Hop til indhold
sd12321

"Erfaren mand søger dig!"ADVARSEL MOD SUGARDADDY

Recommended Posts

Hej alle sammen.

 

Jeg har været ude for den mest ydmygende, krænkende og grove oplevelse. Han starter ud med at virke superflink, ærlig og mest af alt reel. Han skriver at som jeg, søger han også en relation, der indeholder mere end blot det seksuelle. Han vil give mig 5000 kr. for mødet, og allerede her begynder mine alarmklokker jo selvfølgelig at ringe. Desværre er jeg dum nok til at falde for det. I så fald, vi skriver til sent ud på aftenen om lidt og hvert. Han er bange for at jeg er fake, og vi aftaler et Skype møde, så jeg kan verificerer mig. Her viser jeg ham mit Sygesikringkort, selvfølgelig ikke min fødsesldagsdato eller de fire sidste cifre, blot adresse og navn. Dette fortæller han, at han vil kvitterer med 2000 kr. Dette var det eneste krav. Han bliver ved, og ved med at lokke mig ud i flere, og flere ydmygelser som at klæde mig nøgen af, vise dit og dat. Jeg ved, at det er min egen fejl, at jeg ikke skal være så naiv, og man kan jo sige, at jeg har fået mig noget af en lærerstreg. Det er virkelig dumt af mig selvfølgelig. Jeg modtager selvfølgelig aldrig pengene, og hans karakter ændrer sig til en væmmelig og kommanderende tone. Hans adfærd er pludseligt ikke særlig rart. Her sidder jeg så med en fyr, der nu kender hele min identitet, min adresse og ikke mindst mit telefon nr. Det er simpelthen så ubehageligt. 

 

Jeg vil blot advare andre piger om ham. Hans SD navn derinde er: "Erfaren mand søger dig!" der står han er fra Nordjylland og intet andet. Please... Nævn ikke hvor naiv og dum jeg er, det ved jeg godt... Det gør så ondt hver evig eneste gang, at jeg falder for sådan noget lort. Hans Skype er live:forretningsmand2468 og hans navn er kaldt "Henrik Pedersen"

Det gør mig både bange, ked af det og super usikker, at jeg ender ud i sådan en situation. 

 

Han har sjovt nok blokeret mig, så har desværre ikke noget link til hans SD.......

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.32.18.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.32.11.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.58.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.52.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.42.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.33.png

 

Redigeret af sd12321
Jeg har et billede med jeg ikke vil have

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også bare for at kommentere på, at selvfølgelig finder der sikkert mange sugarbabes, der snyder, bedrager etc. men der findes i den grad også mænd, der gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger mange tak for linket ! Du skal bekymre dig. Det er altid ubehageligt med gustne mænd som ham der. Hvis han gør dig noget, så kontakt politiet med det samme ! Det der er ulovligt. Da det er grov afpresning! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, ved det godt. Jeg tror også, at jeg vil melde ham, hvis han gør mig noget. Det er jo nemlig rigtig ubehageligt. Jeg vil sådan sådan set gerne bare ud af det. Men det er nok en meget god idé at melde det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig <33

 

Det er simpelthen ik til at fatte at mænd som ham der, render rundt derude. Han ødelægger det for alle andre mænd, fordi vi SB'er bliver ekstra opmærksomme på alting og har mindre tillid til andre mænd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der burde virkelig ogs vær en site for piger, hvor piger kan anmelde mænd? Ligesom det her... Men lover skal nok sprede budskabet i samtlige af mine Sb'er grupper !!! HAN SKAL STOPPES !!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha, ha nej. Han har skam intet billede, oplyser hverken navn, adresse, telefon nummer eller lignende, selvom han selv påstår, at han er reel, og at han har behov for at vide mine oplysninger, før han tør mødes. Det er ækelt. Han er så ækel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

- Har selv skrevet en mail til SD om ham. Jeg håber sådan, at han bannes for sugardating. Det er så ubehageligt at komme ud for sådan en oplevelse. Ganske enkelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i mænd ik også noget at tilføje???? det går lige så meget ud over jer.... Vi vil så gerne have tiilldi og stole på jer, men det her der sker her, gør bare at vi fuldstændig mister den....

det er grunden til at nogen piger foretrækker forudbetalinger ......!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja helt enig! Der går hvert fald et stykke tid, før jeg tør åbne mig ordentligt op for en anden mand derinde. Jeg overvejer at lukke profilen. Dette har taget så hårdt på mig. Jeg ved, at det var dumt og naivt, men hvor jeg dog fortryder det hele bittert nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sd12321 skrev, for 24 minutter siden:

Ja helt enig! Der går hvert fald et stykke tid, før jeg tør åbne mig ordentligt op for en anden mand derinde. Jeg overvejer at lukke profilen. Dette har taget så hårdt på mig. Jeg ved, at det var dumt og naivt, men hvor jeg dog fortryder det hele bittert nu.

Ja han virker som en der gerne vil have navn osv,  men det har han ingen ret til, og skal ikke være tilfældet, når i ikke kender hinanden.

En fortrydelsespille ? Det er total dumt at ride uden, med nogen som helst der ikke er ens faste langvarige kæreste.

Der er nogen gange nogen der direkte søger et knald uden gummi, og tror de må gøre pigen gravid. Så er de da helt syge i deres forestillinger om hvad de må.

Sørg for at holde døren låst altid.     Også når du er hjemme, og sker der noget mærkeligt eller opsøgende, så meld det 1 gang og hver gang til politiet.

Det er kun dig der kan bestemme over dig selv, og beskytte dig mod andres ødelægelse af din tilværelse. Så tænk over hvad der sker i dit liv og tag altid forbehold mod det værst tænkelige  før ulykken sker og pas på dig selv 2 gange i stedet for ingen

Vh privatmail  ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en type.......Lyder godt at du stoppede og ikke fuldførte. Og husk nu. Pas på dig selv !!

Tak fordi du delte det herinde. Er der ikke et tilsvarende forum på SD så du kan komme ud til endnu flere? Det er jo ikke alle der har en profil derinde der også læser med her.

Held og lykke med det....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej nu må folk altså også selv lige tage noget ansvar og bruge hovedet.. Du viser dig frem og viser dit fulde navn og adresse til en totalt ukendt og anonym fyr på internettet, kun fordi han har lovet at give dig penge.. 

 

Nu er jeg godt klar over at alle hendes rygklappere går amok, men det er sgu for idiotisk..

 

God Jul

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500

Tak for oplysningerne

Er ked på dine vegne
Han er jo bare et svin

kan du have en god jul trode den idiot

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetGirl skrev, for 4 timer siden:

Har i mænd ik også noget at tilføje???? det går lige så meget ud over jer.... Vi vil så gerne have tiilldi og stole på jer, men det her der sker her, gør bare at vi fuldstændig mister den....

det er grunden til at nogen piger foretrækker forudbetalinger ......!

 

Jo han er et møgsvin, og hvad han fortjener er ikke lovligt at skrive her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber sgu i får ham stoppede for han sætter godt nok os mænd i dårligt lys, og ikke alle mænd er sådan der kan jeg love dig, der er skam nogle som er reel nok og holder hvad de lover jo, men sådan en klam fyr der kan hurtigt ødelægge meget for andre mænd desværre :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...