hun er lige så lækker som på de øvrige billeder undrer mig lidt, for man kan ikke se ansigtet på pigen på de stjålne billeder og dermed kan du vel ikke sammenligne udseendet på de 2 piger ?? Jeg er af den holdning at så længe man kan få hjælp eller inspiration på Eroguide, er siden til for alle. Du læser åbenlyst ikke hvad man skriver. Hvor har jeg skrevet at hun er lige så lækker som hende hun hat taget billederne fra? Jeg har kun skrevet at jeg ikke ville have kunnet se forskel (Ja på kroppene)... og derved ville jeg jo ikke være blevet snydt, vel? Til gengæld har jeg følt mig snydt et par gange over piger med ægte billeder fordi de er forandret i forhold til billederne... Men glæder mig til du besøger alle piger og fortæller her om billederne afspejler virkeligheden. Du går et travlt 2019 i møde Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1251 Skrevet 26. December, 2018 Billede af annonce fjernet. Og I må tage denne generelle diskussion under generel debat. Bryan Mills Del dette indlæg Link til indlæg