Guest Agetha Skrevet 23. December, 2018 Har I overvejet at nogle på sidelinien kan overveje rigtig mange ting? Hvis denne forretning gik rigtigt godt, og der fandets kvinder der kunne styrer hele den her proces, så ville alle være så ligeglade. Tænk så over grådighed, den grådighed der æder mennesker op, den er ødelæggende, og den ser pigerne bort fra, mens de æder dig op. Det hele er en start, en begyndelse, men du kommer aldrig ud af den. Kan det mindste så være du hjælper unge piger solgt på falske vilkår til en bedre tilværelse, at hver eneste gang så melder du din pligt for pigerne har ingen stemme. Når det er sagt, er næste step, at holde de ansvarlige oppe med din plan, på den måde mindsker vi ulykke hos pigerne som ikke ønsker ulykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 23. December, 2018 Mine sidste ord i år, for denne måde at identificere mig med resten er kort varigt. Jeg skammer mig over, der findes danske piger som ikke kæmper kampen for de piger som de tydeligvis ved er handlet, eller lever under andre vilkår. Derfor er min kamp mod de fleste og jeg gentager de fleste piger og telefondamers bedrag min kamp i det nye år. Og tro mig, I vil mærke jeres forsørgelse forsvinde under jeres trygge netpude. Så længe kampen er for egen vinding. Så længe bryster jeg min viden. og denne gang frygter jeg intet. Hvorfor. Fordi min lærdom er, det bedste menneske hjælper det næstmenneske.....det findes ikke i dem her branche. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 23. December, 2018 Og til dem der må mene jeg spiser medicin Næppe Godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 23. December, 2018 Jeg vil iøvrigt ikke gøres til idiot fordi nogle mener jeg er skør.. Faktum er, der kommer en klam person og henter folks kondomer, mest i Valby, og bruger de kondomer, så folk herinde skal snart overveje deres retorik eller jeg afslører rigtig mange ting også om bordelmutter for bordelmutter er ligeglad meget andet og tror hun er fuldt beskyttet. Det er sådan at du bliver plaget om at komme tilbage, du har intet privatliv.....det er groft det der sker. Og siger meget mere hvis hun leger. Men vil fraråde alle at besøge det sted, de er lort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 23. December, 2018 Åh, sagde jeg for iøvrigt inde jeg putter mig, at de her mennesker truer med hells-angels i beskyttelse. Kan det være rigtigt, at en pige ikke kan stoppe uden bordelmutter truer med dem? Jeg tænker de må være rablende skøre oppe mod et retssamfund. Eller hvad nu hvis pigen var øst- og øst ikke gad finde sig i HA - TRUSLER? Bordelmutter i Valby er helt klart inkompetent - og praler vist for lokumsfolket. Det er helt tydeligt, de må finde enighed i deres trusler :-)n Godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. December, 2018 What did I just missed,,,, Kære Agneta,,, Kender dig ikke, har aldrig mødt dig, men du har dine synspunkter og andre kan være enige eller ej,,, Synes dog at du roder godt rundt i emnerne,,, Trusler, beskyttelse, HA-'er, bordel mutter, retssamfund, traffiking, mv. Hvis du virkelig vil gøre noget og hjælpe til, at de stakkels piger kommer ud af denne lås, så må du jo selv tage affære. Du beskylder andre for at sidde derhjemme og gemme sig bag deres trygge netpude, og åbenbart bare være passive,,, Du lyder jo som et godt menneske, fx at det bedste menneske hjælper det næst bedste,,, altså næst kærlighed Du er sikkert kristen opdraget, empatisk mv.,, det er jeg også selv men derfor behøver du jo ikke at slå alle over en kam. Jeg læser hvad du skriver og vil også følge dig i fremtiden, Held med at få folk's dårlige vaner oplyst / ændret , Det bll'ir nok en lang sej kamp for dig og du vil højst sandsynligt få nogle knups * Er dette sted du omtaler i Valby ikke lukket ned for nylig * God vind fremover til dig, Prøv at få en god Jul og et bedre Nytår Venlige tanker,,,, 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 23. December, 2018 Hunting! You are truly a kind person. Humble and respectful. A saviour. That was probably the best answer I have ever read. I wish you Merry Everything and a Happy Allways. //Bud 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. December, 2018 Buddha skrev, for 57 minutter siden: Hunting! You are truly a kind person. Humble and respectful. A saviour. That was probably the best answer I have ever read. I wish you Merry Everything and a Happy Allways. //Bud Dear Buddha Im just me Thank's for your kind words,, it really warms my heart, here in this cold wintertime,,,, All the Best to you also Happy life /// H. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 26. December, 2018 Agetha skrev, den 23/12/2018 at 03:03: Mine sidste ord i år, for denne måde at identificere mig med resten er kort varigt. Agetha skrev, den 23/12/2018 at 04:25: Åh, sagde jeg for iøvrigt inde jeg putter mig, at de her mennesker truer med hells-angels i beskyttelse. Agetha skrev, den 23/12/2018 at 03:06: Og til dem der må mene jeg spiser medicin. Jeg tror at du har spist for meget andesteg og risalamande denne gang. Ser med glæde frem til mere vrøvl fra din side i det nye år. Og det går jo søndag form rød som spise kat ned gulerod datter på arbejde og har fået flere gange og en dejlig aften med min der 2 timer til rugbrød kniv the. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 26. December, 2018 Var der ikke noget med at Agetha prøvede at bilde os ind at hendes pc blev hacket og en forstyrret person udgav sig for at være hende herinde,? Altså KUN når der blev skrevet usammenhængende Såååååå Agetha. Er det dig elller fantomet der er på spil? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 26. December, 2018 (edited) "Eller hvad nu hvis pigen var øst- og øst ikke gad finde sig i HA - TRUSLER? " Agatha: Hvad betyder det at en pige er i øst ? Betyder det at hun kommer fra øst Danmark ? Altså Kbh eller Sjælland ( som jo ligger i den østlige del af Danmark ? ) Eller mener du at hvis pigen var fra Østeuropa ? Jeg tror det sidste , "Fordi min lærdom er, det bedste menneske hjælper det næstmenneske.....det findes ikke i dem her branche." Hvad betyder næstmenneske . Hvad er det for et ord ? Findes det ord overhovedet ? Betyder det sin næste . ? Altså at man forsøger at hjælpe sin næste udfra et kristent synspunkt ? Ordet næstmenneske findes jo ikke og derfor bliver det igen rent gætteværk at afkode hvad du skriver. Agatha - kan du ikke prøve at gøre dig mere umage med at formulere dig så man kan forstå hvad det er du mener. Jeg fornemmer nogle spændende tanker bag ved dit skriv men det er altså meget svært at forstå hvad det er du skriver for det virker så gådefuldt og som om du opfinder nye ord der ikke findes og som du kun forstår. Når du så skriver de ord og ovenikøbet afkorter dine sætninger og laver indforståede vendinger - som iøvrigt kun er indforståede for dig - så fatter jeg altså ikke en brik. Og det er synd synes jeg faktisk. Kan du ikke godt prøve at læse dine indlæg igennem før du poster dem. ? Jeg tror nemlig også at du har meget godt at sige - man skal bare kunne forstå det . Redigeret 27. December, 2018 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg